Читати онлайн або завантажити підручник можна за посиланням 📗
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
27.12.24.
Урок 32. Узагальнення розділу "Демократичне суспільство та його цінності".
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
25.12.24.
Урок 31. Практичне заняття "Повага до меншин - умова збереження миру".
Перевірте свої знання за темою на с.95-96 підручника.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
20.12.24.
Урок 30. Дитячі й молодіжні громадські об'єднання.
Робота з підручником - с.89-93.
Словничок:
📝За допомогою пошукових систем знайдіть в Інтернеті інформацію і підготуйте презентацію про дитячі й молодіжні об'єднання та рухи в інших країнах.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
18.12.24.
Урок 29. Школа - простір демократії.
Робота з підручником - с.86-88.
Навчальне відео "Як живе і врядується шкільна громада".
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
13.12.24.
Урок 28. Громадянська участь у житті суспільства.
Робота з підручником - с.83-85.
Навчальне відео "Як громада реалізує та захищає свої права і законні інтереси".
Місцевий референдум — це форма прийняття територіальною громадою рішень із питань, що належать до відання місцевого самоврядування, шляхом прямого голосування.
Словничок:
Загальні збори громадян за місцем проживання — це зібрання всіх або частини жителів села (сіл), селища, міста для вирішення питань місцевого значення. їх скликають за місцем проживання в разі необхідності, але не рідше одного разу на рік для обговорення найважливіших питань місцевого життя.
Соціальна активність — сукупність форм людської діяльності, свідомо орієнтованої на вирішення завдань, що постають перед соціальною спільнотою, суспільством.
Волонтерська діяльність (волонтерство) (від фр. volontaire — доброволець) — добровільна, безкорислива, соціально спрямована неприбуткова діяльність окремих людей або організацій. Вона є формою благодійництва та однією із засад громадянського суспільства.
За допомогою пошукових систем знайдіть в Інтернеті інформацію і підготуйте повідомлення про діяльність волонтерів у світі або сучасній Україні.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Словничок:
Грома́да — група людей, об'єднаних спільністю становища, інтересів тощо
📝Кардинал Української греко-католицької церкви Любомир Гузар сказав: «Люди творять громаду». Цим він звертав увагу, що якими є люди, такою й буде громада і життя в ній. Напишіть есе на цю тему.
11.12.24.
Урок 27. Громада. Роль громади в житті людини. Вплив громадян на вирішення проблем громади.
Робота з підручником - с.79-82.
Яку роль відіграє громада в житті людини, суспільства і держави👀👇
Онлайн-вправа "Роль громади в житті людини, суспільства, держави".
Грома́да — група людей, об'єднаних спільністю становища, інтересів тощо
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Громадянське суспільство — це така форма організації суспільства, де існують неконтрольовані державою розвинені політичні, правові, економічні й культурні відносини між окремими індивідами.
06.12.24.
Урок 26. Громадянське суспільство, його функції. Роль громадян у становленні і функціонуванні громадянського суспільства.
Робота з підручником - с.74-78.
Навчальне відео "Що таке громадянське суспільство,
Навчальне відео "Якими є умови та форми активної
Словничок:
📝Використовуючи пошукові системи, знайдіть в Інтернеті інформацію про формування «третього сектору» як основи громадянського суспільства України. Результати подайте у вигляді повідомлення або презентації.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Плебісцит — опитування громадян, зазвичай із метою визначення належності певної території. У деяких країнах вважають синонімом референдуму (Франція).
Політичні вибори — комплекс заходів, пов'язаних із формуванням керівних органів різного рівня держави в цілому, партій, суспільно-політичних організацій.
Політична партія — добровільна політична організація, що об'єднує людей зі спільними інтересами та ідеалами, діяльність якої спрямована на здобуття політичної влади або участь у її здійсненні.
Опозиція — протидія, опір комусь або чомусь, наприклад перебування в опозиції до політики уряду.
Референдум — у державному праві прийняття електоратом (виборцями) рішення з конституційних, законодавчих або інших внутрішньо- чи зовнішньополітичних питань.
29.11.24. - 04.12.24.
Уроки 24-25. Демократична держава. Цінності демократії. Соціальна структура суспільства. Правовий статус політичних партій в Україні.
Робота з підручником - с.64-67.
Словничок:
Політичні вибори — комплекс заходів, пов'язаних із формуванням керівних органів різного рівня держави в цілому, партій, суспільно-політичних організацій.
