ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Здоров'я, безпека та добробут. 7 клас



Читати онлайн 
або завантажити підручникможна за посиланням 📗





💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 Урок 53. Перевіряємо свої досягнення.

📌Діагностувальна робота📌 

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

Урок 52. Перевір себе за темою "Співпраця для добробуту. Волонтерство."


Перевірте свої знання з теми, виконавши тести на с.150-151 підручника.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

Урок 51. Волонтерський рух і співпраця для добробуту України.

Робота з підручником - с.146-149.

Мультфільм про допомогу іншим.

Відеосюжети про волонтерів: Журналісти спілкуються з волонтерами,



Словничок

Волонтерський рух
— це діяльність окремих громадян, громадських та приватних організацій, що здійснюється добровільно й безоплатно для суспільства чи окремих соціальних груп.

📝Розробіть волонтерський проект.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

Уроки 49-50. Спілкування. Вміння домовлятися. Етична поведінка в команді.


Робота з підручником - с.142-145.



Словничок

Дискримінація — це обмеження прав і свобод людини, нерівне поводження з людьми або соціальними групами на підставі будь-якої ознаки.

📝Сформулюйте рекомендації щодо ефективної співпраці, етичної поведінки в команді та запобігання дискримінації.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙


Урок 48. Ролі в команді. Командна взаємодія.

Робота з підручником - с.137-141.

Переглянь відео про команду.

📝Уяви, що тебе призначено керувати підготовкою і реалізацією проекту, про який ти давно мріяв/мріяла. Твоє першочергове завдання — зібрати команду, з якою буде комфортно працювати і з якою можна бути впевненим/впевненою в позитивному результаті.
Напиши текст оголошення, в якому визнач 5-6 вимог до кандидатів і кандидаток. Це можуть бути однакові вимоги до всіх без винятку, а можуть бути різні до різних людей. Оформи оголошення на аркуші формату А4.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

23.04.-28.04.25. 
Уроки 46-47. Власні й командні цілі.

Робота з підручником - с.133-137.

Словничок

Командні цілі — передбачувані кінцеві результати роботи команди, заради яких її було створено.


📝Розглянь малюнок. Уяви, що на ньому зображено команду. Придумай командну ціль, над якою вона працює.
Визнач для кожного члена команди індивідуальну ціль, що враховуватиме особисті якості кожного й дасть змогу уникнути небезпеки, перед якою опинилися тварини. Не бійся фантазувати!




📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

21.04.25.
Урок 45. Перевіряємо свої досягнення.

Перевірте свої знання з теми, виконавши тести на с.131-132 підручника.


📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

14.04.25.
Урок 44. Підприємливість. Створення цінності для інших.

Робота з підручником - с.126-130.





Словничок

Підприємливість
— це кмітливість, ініціативність, а також здібності людини до отримання прибутку з найменшими витратами.

Цінність
— це характеристика предмета або явища, яка визначає його значущість для людини.

📝Підготувати статтю про українських підлітків, які завдяки своїй підприємницькій діяльності створили цінності для інших. На основі інтернет-джерел розробіть макет такої статті, доберіть відповідні фото та цікаву інформацію.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒


07.04.-09.04.25.
Уроки 42-43. Розумне використання фінансових ресурсів. Фінансові цілі.

Робота з підручником - с.122-126.


Перегляньте відео "Як правильно вести бюджет?"

Подивіться відео "Фінансова грамотність".

Словничок

Фінансові ресурси
— це гроші, що є в розпорядженні людини та спрямовані на задоволення її потреб.

Фінансова ціль — це конкретна сума грошей, яку людина хоче отримати через проміжок часу, діючи свідомо і докладаючи для цього зусиль.


📝Сформулюй одну фінансову ціль на найближчий час за технологією SMART. Створи план її досягнення, користуючись схемою.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

19.03.-31.03.25.
Уроки 40-41. Добробут домашнього господарства.

Робота з підручником - с.118-122.






