Читати онлайн або завантажити підручникможна за посиланням 📗
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 29. Гігієнічні правила й норми.
Робота з підручником - с.89-92.
Словничок
Особиста гігієна — важлива частина здорового способу життя, сукупність правил поведінки людини, спрямованих на дотримання чистоти тіла (волосся, зубів, шкіри, нігтів), а також власного одягу й житла.
📝Які асоціації викликає в тебе слово “гігієна”? Створи разом з однокласниками й однокласницями асоціативний кущ до цього слова.Уроки 27-28. Фізична форма. 3балансоване харчування.
Робота з підручником - с.85-88.
Словничок
📝Обговоріть з батьками свій раціон та складіть меню збалансованого харчування на день.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
13.01.25.
Урок 26. Фізичний розвиток підлітків.
Взаємозумовленість психічних, фізичних та інших змін в організмі.
Робота з підручником - с.80-84.
Словничок
Режим — це доцільно організований розпорядок життєдіяльності людини.
Чинники, на які можна впливати | Чинники, на які не можна впливати |
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
30.12.24.
Урок 25. Перевіряємо свої досягнення.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
25.12.24.
Урок 24. Екстремальна ситуація і стрес.
Робота з підручником - с.75-79.
Екстремальна ситуація — подія, що спричиняє різку зміну нормальних умов життєдіяльності людини.
Стрес — стан психічної напруги, тривоги, що є реакцією на життєві проблеми чи загрозливі ситуації.
📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔
Психологічна рівновага — це стан психічного здоров’я людини, коли вона може ефективно протистояти стресовим ситуаціям і зберігати позитивну самооцінку.
Звичка — автоматизована дія людини, виконання якої за певних умов стає стійкою потребою та закріплюється в поведінці.
Конфлікт — протистояння між двома або більше сторонами, зіткнення, що породжує ворожість, страх, ненависть між людьми.
📝Створити асоціативний кущ до слова “конфлікт”.
Словничок
Ерудиція — це наявність глибоких, всебічних знань. Це здатність людини запам’ятовувати великий обсяг інформації.
Інтелект — складова психіки, яка відповідає за оброблення інформації, абстрактне мислення, креативну діяльність і прийняття рішень на основі отриманого досвіду.
23.12.24.
Урок 23. Психологічна рівновага. Корисні звички.
Робота з підручником - с.70-74.
Переглянь мультфільм “Мистецтво спілкування”.
Словничок
📝Проаналізуй, які звички притаманні тобі. Які з них корисні, які шкідливі, а які нейтральні? Створи таблицю за зразком (завд.6 на с.73) та заповни її.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
16.12.24.
Урок 22. Конфлікти. Сприйняття критики.
Робота з підручником - с.65-69.
Переглянь відео “Поведінка людини як «вогнегасник» конфлікту”.
Словничок
Конфлікт — протистояння між двома або більше сторонами, зіткнення, що породжує ворожість, страх, ненависть між людьми.
📝Створити асоціативний кущ до слова “конфлікт”.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
11.12.24.
Урок 21. Інтелектуальний та емоційний розвиток.
Робота з підручником - с.61-64.
Переглянь відео “Особливості емоційного інтелекту”.
Ерудиція — це наявність глибоких, всебічних знань. Це здатність людини запам’ятовувати великий обсяг інформації.
Інтелект — складова психіки, яка відповідає за оброблення інформації, абстрактне мислення, креативну діяльність і прийняття рішень на основі отриманого досвіду.
📝Створи-намалюй “скарбничку щастя”. Поклади туди все, що викликає в тебе задоволення й радість. Залучи всі п’ять відчуттів: зір, слух, нюх, дотик, смак (наприклад, шум моря, пахощі квітів, смак полуниці). Частіше зазирай у свою “скарбничку”, особливо коли в тебе поганий настрій.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
📝Створи таблицю за зразком (завд.7 на с.60) і заповни її, зазначивши ознаки дозрівання.
09.12.24.
Урок 20. Життєвий цикл людини. Особливості підліткового віку.
Робота з підручником - с.57-60.
Переглянь відео про ріст і розвиток людини.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Подивись анімаційний блокбастер про мінну безпеку “Дивись, куди йдеш”, гурт “Танок на майдані Конго” 👀👇
📝Створи власний попереджувальний знак про мінну небезпеку. Продумай його оформлення, а також матеріал, із якого його буде виготовлено.
Яких правил потрібно дотримуватися учням та ученицям під час евакуації?
📝Разом із близькими дорослими розробіть план евакуації вашого будинку за прикладом плану евакуації школи. Визначте безпечний маршрут руху.
Дізнатися про небезпеку з повітря для твого регіону допоможе інтерактивна мала тривог України. Ця мала, крім інформації про повітряні тривоги, показує їхні причини (ймовірне застосування ракет, дронів, загроза артобстрілу тощо).
Словничок:
Небезпека — вплив будь-яких явищ, процесів, об’єктів, властивостей предметів, що можуть за певних умов завдати шкоди здоров’ю чи життю людини.