Політична партія — добровільна політична організація, що об'єднує людей зі спільними інтересами та ідеалами, діяльність якої спрямована на здобуття політичної влади або участь у її здійсненні.
Опозиція — протидія, опір комусь або чомусь, наприклад перебування в опозиції до політики уряду.
Референдум — у державному праві прийняття електоратом (виборцями) рішення з конституційних, законодавчих або інших внутрішньо- чи зовнішньополітичних питань.
📝Напишіть есе на тему «Стан реалізації принципів тендерної демократії в сучасній Україні».
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Сьогодні в Європі серйозною проблемою є зростання недовіри, негативного ставлення до емігрантів з країн Азії та Африки. Щоб запобігти таким негативним явищам на замовлення місцевої влади у м. Кельн з’явився такий плакат
Стратегії вирішення конфліктів
Шляхи вирішення конфлікту
Наслідки конфліктів!
Стадії розвитку конфліктів
Способи вирішення конфліктів
Стереотипи та упередження
Класифікація стереотипів
Гендер
Стереотип — те, що часто повторюється, стає звичайним, загальноприйнятим, чого дотримуються і що наслідують люди у своїй діяльності.
Дискримінація — умисне обмеження (позбавлення) прав і законних інтересів одних осіб, організацій або соціальних груп порівняно з іншими на підставі раси, статі, національності, віку, майнового стану, політичних або релігійних переконань тощо.
Забобони — стійкі упередження, що базуються на міфологічних уявленнях про світ та місце людини в ньому.
27.11.24.
Урок 23. Узагальнення розділу "Людина в соціокультурному просторі".
📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔
22.11.24.
Урок 22. Практичне заняття "Чому існують та якими бувають стереотипи".
Толерантність 👀👇
Види булінгу 👀👇
Декларація принципів толерантності ООН 👀👇
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
20.11.24.
Урок 21. Практичне заняття "Розв'язання конфліктів".
Робота з підручником - с.60-61.
Вирішення конфліктів 👀👇
5 способів вирішити конфлікт 👀👇
Тренувальні вправи.
Шляхи вирішення конфлікту
Наслідки конфліктів!
Стадії розвитку конфліктів
Способи вирішення конфліктів
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
15.11.24.
Урок 20. Практичне заняття "Мистецтво спілкування".
5 правил спілкування 👀👇
6 жахливих дурниць у спілкуванні 👀👇
5 способів швидко заспокоїтись 👀👇
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
13.11.24.
Урок 19. Стереотипи та упередження. Дискримінація. Забобони. Толерантність та інклюзія.
Робота з підручником - с.56-59.
Посилання на інтернет-джерело
Тренувальні вправи.
Стереотипи та упередження
Гендер
Словничок:
Стереотип — те, що часто повторюється, стає звичайним, загальноприйнятим, чого дотримуються і що наслідують люди у своїй діяльності.
Дискримінація — умисне обмеження (позбавлення) прав і законних інтересів одних осіб, організацій або соціальних груп порівняно з іншими на підставі раси, статі, національності, віку, майнового стану, політичних або релігійних переконань тощо.
Забобони — стійкі упередження, що базуються на міфологічних уявленнях про світ та місце людини в ньому.
📝Практичне завдання: Скласти хмару слів тотожних слову «толерантність».
Словничок:
Спілкування — це процес людської діяльності, що здійснюється з метою встановлення контактів між окремими людьми й цілими групами.
Конфлікт — явище, що виникає в результаті зіткнення протилежних дій, поглядів, інтересів, прагнень, планів різних людей або мотивів і потреб однієї людини.
Вербальна та невербальна комунікація
Поняття та структура спілкування. Особливості спілкування
Стилі спілкування
Умови ефективного спілкування
Ефективна та неефективна комунікація
📝Практичне завдання: Давньогрецький мислитель Сократ сказав: «Заговори, щоб я тебе побачив». Напишіть есе за цим висловом, виклавши в ньому роздуми, до яких він спонукає.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
08.11.24.
Урок 18. Ефективна комунікація. Роль спілкування в житті людини й суспільства. Вербальна й невербальна комунікація.
Посилання на інтернет-джерело
Робота з підручником - с.52-55.
Словничок:
Конфлікт — явище, що виникає в результаті зіткнення протилежних дій, поглядів, інтересів, прагнень, планів різних людей або мотивів і потреб однієї людини.