Словничок

Домашнє господарство, або домогосподарство,
— це кілька осіб, які спільно мешкають, забезпечують себе всім необхідним для життя, ведуть спільне господарство, частково або повністю об’єднують і витрачають кошти.

📝Дізнайся, що таке метод “чотирьох конвертів”. Склади бюджет своєї родини на місяць, використовуючи цей метод.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

17.03.25. 
Урок 39. Життєві вміння.

Робота з підручником - с.113-117.




Словничок

Життєві вміння (навички; “life skills”) — здатність людини до адаптації, позитивної поведінки, що дає їй змогу ефективно справлятися з вимогами й проблемами повсякденного життя (ВООЗ).

📝Ознайомтеся із ситуаціями, які описують проблеми підприємств (завд.6 на с.116), та запропонуйте по 3 рішення, що можуть допомогти вирішити наявні проблеми.

📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔

10.03.25. 
Урок 38. Власні ресурси розвитку.

Робота з підручником - с.109-113.

Як бути у ресурсі. Поради психологині.





📝Здійсни аудит своїх внутрішніх ресурсів. На основі аудиту заповни таблицю за зразком (завд.4 на с.111).

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

03.03.-05.03.25.
Уроки 36-37. Ощадливе використання ресурсів. Цілі сталого розвитку.

Робота з підручником - с.105-108.



📝Уяви себе художником/художницею та намалюйте плакат про ощадливе використання ресурсів.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

24.02.25 
Урок 35. Розумні та надмірні потреби.

Робота з підручником - с.104-105.



Словничок

Розумні потреби (їх ще називають істинні) — це потреби, які необхідно задовольнити для повноцінної життєдіяльності.

Надмірні потреби — це потреби, які є перебільшеними та можуть завдати шкоди тобі й навколишньому середовищу.


 📝Побудуй за поданим зразком власну піраміду потреб. Розмісти на її рівнях власні потреби за ступенем значущості.







📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

19.02.25. 
Урок 34. Перевіряємо свої досягнення.

Перевірте свої знання з теми, виконавши тести на с.102-103 підручника.


📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕

10.02.-17.02.25. 
Уроки 32-33. Переваги здорового способу життя для збереження здоров’я та особистого добробуту.

Робота з підручником - с.97-101.





Перегляньте соціальний ролик "Наслідки шкідливих звичок для підлітків" 
та проаналізуйте ситуацію.

Словничок

Здоровий спосіб життя — це індивідуальна система поведінки і звичок кожної окремої людини, спрямована на запобігання захворюванням, зміцнення всіх систем організму й поліпшення загального самопочуття.


📝 -Склади власний режим дня. 
       -Придумай слоган про здоровий спосіб життя.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

03.02.-05.02.25. 
Уроки 30-31. Особливості харчування підлітка. Профілактика харчових отруєнь.  Домедична допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях.
Робота з підручником - с.93-97.











📝Перегляньте відео та створіть плакат, інфографіку чи пост у соцмережах про шкідливість алкоголю для підлітків.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

27.01.25.
Урок 29. Гігієнічні правила й норми.

Робота з підручником - с.89-92.



Словничок

Гігієна
— галузь медицини, що вивчає вплив умов життя та праці на людину й розробляє профілактичні заходи задля збереження здоров’я і довголіття.

Особиста гігієна — важлива частина здорового способу життя, сукупність правил поведінки людини, спрямованих на дотримання чистоти тіла (волосся, зубів, шкіри, нігтів), а також власного одягу й житла.

📝Які асоціації викликає в тебе слово “гігієна”? Створи разом з однокласниками й однокласницями асоціативний кущ до цього слова.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

20.01.-22.01.25.
Уроки 27-28. Фізична форма. 3балансоване харчування.

Робота з підручником - с.85-88.

Словничок

Фізична форма — це здатність людини енергійно, без надмірної втоми виконувати щоденні вправи, зберігаючи достатньо енергії для активного відпочинку.

📝Обговоріть з батьками свій раціон та складіть меню збалансованого харчування на день.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

13.01.25.
Урок 26. Фізичний розвиток підлітків. 
Взаємозумовленість психічних, фізичних та інших змін в організмі.