Джерела небезпек — природні процеси та явища, техногенне середовище й людські дії, які несуть загрозу виникнення небезпек.
Чинники небезпеки — це умови життєвого середовища, за яких людина та/або системи її життєзабезпечення зазнають шкідливого впливу.
Ризик — імовірність настання небезпеки для життя та здоров’я людини або інших негативних наслідків у результаті певної дії.
Словничок:
Рефлексія — самоаналіз, роздуми людини над особистим душевним станом.
Конспектування — це спосіб організації й узагальнення інформації для її легшого розуміння та засвоєння.
Дедлайн (англ. deadline — мертва лінія) — остаточний термін або дата, до якої слід завершити роботу, проект або завдання. Якщо проектну роботу треба зробити до 1 жовтня, то 1 жовтня — це дедлайн.
Пріоритети — важливість, перевага, першочерговість. Установлення пріоритетів допомагає ефективно розподіляти ресурси й зосереджуватися на найважливішому.
Деякі труднощі ми можемо передбачити, а щось трапляється несподівано. Долаючи труднощі, ми вчимося брати відповідальність на себе й здобуваємо цінний досвід, аналіз якого дозволяє зробити висновки, як передбачити труднощі та не допустити невдач у майбутньому.
📝Перегляньте відео та порівняйте, чи змінилися правила досягнення успіху зі стародавніх часів до наших днів👇
Портфоліо — збірник або зразок робіт, матеріалів і досягнень, які відображають особисті здібності, уміння, досвід, діяльність людини та процес її саморозвитку.
Словничок:
Інсайт (англ. «insight») — раптове розуміння, несподіване відкриття, новий погляд на щось. Виникає в результаті процесу самопізнання, спілкування, взаємодії, міркування й обдумування, вирішення проблеми.
Журналінг — спосіб вираження думок, емоцій, відображення подій за допомогою візуальних записів (малюнки, колажі, світлини).
Талант — видатні природні здібності, високий рівень обдарованості.
Нахили — прагнення, потяг чимось займатися, бажання чогось.
Сильні сторони — якості, чесноти, які дозволяють виконувати щось упевнено, успішно, краще за інших.
Слабкі сторони — якості, які заважають виконувати щось упевнено, успішно, краще за інших.
Людське життя — це неперервний процес зростання та розвитку. Ми дорослішаємо, змінюємося, набуваємо нового досвіду, стикаємося з новими викликами, які важко, якщо взагалі можливо, подолати без самоусвідомлення та самопізнання.
Щоб дізнатися, як оточення впливає на самоідентифікацію та самопізнання людини, розглянемо притчу "Орел та курка"👇
02.12.24.
Урок 19. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ.
Виконай завдання на сторінках 55-56 підручника.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
27.11.24.
Урок 18. Кровотечі.
Робота з підручником - с.51-54.
Посилання на інтернет-джерело.
25.11.24.
Урок 17. Травматизм. Домедична допомога під час травмування.
Робота з підручником - с.46-50.
18.11.24.
Урок 16. Невідкладна допомога і самодопомога.
Робота з підручником - с.45-46.
Посилання на інтернет-джерело.
Посилання на інтернет-джерело.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
13.11.24.
Урок 15. Як діяти в умовах мінної небезпеки.
Робота з підручником - с.43-44.
Переглянь мультфільм про мінну безпеку "Безпечні канікули"👀👇
📝Зіграй у гру, щоб закріпити вивчене: Онлайн-квест “Суперкоманда проти мін”
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
11.11.24.
Урок 14. Мінна безпека.
Робота з підручником - с.38-43.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
04.11.24.
Урок 13. Евакуація.
Робота з підручником - с.37-38.
Яких правил потрібно дотримуватися учням та ученицям під час евакуації?
Як підготуватися до евакуації 📢👇
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
23.10.24.
Урок 12. Дії населення в разі загроз або надзвичайних ситуацій воєнного характеру.
Ти вже знаєш, як лунають звуки сирени. Саме так державні служби сповіщають населення про загрози або надзвичайні ситуації.
21.10.24.
Урок 11. Як діяти в умовах небезпеки воєнного часу?
Робота з підручником - с.31-33.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Виконай завдання 9 на сторінці 32 підручника.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
14.10.24.
Урок 10. Небезпеки воєнного часу.
Робота з підручником - с.29-31.
Чинники ризиків для людини в умовах воєнного часу
📝Знайди в інтернеті приклади екологічно небезпечних ситуацій, що виникли внаслідок воєнних дій в Україні (підготуй доповідь, презентацію).📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
09.10.24.
Урок 9. Джерела та чинники небезпек.
Робота з підручником - с.25-28.