Тренувальні вправи.
Поняття та структура спілкування. Особливості спілкування
Стилі спілкування
Умови ефективного спілкування
Ефективна та неефективна комунікація
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Толерантність — терпимість до іншого світогляду, способу життя, поведінки і звичаїв.
Терпимість — здатність витримувати щось, миритися з яким-небудь становищем.
Плюралізм — визнання багатоманітності думок, поглядів, напрямків, партій, суб'єктів економічного, політичного й культурного життя демократичного суспільства як основи його розвитку.
Компроміс — згода, якої досягають шляхом взаємних поступок.
Різноманітність — наявність багатьох складових різного характеру в єдиному цілому.
Рівність — можливість забезпечення рівними правами та можливостями різних соціальних груп задля задоволення їхніх потреб.
Етнічна, конфесійна, гендерна різноманітність. Рівність
Гендер. Стать
📝Практичне завдання: Складіть перелік заходів, яких необхідно вжити в Україні для становлення сучасного плюралістичного суспільства. Обґрунтуйте доцільність кожної зі своїх пропозицій.
Механізми захисту прав людини
📝Практичне завдання: Підготувати повідомлення про одну із Міжнародних установ із захисту прав людини.
Права людини
Права і свободи людини
Словничок:
Права дитини — система можливостей, які необхідні особі для її комплексного та цілісного розвитку в умовах і відповідно до вимог середовища, беручи до уваги незрілість дитини.
📝Практичне завдання: Напишіть есе на тему «Права дитини в Україні: здобутки і проблеми».
Практичне завдання: Виберіть одне з прав (наприклад, право на освіту). Складіть свій план реалізації такого права, визначивши мету та кроки до його реалізації.
Словничок:
Свобода — здатність і можливість свідомого вольового вибору індивідом своєї поведінки. Вона передбачає певну незалежність людини від зовнішніх умов і обставин.
Право — система загальнообов'язкових, формально визначених, гарантованих і забезпечених державою правил поведінки, що регулюють відносини між людьми в соціально неоднорідному суспільстві.
Гендерний — пов'язаний із розрізненням жінок і чоловіків за біологічною статтю.
Сегрегація — різновид дискримінації, який полягає у фактичному або юридичному відокремленні в межах одного суспільства тих суспільних груп, які вирізняються за расовими, тендерними, соціальними, релігійними, мовними чи іншими ознаками, та в подальшому законодавчому обмеженні їхніх прав.
Сучасний світ побудований на засадах гуманізму (від латин. humanitas — людяність, humanus — людяний, homo — людина) — вчення про те, що найвищою цінністю є людина, яка має право на вільне самовизначення та волевиявлення.
Словничок:
Гідність — внутрішня переконаність людини у власній цінності, почуття самоповаги та поваги до інших людей.
Гуманізм - це система ідей і поглядів на людину як на найбільшу соціальну цінність,
створення умов для її повноцінного життя і фізичного та духовного розвитку.
06.11.24.
Урок 17. Соціокультурна багатоманітність.
Робота з підручником - с.46-51.
Словничок:
Полікультурність — співіснування та розвиток різних за змістом культурних традицій у межах однієї локалізованої в просторі й часі спільноти людей.Толерантність — терпимість до іншого світогляду, способу життя, поведінки і звичаїв.
Терпимість — здатність витримувати щось, миритися з яким-небудь становищем.
Плюралізм — визнання багатоманітності думок, поглядів, напрямків, партій, суб'єктів економічного, політичного й культурного життя демократичного суспільства як основи його розвитку.
Компроміс — згода, якої досягають шляхом взаємних поступок.
Різноманітність — наявність багатьох складових різного характеру в єдиному цілому.
Рівність — можливість забезпечення рівними правами та можливостями різних соціальних груп задля задоволення їхніх потреб.
Тренувальні вправи.
Гендер. Стать
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
25.10.24.
Урок 16. Узагальнення розділу "Права і свободи людини".
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
23.10.24.
Урок 15. Практичне заняття "Чи можна пожертвувати правами однієї людини для захисту прав багатьох".
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ:
1. Опрацювати наведений матеріал на с.43-44 підручника.
1. Опрацювати наведений матеріал на с.43-44 підручника.
2. Підготувати презентацію про невід'ємні права людини.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
18.10.24.
Урок 14. Права дитини та механізми їх захисту.