Робота з підручником - с.80-84.




Словничок

Фізичний розвиток — це процес росту й формування організму людини, її дозрівання протягом кожного вікового періоду.

Режим — це доцільно організований розпорядок життєдіяльності людини.


📝Запропонуйте власні варіанти чинників, від яких залежить фізичний розвиток. Поміркуйте, на які з них ви можете впливати. Створіть таблицю за зразком та заповніть її.

Чинники, на які можна впливати

Чинники, на які не можна впливати


📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

30.12.24. 
Урок 25. Перевіряємо свої досягнення.


📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

25.12.24.
Урок 24. Екстремальна ситуація і стрес.

Робота з підручником - с.75-79.


Словничок

Екстремальна ситуація — подія, що спричиняє різку зміну нормальних умов життєдіяльності людини.

Стрес — стан психічної напруги, тривоги, що є реакцією на життєві проблеми чи загрозливі ситуації.

📝Створіть таблицю за зразком (завд.3 на с.76) і заповніть її. Додайте до переліку чинників у кожній графі ще кілька пунктів із власного досвіду.

📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔


23.12.24.
Урок 23. Психологічна рівновага. Корисні звички.

Робота з підручником - с.70-74.

Словничок

Психологічна рівновага — це стан психічного здоров’я людини, коли вона може ефективно протистояти стресовим ситуаціям і зберігати позитивну самооцінку.

Звичка — автоматизована дія людини, виконання якої за певних умов стає стійкою потребою та закріплюється в поведінці.

📝Проаналізуй, які звички притаманні тобі. Які з них корисні, які шкідливі, а які нейтральні? Створи таблицю за зразком (завд.6 на с.73) та заповни її.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒


16.12.24.
Урок 22. Конфлікти. Сприйняття критики.

Робота з підручником - с.65-69.

Словничок

Конфлікт — протистояння між двома або більше сторонами, зіткнення, що породжує ворожість, страх, ненависть між людьми.


 📝Створити асоціативний кущ до слова “конфлікт”.





📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

11.12.24.
Урок 21. Інтелектуальний та емоційний розвиток.

Робота з підручником - с.61-64.



Словничок

Ерудиція — це наявність глибоких, всебічних знань. Це здатність людини запам’ятовувати великий обсяг інформації.

Інтелект — складова психіки, яка відповідає за оброблення інформації, абстрактне мислення, креативну діяльність і прийняття рішень на основі отриманого досвіду.

📝Створи-намалюй “скарбничку щастя”. Поклади туди все, що викликає в тебе задоволення й радість. Залучи всі п’ять відчуттів: зір, слух, нюх, дотик, смак (наприклад, шум моря, пахощі квітів, смак полуниці). Частіше зазирай у свою “скарбничку”, особливо коли в тебе поганий настрій.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

09.12.24. 
Урок 20. Життєвий цикл людини. Особливості підліткового віку.

Робота з підручником - с.57-60.





📝Створи таблицю за зразком (завд.7 на с.60) і заповни її, зазначивши ознаки дозрівання.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒


02.12.24.

Урок 19. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ.

Виконай завдання на сторінках 55-56 підручника.

💥ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ💥

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

27.11.24.
Урок 18. Кровотечі.

Робота з підручником - с.51-54.
Посилання на інтернет-джерело.


📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

25.11.24.
Урок 17. Травматизм. Домедична допомога під час травмування.

Робота з підручником - с.46-50.


📝Створіть інтелект-карту “Причини підліткового травматизму”.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

18.11.24. 
Урок 16. Невідкладна допомога і самодопомога.

Робота з підручником - с.45-46.
Посилання на інтернет-джерело.


Посилання на інтернет-джерело.




📝Скласти свою "ресурсну валізу".









📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

13.11.24.
Урок 15. Як діяти в умовах мінної небезпеки.

Робота з підручником - с.43-44.


