Переглянути підручник можна, натиснувши на зображення 👇
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 19. Уміння вчитися.
Робота з підручником - с.100-104.
Перегляньте відео про користь від помилок.
Навчання — діяльність, спрямована на засвоєння знань і розвиток умінь та навичок. Навчання відбувається завдяки застосуванню різних способів пізнавальної та практичної діяльності.
Особистісний розвиток — особисте вдосконалення людини, яке відбувається завдяки засвоєнню нових знань та набуттю досвіду.
Урок 18. Менеджмент навчання.
Робота з підручником - с.94-99.
Перегляньте відео “Менеджмент навчання — керування часом”.
Словничок:
Планування — визначення оптимального порядку дій та розподілу ресурсів, які потрібні для досягнення поставленої мети.
Менеджмент (або управління) — процес планування, організації та контролю діяльності з метою ефективного виконання завдань.
Менеджмент (або управління) — процес планування, організації та контролю діяльності з метою ефективного виконання завдань.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
Урок 17. Способи навчання.
Робота з підручником - с.89-93.
Перегляньте відео "Метод 5 "Чому?".
Словничок:
📝Створи мапу думок про прийоми та методи, які допомагають тобі краще навчатися.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Об’єкт — предмет пізнання, інтересу, те, на що спрямована діяльність.
📝Створіть рекламний плакат або відеоролик на тему “Вживати алкоголь та курити — здоров'ю і добробуту шкодити!”
24.12.24.
Урок 16. Перевіряємо свої досягнення.
Перевір свої знання, давши відповіді за темою на с.87-88 підручника.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
17.12.24.
Урок 15. Вплив реклами на рішення людини.
Робота з підручником - с.81-86.
Перегляньте відео та дізнайтеся ще більше про рекламу.
Словничок:
📝Створіть рекламний плакат або відеоролик на тему “Вживати алкоголь та курити — здоров'ю і добробуту шкодити!”
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Словничок:
Харчова промисловість — галузь, у якій займаються масовим виробництвом готових до споживання харчових продуктів та напівфабрикатів.
Напівфабрикати — харчова продукція, яка підлягає подальшій тепловій обробці (наприклад заморожені вареники) або використовується як інгредієнт (складник) для іншої продукції (наприклад м’ясний фарш).
Заклад громадського харчування — заклад, що забезпечує харчуванням велику кількість людей, наприклад ресторан, кав’ярня, кондитерська, кулінарний відділ у магазині.
Джанк-фуд (від англ. junk food — “їжа-сміття”) — висококалорійні продукти з підвищеним вмістом солі, цукру, жирів. Вони містять мало корисних речовин. За рахунок домішок і підсилювачів смаку така їжа видається смачною і може викликати звикання.
Стріт-фуд (від англ. street food — вулична їжа) — їжа, яку швидко готують та подають на вулиці.
📝Проведи дослідження, якими видами спорту займаються твої однокласники та однокласниці. За результатами опитування побудуй діаграму.
📝Знайди додаткову інформацію про шкоду, якої завдає здоров'ю людини вживання алкоголю. Сформулюй 4-5 порад щодо профілактики неінфекційних захворювань.
Епідемія — масове поширення інфекційної хвороби в межах певного регіону, яке значно перевищує рівень, зареєстрований на даній території впродовж багатьох років.
Пандемія — епідемія, що набула світового масштабу.
Лікар-інфекціоніст — фахівець, який займається діагностикою, лікуванням, профілактикою інфекційних захворювань.
Дискримінація (лат. discriminatio — розділення, розрізнення) — нерівна реалізація прав людей залежно від певних ознак, наприклад стану здоров’я.
Соціальна дистанція — практика збереження безпечної відстані від інших людей задля уникнення розповсюдження інфекційної хвороби.
Соціальна ізоляція — відмежування людини або групи людей від решти спільноти в результаті припинення або різкого зменшення спілкування і взаємодії.
📝Підготуйте проєкт.
Тема проєкту. Інфекційне захворювання.
План роботи над проєктом
1. Визначте, яке інфекційне захворювання ви досліджуватимете.
2. Знайдіть інформацію про:загальні ознаки захворювання (симптоми, тривалість та особливості перебігу);
шляхи передачі інфекції;
можливості, що надає сфера громадського здоров'я для боротьби з цією недугою (профілактика та лікування).
3. Підготуйте презентацію проєкту.
10.12.24.
Урок 14. Громадське харчування.
Робота з підручником - с.75-80.
Перегляньте відео про харчову промисловість України.
Перегляньте відео про професію кухара.
Напівфабрикати — харчова продукція, яка підлягає подальшій тепловій обробці (наприклад заморожені вареники) або використовується як інгредієнт (складник) для іншої продукції (наприклад м’ясний фарш).
Заклад громадського харчування — заклад, що забезпечує харчуванням велику кількість людей, наприклад ресторан, кав’ярня, кондитерська, кулінарний відділ у магазині.