Практичне завдання: Підготувати повідомлення про одну із Міжнародних установ із захисту прав дитини.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
16.10.24.
Урок 13. Міжнародні механізми захисту прав людини.
Тренувальні вправи.
Механізми захисту прав людини
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
11.10.24.
Урок 12. Механізми захисту прав людини.
Захист прав і свобод людини в Україні.
Робота з підручником - с.37-39.
Тренувальні вправи.
Права і свободи людини
📝Практичне завдання: Підготуйте коротке письмове міркування про те, чи вважаєте особисто ви роботу українського механізму із захисту прав людини ефективною.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
09.10.24.
Урок 11. Права дитини. Поняття прав дитини.
Конвенція ООН про права дитини.
Робота з підручником - с.32-36.
Права дитини — система можливостей, які необхідні особі для її комплексного та цілісного розвитку в умовах і відповідно до вимог середовища, беручи до уваги незрілість дитини.
📝Практичне завдання: Напишіть есе на тему «Права дитини в Україні: здобутки і проблеми».
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
04.10.24.
Урок 10. Людина і держава. Верховенство права.
Права і свободи людини.
Робота з підручником - с.30-31.
Практичне завдання: Виберіть одне з прав (наприклад, право на освіту). Складіть свій план реалізації такого права, визначивши мету та кроки до його реалізації.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
02.10.24.
Урок 9. Еволюція прав людини.
Класифікація прав людини.
Робота з підручником - с.24-29.
Свобода — здатність і можливість свідомого вольового вибору індивідом своєї поведінки. Вона передбачає певну незалежність людини від зовнішніх умов і обставин.
Право — система загальнообов'язкових, формально визначених, гарантованих і забезпечених державою правил поведінки, що регулюють відносини між людьми в соціально неоднорідному суспільстві.
Гендерний — пов'язаний із розрізненням жінок і чоловіків за біологічною статтю.
Сегрегація — різновид дискримінації, який полягає у фактичному або юридичному відокремленні в межах одного суспільства тих суспільних груп, які вирізняються за расовими, тендерними, соціальними, релігійними, мовними чи іншими ознаками, та в подальшому законодавчому обмеженні їхніх прав.
Практичне завдання: Підготуйте повідомлення або презентацію про борців за права людини.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
27.09.24.
Урок 8. Людська гідність і права людини.
Робота з підручником - с.22-23.
Гідність — внутрішня переконаність людини у власній цінності, почуття самоповаги та поваги до інших людей.
Гуманізм - це система ідей і поглядів на людину як на найбільшу соціальну цінність,
створення умов для її повноцінного життя і фізичного та духовного розвитку.
Практичне завдання: Напишіть есе на тему «Для чого людині совість?»
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
Перевірте свої знання за темою на с.20 підручника та виконайте підсумковий тест за посиланням.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ:
1. Опрацювати наведений матеріал на с.18-19 підручника.
2. Визначити одну чи кількох особистостей, яких ви вважаєте успішними, та підготувати короткі повідомлення про них.
25.09.24.
Урок 7. Узагальнення з розділу "Особистість та її ідентичність".
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
20.09.24.
Урок 6. Практичне заняття "Чи може людина бути
творцем власного життя,
або як стати успішною людиною".
1. Опрацювати наведений матеріал на с.18-19 підручника.
2. Визначити одну чи кількох особистостей, яких ви вважаєте успішними, та підготувати короткі повідомлення про них.
📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕
Сім’я є одним із найголовніших соціальних інститутів у всіх суспільствах, ми часто сприймаємо її існування як щось самоочевидне і самозрозуміле. Поняття сім’ї, шлюбу, подружжя, сімейних відносин повинні розглядатись передусім у тому смисловому контексті, який закладений у законодавстві нашої країни.
Словничок:
Сім'я — заснована на шлюбі та кровній спорідненості мала соціальна група, члени якої пов'язані спільністю побуту, взаємною моральною відповідальністю і взаємодопомогою.
Шлюб — форма стосунків між чоловіком і жінкою, яка відповідає моральним нормам суспільства та законам держави, що визначаютьїхні подружні права й обов'язки.
Спорідненість — кровний зв'язок між людьми, що походять від одного або від спільного родича (предка).
Незважаючи на різницю в сприйнятті світу, підлітків різних поколінь об’єднують спільні риси — прагнення до самовираження та самоствердження.