Переглянь мультфільм про мінну безпеку "Безпечні канікули"👀👇


📝Зіграй у гру, щоб закріпити вивчене: Онлайн-квест “Суперкоманда проти мін”

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

11.11.24.
Урок 14. Мінна безпека.

Робота з підручником - с.38-43.

Подивись анімаційний блокбастер про мінну безпеку “Дивись, куди йдеш”, гурт “Танок на майдані Конго” 👀👇








📝Створи власний попереджувальний знак про мінну небезпеку. Продумай його оформлення, а також матеріал, із якого його буде виготовлено.












📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

04.11.24.
Урок 13. Евакуація.

Робота з підручником - с.37-38.


Яких правил потрібно дотримуватися учням та ученицям під час евакуації?

Як підготуватися до евакуації 📢👇

📝Разом із близькими дорослими розробіть план евакуації вашого будинку за прикладом плану евакуації школи. Визначте безпечний маршрут руху.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

23.10.24. 
Урок 12. Дії населення в разі загроз або надзвичайних ситуацій воєнного характеру.

Ти вже знаєш, як лунають звуки сирени. Саме так державні служби сповіщають населення про загрози або надзвичайні ситуації.

Робота з підручником - с.34-37.

Дізнатися про небезпеку з повітря для твого регіону допоможе інтерактивна мала тривог України. Ця мала, крім інформації про повітряні тривоги, показує їхні причини (ймовірне застосування ракет, дронів, загроза артобстрілу тощо).

📝Виконай завдання 8 на сторінці 37 підручника.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

21.10.24. 
Урок 11. Як діяти в умовах небезпеки воєнного часу?

Робота з підручником - с.31-33.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Виконай завдання 9 на сторінці 32 підручника.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

14.10.24. 
Урок 10. Небезпеки воєнного часу.

Робота з підручником - с.29-31.

Чинники ризиків для людини в умовах воєнного часу
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

📝Знайди в інтернеті приклади екологічно небезпечних ситуацій, що виникли внаслідок воєнних дій в Україні (підготуй доповідь, презентацію).

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

09.10.24.

Урок 9. Джерела та чинники небезпек.

Робота з підручником - с.25-28.

Шкідливі та небезпечні фактори

Фізичні

Хімічні

Біологічні

Психофізіологічні

Температура, вологість, атмо­сферний тиск, шум, швидкість руху повітря (вітер); механічні (предмети, які можуть травмувати)

Отруйні хімічні речовини, що використовуються в промисловості, сільсько­му господарстві, побуті, під час воєнних дій

Отруйні рослини і тварини, мікроорганізми та віруси
Нервово-психологічні навантаження, перевтома

Словничок:

Небезпека — вплив будь-яких явищ, процесів, об’єктів, властивостей предметів, що можуть за певних умов завдати шкоди здоров’ю чи життю людини.

Джерела небезпек — природні процеси та явища, техногенне середовище й людські дії, які несуть загрозу виникнення небезпек.

Чинники небезпеки — це умови життєвого середовища, за яких людина та/або системи її життєзабезпечення зазнають шкідливого впливу.

Ризик — імовірність настання небезпеки для життя та здоров’я людини або інших негативних наслідків у результаті певної дії.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Виконай завдання 8 на сторінці 28 підручника.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

07.10.24.

Урок 8. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ.

Виконай завдання на сторінках 23-24 підручника.


📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

30.09.24.
Урок 7. Уміння вчитися ефективно.



Робота з підручником - с.19-22.

Словничок:
Рефлексія — самоаналіз, роздуми людини над особистим душевним станом.
Конспектування — це спосіб організації й узагальнення інформації для її легшого розуміння та засвоєння.
Дедлайн (англ. deadline — мертва лінія) — остаточний термін або дата, до якої слід завершити роботу, проект або завдання. Якщо проектну роботу треба зробити до 1 жовтня, то 1 жовтня — це дедлайн.
Пріоритети — важливість, перевага, першочерговість. Установлення пріоритетів допомагає ефективно розподіляти ресурси й зосереджуватися на найважливішому.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Виконай завдання 7 на сторінці 21 підручника.


📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

25.09.24.
Урок 6. Подолання труднощів та невдач.

Деякі труднощі ми можемо передбачити, а щось трапляється несподівано. Долаючи труднощі, ми вчимося брати відповідальність на себе й здобуваємо цінний досвід, аналіз якого дозволяє зробити висновки, як передбачити труднощі та не допустити невдач у майбутньому.
Перегляньте відео про секрети успіху Маргарет Тетчер 👇




Подолання труднощів і невдач допомагають нам:

- випробувати себе;
- здобувати нові вміння та знання;
- навчатися самостійно та в команді;
- вирішувати проблеми;
- знаходити нові шляхи вирішення складних завдань;
- - зміцнювати впевненість у власних силах;
розуміти значення та цінність досягнень.



Робота з підручником - с.15-18.

📝Перегляньте відео та порівняйте, чи змінилися правила досягнення успіху зі стародавніх часів до наших днів👇


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
23.09.24.
Урок 5. Портфоліо. Навіщо воно потрібне та як його створити.


Портфоліо — збірник або зразок робіт, матеріалів і досягнень, які відображають особисті здібності, уміння, досвід, діяльність людини та процес її саморозвитку.


Робота з підручником с. 13-14.

Словничок:

Інсайт (англ. «insight») — раптове розуміння, несподіване відкриття, новий погляд на щось. Виникає в результаті процесу самопізнання, спілкування, взаємодії, міркування й обдумування, вирішення проблеми.

Журналінг — спосіб вираження думок, емоцій, відображення подій за допомогою візуальних записів (малюнки, колажі, світлини).

Талант — видатні природні здібності, високий рівень обдарованості.

Нахили — прагнення, потяг чимось займатися, бажання чогось.

Сильні сторони — якості, чесноти, які дозволяють виконувати щось упевнено, успішно, краще за інших.

Слабкі сторони — якості, які заважають виконувати щось упевнено, успішно, краще за інших.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Д/з: Створи візитівку для свого портфоліо за допомогою доступних цифрових інструментів.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

16.09.24.
Урок 4. Самопізнання.

Людське життя — це неперервний процес зростання та розвитку. Ми дорослішаємо, змінюємося, набуваємо нового досвіду, стикаємося з новими викликами, які важко, якщо взагалі можливо, подолати без самоусвідомлення та самопізнання.

Самопізнання — твоя здатність відкрити свої сильні
 та слабкі сторони, якості, особливості.


Робота з підручником с. 11-13.

Щоб дізнатися, як оточення впливає на самоідентифікацію та самопізнання людини, розглянемо притчу "Орел та курка"👇

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.


📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
11.09.24.
Урок 3. Життєві цінності.

Пізнаючи себе, розумієш, що для тебе найважливіше, тобто які твої життєві цінності. Від цього залежить, як поводишся, з ким спілкуєшся, які рішення приймаєш. Приймаючи рішення, люди завжди опираються на свої життєві цінності.

Робота з підручником - с.10-11.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Д/з: Запиши та проаналізуй власні життєві цінності. Визнач найважливіші.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

09.09.24.
Урок 2. Відповідальність. Самозарадність.

Самозарадність («сам / сама даю собі раду») — важлива якість людини, почуття її відповідальності за свої вчинки та рішення, уміння самостійно впорядковувати своє життя та знаходити без сторонньої допомоги виходи зі складних ситуацій.



Робота з підручником - с.11-12.
Перегляньте мультфільм 👇 
У кого з героїв більша відповідальність?
Чи є в мультфільмі приклад самозарадності? Хто з героїв проявив цю якість?
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.


📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

02.09.24.
Урок 1. Основи добробуту. Дорослішання.

Дорослішання — природний шлях, який кожен із нас проходить у своєму житті. Цей процес охоплює не лише фізичні зміни в організмі, а й емоційний, інтелектуальний і духовний розвиток.


Робота з підручником - с.8-10.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Онлайн-завдання “Дорослішання”.

📝Творче завдання: Створіть мапу думок «Я дорослішаю».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...