Джанк-фуд (від англ. junk food — “їжа-сміття”) — висококалорійні продукти з підвищеним вмістом солі, цукру, жирів. Вони містять мало корисних речовин. За рахунок домішок і підсилювачів смаку така їжа видається смачною і може викликати звикання.
Стріт-фуд (від англ. street food — вулична їжа) — їжа, яку швидко готують та подають на вулиці.
📝Дослідіть новорічні та різдвяні кулінарні традиції різних народів світу. Намалюйте малюнок, комікс або зробіть презентацію чи колаж “Святкова національна кухня”.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
03.12.24.
Урок 13. Спорт і здоров’я.
Робота з підручником - с.69-74.
Словничок:
Масовий спорт (спорт для всіх) — діяльність організацій, установ сфери фізичної культури і спорту, спрямована на забезпечення рухової активності людей під час їх дозвілля для зміцнення здоров’я.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
26.11.24.
Урок 12. Неінфекційні захворювання.
Робота з підручником - с.64-68.
Онлайн-завдання "Інфекційні та неінфекційні захворювання".
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
19.11.24.
Урок 11. Соціальна небезпека інфекційних захворювань.
Робота з підручником - с.57-63.
Переглянь відео про те, як виникають пандемії.
Словничок:
Епідемія — масове поширення інфекційної хвороби в межах певного регіону, яке значно перевищує рівень, зареєстрований на даній території впродовж багатьох років.
Пандемія — епідемія, що набула світового масштабу.
Лікар-інфекціоніст — фахівець, який займається діагностикою, лікуванням, профілактикою інфекційних захворювань.
Дискримінація (лат. discriminatio — розділення, розрізнення) — нерівна реалізація прав людей залежно від певних ознак, наприклад стану здоров’я.
Соціальна дистанція — практика збереження безпечної відстані від інших людей задля уникнення розповсюдження інфекційної хвороби.
Соціальна ізоляція — відмежування людини або групи людей від решти спільноти в результаті припинення або різкого зменшення спілкування і взаємодії.
📝Підготуйте проєкт.
Тема проєкту. Інфекційне захворювання.
План роботи над проєктом
1. Визначте, яке інфекційне захворювання ви досліджуватимете.
2. Знайдіть інформацію про:загальні ознаки захворювання (симптоми, тривалість та особливості перебігу);
шляхи передачі інфекції;
можливості, що надає сфера громадського здоров'я для боротьби з цією недугою (профілактика та лікування).
3. Підготуйте презентацію проєкту.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
Право на здоров’я — право людини на підтримку держави щодо збереження, зміцнення та відновлення здоров’я, а саме: на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування.
Громадське здоров’я — це наука та практика попередження захворювань, збільшення тривалості життя, зміцнення здоров’я населення і заохочення до здорового способу життя організованими зусиллями суспільства.
Пріоритет — те, що має провідне значення, перевагу над чимось.
📝Підготуйте проєкт.
Тема проєкту. Українці та українки, які мають вагомі здобутки у сфері громадського здоров'я.
Мета проєкту. Довідатися про особистостей, які зробили великий внесок у сферу громадського здоров'я. З'ясувати, чим саме вони прославилися та які риси характеру їм у цьому допомогли.
12.11.24.
Урок 10. Право на здоров’я. Громадське здоров’я.
Робота з підручником - с.51-55.
Перегляньте відео про Конвенцію ООН про права дитини.
Перегляньте відео та дізнайтеся, що таке інститут громадського здоров’я.
Словничок:
Громадське здоров’я — це наука та практика попередження захворювань, збільшення тривалості життя, зміцнення здоров’я населення і заохочення до здорового способу життя організованими зусиллями суспільства.
Пріоритет — те, що має провідне значення, перевагу над чимось.
Тема проєкту. Українці та українки, які мають вагомі здобутки у сфері громадського здоров'я.
Мета проєкту. Довідатися про особистостей, які зробили великий внесок у сферу громадського здоров'я. З'ясувати, чим саме вони прославилися та які риси характеру їм у цьому допомогли.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Перегляньте відео “Що таке кібербулінг?” та “Як відбувається кібербулінг?”.
05.11.24.
Урок 9. Безпека у віртуальному середовищі.
Робота з підручником - с.40-44.
Словничок:
Віртуальний світ, або віртуальний простір, — це середовище, змодельоване за допомогою цифрових технологій. У ньому можуть одночасно перебувати багато користувачів, створюючи особисті аватари та взаємодіючи одне з одним.
Шахрайство — заволодіння чужим майном шляхом обману або зловживання довірою.
Кібербулінг — цькування конкретної особи в онлайн-просторі, що часто відбувається анонімно.
Конфіденційний — той, що не підлягає розголосу; таємний.
Репутація — уявлення та думки оточення про людину сформовані на основі її дій та висловлювань.
