ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Здоров'я, безпека та добробут. 6 клас

 Переглянути підручник можна, натиснувши на зображення 👇

     

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

Урок 19. Уміння вчитися.

Робота з підручником - с.100-104.


Перегляньте відео про користь від помилок.

Словничок:

Навчання — діяльність, спрямована на засвоєння знань і розвиток умінь та навичок. Навчання відбувається завдяки застосуванню різних способів пізнавальної та практичної діяльності.

Особистісний розвиток — особисте вдосконалення людини, яке відбувається завдяки засвоєнню нових знань та набуттю досвіду.

📝Склади мапу думок “Додаткові освітні можливості”.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

Урок 18. Менеджмент навчання.

Робота з підручником - с.94-99.

Словничок:

Планування — визначення оптимального порядку дій та розподілу ресурсів, які потрібні для досягнення поставленої мети.

Менеджмент (або управління) — процес планування, організації та контролю діяльності з метою ефективного виконання завдань.

📝Запиши справи, які ти робив/робила впродовж тижня, у таблицю за зразком. Проаналізуй, скільки часу ти витрачаєш на кожну групу занять.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

Урок 17. Способи навчання.

Робота з підручником - с.89-93.

Перегляньте відео "Метод 5 "Чому?".

Словничок:

Мнемонічні техніки
— спеціальні прийоми та способи, що полегшують запам’ятовування інформації.


 📝Створи мапу думок про прийоми та методи, які допомагають тобі краще навчатися.





📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

24.12.24.
Урок 16. Перевіряємо свої досягнення.

Перевір свої знання, давши відповіді за темою на с.87-88 підручника.


📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

17.12.24.
Урок 15. Вплив реклами на рішення людини.

Робота з підручником - с.81-86.

Перегляньте відео та дізнайтеся ще більше про рекламу.

Словничок:

Реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Об’єкт — предмет пізнання, інтересу, те, на що спрямована діяльність.


📝Створіть рекламний плакат або відеоролик на тему “Вживати алкоголь та курити — здоров'ю і добробуту шкодити!” 







📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

10.12.24.
Урок 14. Громадське харчування.

Робота з підручником - с.75-80.




Словничок:

Харчова промисловість — галузь, у якій займаються масовим виробництвом готових до споживання харчових продуктів та напівфабрикатів.

Напівфабрикати — харчова продукція, яка підлягає подальшій тепловій обробці (наприклад заморожені вареники) або використовується як інгредієнт (складник) для іншої продукції (наприклад м’ясний фарш).

Заклад громадського харчування — заклад, що забезпечує харчуванням велику кількість людей, наприклад ресторан, кав’ярня, кондитерська, кулінарний відділ у магазині.

Джанк-фуд (від англ. junk food — “їжа-сміття”) — висококалорійні продукти з підвищеним вмістом солі, цукру, жирів. Вони містять мало корисних речовин. За рахунок домішок і підсилювачів смаку така їжа видається смачною і може викликати звикання.

Стріт-фуд (від англ. street food — вулична їжа) — їжа, яку швидко готують та подають на вулиці.

📝Дослідіть новорічні та різдвяні кулінарні традиції різних народів світу. Намалюйте малюнок, комікс або зробіть презентацію чи колаж “Святкова національна кухня”.



📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

03.12.24.
Урок 13. Спорт і здоров’я.

Робота з підручником - с.69-74.
Словничок:

Масовий спорт
(спорт для всіх) — діяльність організацій, установ сфери фізичної культури і спорту, спрямована на забезпечення рухової активності людей під час їх дозвілля для зміцнення здоров’я.


📝Проведи дослідження, якими видами спорту займаються твої однокласники та однокласниці. За результатами опитування побудуй діаграму.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

26.11.24.
Урок 12. Неінфекційні захворювання.

Робота з підручником - с.64-68.




📝Знайди додаткову інформацію про шкоду, якої завдає здоров'ю людини вживання алкоголю. Сформулюй 4-5 порад щодо профілактики неінфекційних захворювань.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

19.11.24. 
Урок 11. Соціальна небезпека інфекційних захворювань.

Робота з підручником - с.57-63.

Переглянь відео про те, як виникають пандемії.



Словничок:

Епідемія — масове поширення інфекційної хвороби в межах певного регіону, яке значно перевищує рівень, зареєстрований на даній території впродовж багатьох років.

Пандемія — епідемія, що набула світового масштабу.

Лікар-інфекціоніст — фахівець, який займається діагностикою, лікуванням, профілактикою інфекційних захворювань.

Дискримінація (лат. discriminatio — розділення, розрізнення) — нерівна реалізація прав людей залежно від певних ознак, наприклад стану здоров’я.

Соціальна дистанція — практика збереження безпечної відстані від інших людей задля уникнення розповсюдження інфекційної хвороби.

Соціальна ізоляція — відмежування людини або групи людей від решти спільноти в результаті припинення або різкого зменшення спілкування і взаємодії.

📝Підготуйте проєкт.

Тема проєкту. Інфекційне захворювання.

План роботи над проєктом

1. Визначте, яке інфекційне захворювання ви досліджуватимете.

2. Знайдіть інформацію про:загальні ознаки захворювання (симптоми, тривалість та особливості перебігу);
шляхи передачі інфекції;
можливості, що надає сфера громадського здоров'я для боротьби з цією недугою (профілактика та лікування).

3. Підготуйте презентацію проєкту.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

12.11.24.
Урок 10. Право на здоров’я. Громадське здоров’я.

Робота з підручником - с.51-55.

Перегляньте відео та дізнайтеся, що таке інститут громадського здоров’я.