Практичне завдання: Опрацювати тему 3 підручника (с. 13-15).
Дослідники вважають, що людина на 70% істота біологічна (їсть, спить, дихає), а на 30% — соціальна (живе в суспільстві, залежить від нього). Наскільки важливою є соціальна складова суспільства?
Практичне завдання: Опрацювати тему 3 підручника (с. 12-13).
Ознайомся з наведеними нижче життєвими цінностями людини. Вибери три, найважливіші для тебе. Подумай над своїм вибором. 👀👇
Ідентичність є невід’ємною характеристикою людини, яка виявляється у визнанні своєї унікальності, з одного боку, й відчутті приналежності до певної спільноти, з іншого.
18.09.24.
Урок 5. Сім'я і шлюб.
Робота з підручником - с.15-17.
Сім'я — заснована на шлюбі та кровній спорідненості мала соціальна група, члени якої пов'язані спільністю побуту, взаємною моральною відповідальністю і взаємодопомогою.
Шлюб — форма стосунків між чоловіком і жінкою, яка відповідає моральним нормам суспільства та законам держави, що визначаютьїхні подружні права й обов'язки.
Спорідненість — кровний зв'язок між людьми, що походять від одного або від спільного родича (предка).
Матеріали з інтернет-джерел у вільному доступі.
Практичне завдання: Опрацювати тему 3 підручника (с. 15-17).
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
13.09.24.
Урок 4. Молодіжні субкультури.
Субкультура | сукупність норм, цінностей, ідеалів, символів певної соціальної групи, яка існує відносно незалежно від культури суспільства в цілому; це особлива сфера культури, суверенне цілісне утворення в середині пануючої культури, що відрізняється власною ціннісною шкалою, звичаями, нормами |
Контркультура | напрям розвитку сучасної культури, що протистоїть духовній атмосфері сучасного суспільства. |
Матеріали з інтернет-джерел у вільному доступі.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
11.09.24.
Урок 3. Соціалізація особистості.
Поняття і етапи. Суб'єкти соціалізації.
Матеріали з інтернет-джерел у вільному доступі.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
06.09.24.
Урок 2. Самореалізація людини, її розвиток. Індивідуальність особистості. Життєві цінності і пріоритети. Активна громадянська позиція. Мобільність і адаптивність.
Визначимося із термінологією:
Адаптивність | здатність пристосовуватись до різних умов. |
Загальнолюдські цінності в демократичному суспільстві | це сукупність універсальних моральних стандартів, а саме: свобода, гідність, рівність, справедливість, довіра, толерантність, права людини, солідарність та ін. |
Інтерес, цікавість | емоційний вияв пізнавальних потреб людини, дуже важливий для формування різноманітних навичок та інтелекту. Інтерес — єдина мотивація, що здатна зробити роботу приємним заняттям протягом певного проміжку часу. Цікавість як процес є необхідним елементом для розвитку творчості. |
Мобільність | здатність змінювати своє соціальне положення задля досягнення найкращих можливих умов. Супроводжуються зміною соціального статусу індивіда або групи. |
Особистість | усвідомлення людиною своєї індивідуальності, значення своїх якостей (свого Я) у суспільстві. |
Потреба | стан живого організму, людської особистості, соціальної групи чи суспільства в цілому, що виражає необхідність у чомусь, залежність від об'єктивних умов життєдіяльності та є рушійною силою їхньої активності. |
Самореалізація особистості | це особливий процес взаємодії зі світом, який здійснюється за допомогою творчого саморозкриття, реалізації потенційних можливостей, здібностей і талантів. Це потреба людини бути почутою, зрозумілою та прийнятою суспільством. |
Цінності | це особистісна та соціально-культурна значимість для людини певних категорій, процесів та явищ. Це те, у що ми віримо й до чого прагнемо. Це наші переконання. |
Матеріали з інтернет-джерел у вільному доступі.
Практичне завдання: Опрацювати тему 2 підручника (с. 9-11). Написати есе на тему "Мої життєві цінності".
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
04.09.24.
Урок 1. Що таке ідентичність? Види ідентичності.
Громадянська ідентичність. Самовизначення. Ідентифікація. Особиста гідність. Совість.
Матеріали з інтернет-джерел у вільному доступі.
Практичне завдання: Опрацювати тему 1 підручника (с. 6-8).
Для закріплення матеріалу 👇
Немає коментарів:
Дописати коментар