Дізнайся, хто такий “Кіберпес”. Ознайомся з інформацією з сайтів Міністерства цифрової трансформації України та Міністерства освіти і науки України.
📝Пригадайте що таке сенкан. Складіть сенкан до слова “інтернет”.
Шахрайство — заволодіння чужим майном шляхом обману або зловживання довірою.
Кібербулінг — цькування конкретної особи в онлайн-просторі, що часто відбувається анонімно.
Конфіденційний — той, що не підлягає розголосу; таємний.
Репутація — уявлення та думки оточення про людину сформовані на основі її дій та висловлювань.
📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕
22.10.24.
Урок 8. Засоби побутової хімії та небезпечні речовини.
Робота з підручником - с.40-44.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Обери будь-який засіб побутової хімії та намалюй для нього декілька піктограм, які будуть зрозумілими для всіх і нестимуть важливу інформацію щодо безпечного користування.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Перегляньте відео та дізнайтеся, чому не можна спалювати листя.
📝Розгадай ребуси та поміркуй, як пов'язані між собою слова-відгадки. Склади й запиши з ними одне речення.
Перегляньте відео “Як вберегтися у натовпі”.
Перегляньте відео та ознайомтеся із правилами, як діяти в разі виявлення підозрілого предмета.
Перегляньте відео і дізнайтеся правила поведінки цивільного населення під час війни, військового стану.
📝Виконайте завдання 9 на сторінці 34 підручника.
Перегляньте відео та дізнайтеся про ризики більше.👇
📝Поміркуй, які місця у твоєму населеному пункті можуть бути небезпечними. Створи і заповни власну таблицю за зразком.
15.10.24.
Урок 7. Небезпеки природного походження.
Робота з підручником - с.35-39.
Перегляньте відео та поміркуйте, яку нову інформацію ви там знайшли 👀👇
Перегляньте відео "Як запобігти пожежі в лісі" та поміркуйте, чому виникають лісові пожежі.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Розв’яжіть онлайн-кросворд “Небезпеки природного середовища”.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
08.10.24.
Урок 6. Небезпеки соціального походження.
Робота з підручником - с.27-34.
Перегляньте відео і дізнайтеся правила поведінки цивільного населення під час війни, військового стану.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
01.10.24.
Урок 5. Ризики і небезпеки.
Робота з підручником - с.22-26.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Місце | Ризики | Причини небезпеки |
Проїжджа частина вулиці | Стати потерпілим у ДТП | Недотримання правил дорожнього руху |
Багатолюдне місце | Втратити цінні речі внаслідок крадіжки |
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Безпека — це базова потреба людини. Без неї складно, а то й неможливо успішно розвиватися.
Середовище, у якому перебуває людина, має бути безпечним. Існують природні середовища й пов’язані з діяльністю групи людей чи всього суспільства. Сукупність умов життя людини та суспільства називають соціальним середовищем.
Оскільки школа об’єднує людей спільними завданнями, цілями, інтересами та традиціями, вона також є спільнотою.
Розбираємося, що таке громада 👇
Поміркуйте, представники та представниці яких професій працюють для забезпечення кожної з умов життя громади. Створіть мапу думок 👇
📝Виконайте завдання 6 на сторінці 12 підручника.
24.09.24.
Урок 4. Соціальне середовище. Види небезпек.
Безпека — це базова потреба людини. Без неї складно, а то й неможливо успішно розвиватися.
Середовище, у якому перебуває людина, має бути безпечним. Існують природні середовища й пов’язані з діяльністю групи людей чи всього суспільства. Сукупність умов життя людини та суспільства називають соціальним середовищем.
Робота з підручником - с.18-21.
Небезпеки, пов’язані з воєнними діями, застосуванням зброї, терористичними актами, масовими заходами, діями певних груп суспільства або окремих людей, називають соціальними (суспільними).
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Уяви місце, де ти почуваєшся в безпеці. Намалюй або опиши його. Які емоції ти відчуваєш, перебуваючи в цьому місці?📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
17.09.24.
Урок 3. Добробут школи і шкільна спільнота.
Робота з підручником - с.13-17.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Яке місце в школі є твоїм улюбленим? Чому? Як саме воно допомагає тобі — почуватися краще, впевненіше, налаштовуватися на навчання, відпочивати? Які емоції ти відчуваєш на цьому місці? Напиши коротке есе.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
10.09.24.
Урок 2. Добробут громади і умови життя.
Показники якості життя населення
👇
Робота з підручником - параграф 2.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Виконайте завдання 6 на сторінці 12 підручника.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
03.09.24.
Урок 1. Добробут -особистий і суспільний.
Пригадаймо, що таке суспільство 👇
Робота з підручником - параграф 1.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📝Створити етегамі на тему "Суспільний добробут" (зобрази предмет, рослину, фізичне явище або щось інше, що в тебе асоціюється із суспільним добробутом).
Немає коментарів:
Дописати коментар