Словничок:

Право на здоров’я
— право людини на підтримку держави щодо збереження, зміцнення та відновлення здоров’я, а саме: на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування.

Громадське здоров’я — це наука та практика попередження захворювань, збільшення тривалості життя, зміцнення здоров’я населення і заохочення до здорового способу життя організованими зусиллями суспільства.

Пріоритет — те, що має провідне значення, перевагу над чимось.

📝Підготуйте проєкт.

Тема проєкту. Українці та українки, які мають вагомі здобутки у сфері громадського здоров'я.

Мета проєкту. Довідатися про особистостей, які зробили великий внесок у сферу громадського здоров'я. З'ясувати, чим саме вони прославилися та які риси характеру їм у цьому допомогли.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

05.11.24.
Урок 9. Безпека у віртуальному середовищі.

Робота з підручником - с.40-44.

Перегляньте відео “Що таке кібербулінг?” та “Як відбувається кібербулінг?”.

Словничок:

Віртуальний світ, або віртуальний простір, — це середовище, змодельоване за допомогою цифрових технологій. У ньому можуть одночасно перебувати багато користувачів, створюючи особисті аватари та взаємодіючи одне з одним.

Шахрайство — заволодіння чужим майном шляхом обману або зловживання довірою.

Кібербулінг — цькування конкретної особи в онлайн-просторі, що часто відбувається анонімно.

Конфіденційний — той, що не підлягає розголосу; таємний.

Репутація — уявлення та думки оточення про людину сформовані на основі її дій та висловлювань.

Дізнайся, хто такий “Кіберпес”. Ознайомся з інформацією з сайтів Міністерства цифрової трансформації України та Міністерства освіти і науки України.


📝Пригадайте що таке сенкан. Складіть сенкан до слова “інтернет”.

📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕

22.10.24.
Урок 8. Засоби побутової хімії та небезпечні речовини.

Робота з підручником - с.40-44.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Обери будь-який засіб побутової хімії та намалюй для нього декілька піктограм, які будуть зрозумілими для всіх і нестимуть важливу інформацію щодо безпечного користування.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

15.10.24.
Урок 7. Небезпеки природного походження.

Робота з підручником - с.35-39.

Перегляньте відео та поміркуйте, яку нову інформацію ви там знайшли 👀👇


Перегляньте відео "Як запобігти пожежі в лісі" та поміркуйте, чому виникають лісові пожежі.

Перегляньте відео та дізнайтеся, чому не можна спалювати листя.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Розв’яжіть онлайн-кросворд “Небезпеки природного середовища”.

📝Розгадай ребуси та поміркуй, як пов'язані між собою слова-відгадки. Склади й запиши з ними одне речення.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
08.10.24.
Урок 6. Небезпеки соціального походження.

Робота з підручником - с.27-34.

Перегляньте відео “Як вберегтися у натовпі”. 

Перегляньте відео та ознайомтеся із правилами, як діяти в разі виявлення підозрілого предмета. 

Перегляньте відео і дізнайтеся правила поведінки цивільного населення під час війни, військового стану.
📝Виконайте завдання 9 на сторінці 34 підручника.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
01.10.24.
Урок 5. Ризики і небезпеки.

Робота з підручником - с.22-26.


Перегляньте відео та дізнайтеся про ризики більше.👇

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

📝Поміркуй, які місця у твоєму населеному пункті можуть бути небезпечними. Створи і заповни власну таблицю за зразком.

Місце

Ризики

Причини небезпеки

Проїжджа частина вулиці

Стати потерпілим у ДТП

Недотримання правил дорожнього руху

Багатолюдне місце

Втратити цінні речі внаслідок крадіжки



📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
24.09.24.
Урок 4. Соціальне середовище. Види небезпек.

Безпека — це базова потреба людини. Без неї складно, а то й неможливо успішно розвиватися.
Середовище, у якому перебуває людина, має бути безпечним. Існують природні середовища й пов’язані з діяльністю групи людей чи всього суспільства. Сукупність умов життя людини та суспільства називають соціальним середовищем.


Робота з підручником - с.18-21.
Небезпеки, пов’язані з воєнними діями, застосуванням зброї, терористичними актами, масовими заходами, діями певних груп суспільства або окремих людей, називають соціальними (суспільними).
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Уяви місце, де ти почуваєшся в безпеці. Намалюй або опиши його. Які емоції ти відчуваєш, перебуваючи в цьому місці?

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

17.09.24.
Урок 3. Добробут школи і шкільна спільнота.

Оскільки школа об’єднує людей спільними завданнями, цілями, інтересами та традиціями, вона також є спільнотою.


Робота з підручником - с.13-17.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Яке місце в школі є твоїм улюбленим? Чому? Як саме воно допомагає тобі — почуватися краще, впевненіше, налаштовуватися на навчання, відпочивати? Які емоції ти відчуваєш на цьому місці? Напиши коротке есе.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

10.09.24.
Урок 2. Добробут громади і умови життя.

Розбираємося, що таке громада 👇


Показники якості життя населення
👇


Робота з підручником - параграф 2.

Поміркуйте, представники та представниці яких професій працюють для забезпечення кожної з умов життя громади. Створіть мапу думок 👇


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

📝Виконайте завдання 6 на сторінці 12 підручника.


📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
03.09.24.
Урок 1. Добробут -особистий і суспільний.

Пригадаймо, що таке суспільство 👇


Робота з підручником - параграф 1.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Створити етегамі на тему "Суспільний добробут" (зобрази предмет, рослину, фізичне явище або щось інше, що в тебе асоціюється із суспільним добробутом).


Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...