Фізичні | Хімічні | Біологічні | Психофізіологічні |
Температура, вологість, атмосферний тиск, шум, швидкість руху повітря (вітер); механічні (предмети, які можуть травмувати) | Отруйні хімічні речовини, що використовуються в промисловості, сільському господарстві, побуті, під час воєнних дій | Отруйні рослини і тварини, мікроорганізми та віруси | Нервово-психологічні навантаження, перевтома |
Джерела небезпек — природні процеси та явища, техногенне середовище й людські дії, які несуть загрозу виникнення небезпек.
Чинники небезпеки — це умови життєвого середовища, за яких людина та/або системи її життєзабезпечення зазнають шкідливого впливу.
Ризик — імовірність настання небезпеки для життя та здоров’я людини або інших негативних наслідків у результаті певної дії.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Виконай завдання 8 на сторінці 28 підручника.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
07.10.24.
Урок 8. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ.
Виконай завдання на сторінках 23-24 підручника.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
30.09.24.
Урок 7. Уміння вчитися ефективно.
Робота з підручником - с.19-22.
Словничок:
Рефлексія — самоаналіз, роздуми людини над особистим душевним станом.
Конспектування — це спосіб організації й узагальнення інформації для її легшого розуміння та засвоєння.
Дедлайн (англ. deadline — мертва лінія) — остаточний термін або дата, до якої слід завершити роботу, проект або завдання. Якщо проектну роботу треба зробити до 1 жовтня, то 1 жовтня — це дедлайн.
Пріоритети — важливість, перевага, першочерговість. Установлення пріоритетів допомагає ефективно розподіляти ресурси й зосереджуватися на найважливішому.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Виконай завдання 7 на сторінці 21 підручника.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
25.09.24.
Урок 6. Подолання труднощів та невдач.
Перегляньте відео про секрети успіху Маргарет Тетчер 👇
Подолання труднощів і невдач допомагають нам:
- випробувати себе;
- здобувати нові вміння та знання;
- навчатися самостійно та в команді;
- вирішувати проблеми;
- знаходити нові шляхи вирішення складних завдань;
- - зміцнювати впевненість у власних силах;
розуміти значення та цінність досягнень.
Робота з підручником - с.15-18.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
23.09.24.
Урок 5. Портфоліо. Навіщо воно потрібне та як його створити.
Портфоліо — збірник або зразок робіт, матеріалів і досягнень, які відображають особисті здібності, уміння, досвід, діяльність людини та процес її саморозвитку.
Робота з підручником с. 13-14.
Інсайт (англ. «insight») — раптове розуміння, несподіване відкриття, новий погляд на щось. Виникає в результаті процесу самопізнання, спілкування, взаємодії, міркування й обдумування, вирішення проблеми.
Журналінг — спосіб вираження думок, емоцій, відображення подій за допомогою візуальних записів (малюнки, колажі, світлини).
Талант — видатні природні здібності, високий рівень обдарованості.
Нахили — прагнення, потяг чимось займатися, бажання чогось.
Сильні сторони — якості, чесноти, які дозволяють виконувати щось упевнено, успішно, краще за інших.
Слабкі сторони — якості, які заважають виконувати щось упевнено, успішно, краще за інших.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Д/з: Створи візитівку для свого портфоліо за допомогою доступних цифрових інструментів.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
16.09.24.
Урок 4. Самопізнання.
Самопізнання — твоя здатність відкрити свої сильні
та слабкі сторони, якості, особливості.
Робота з підручником с. 11-13.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Пізнаючи себе, розумієш, що для тебе найважливіше, тобто які твої життєві цінності. Від цього залежить, як поводишся, з ким спілкуєшся, які рішення приймаєш. Приймаючи рішення, люди завжди опираються на свої життєві цінності.
Самозарадність («сам / сама даю собі раду») — важлива якість людини, почуття її відповідальності за свої вчинки та рішення, уміння самостійно впорядковувати своє життя та знаходити без сторонньої допомоги виходи зі складних ситуацій.
Чи є в мультфільмі приклад самозарадності? Хто з героїв проявив цю якість?
Дорослішання — природний шлях, який кожен із нас проходить у своєму житті. Цей процес охоплює не лише фізичні зміни в організмі, а й емоційний, інтелектуальний і духовний розвиток.
📝Творче завдання: Створіть мапу думок «Я дорослішаю».
11.09.24.
Урок 3. Життєві цінності.
Пізнаючи себе, розумієш, що для тебе найважливіше, тобто які твої життєві цінності. Від цього залежить, як поводишся, з ким спілкуєшся, які рішення приймаєш. Приймаючи рішення, люди завжди опираються на свої життєві цінності.
Робота з підручником - с.10-11.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Д/з: Запиши та проаналізуй власні життєві цінності. Визнач найважливіші.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
09.09.24.
Урок 2. Відповідальність. Самозарадність.
Робота з підручником - с.11-12.
Перегляньте мультфільм 👇
У кого з героїв більша відповідальність?Чи є в мультфільмі приклад самозарадності? Хто з героїв проявив цю якість?
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
02.09.24.
Урок 1. Основи добробуту. Дорослішання.
Робота з підручником - с.8-10.
Немає коментарів:
Дописати коментар