ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Здоров'я, безпека та добробут. 5 клас

Переглянути підручник можна, натиснувши стрілку в правому верхньому кутику 👇

                        

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

Урок 19. Харчування і здоров’я.

Робота з підручником - с.88-92.

Перегляньте відео "Здорові харчові звички".



Словничок

Харчові звички — індивідуальні, сімейні, національні традиції в харчуванні та відповідна їм пристосованість організму до окремих харчових продуктів, способів приготування та прийому їжі.

Дієтологи, нутриціологи — спеціалісти зі здорового харчування та правильної харчової поведінки.

📝Пригадай і запиши, які продукти найчастіше споживає чи використовує для приготування страв твоя родина. Чому саме ці продукти? Порівняй раціон твоєї родини з "Тарілкою здорового харчування".

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

Урок 18. Рухова активність і відпочинок.
Словничок

Рухова активність — це будь-яка діяльність, що потребує руху.



 📝Чи хотілося б тобі збільшити рівень своєї рухової активності? Що для цього треба зробити? Запиши в зошиті.




📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

Урок 17. Спосіб життя та фізичний розвиток.

Робота з підручником - с.78-81.


Подивіться мультфільми 





Словничок

Здоровий спосіб життя — це дії, спрямовані на збереження та зміцнення власного здоров’я, запобігання захворюванням, піклування про всі системи організму та поліпшення загального самопочуття.


 📝Поміркуй і запиши, на які ознаки фізичного розвитку позитивно впливає здоровий спосіб життя.





📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

24.12.24.
Урок 16. Здоров’я і його складники.

Робота з підручником - с.74-77.

Онлайн-вправа "Здоров'я-головне багатство" 👇



Словничок

Здоров’я — це стан повного фізичного, психічного і соціального добробуту, а не лише відсутність хвороб чи фізичних вад.

Фізичне здоров’я — це стан організму та його систем. Важливо знати, як наш організм функціонує (працює) і як визначити, чи все гаразд.

Інтелектуальне здоров’я — здатність здобувати інформацію й застосовувати свої знання, аналізувати проблеми та ухвалювати рішення.

Емоційне здоров’я — здатність розуміти й реагувати на почуття — свої та інших. Воно пов’язане з адекватною самооцінкою та можливістю відчувати щастя.

Соціальне здоров’я — здатність до взаємодії з іншими. Важливо налагоджувати стосунки з людьми та усвідомлювати себе частинкою своєї спільноти.

Духовне здоров’я — стан, якому притаманна жага до життя, творчості, прагнення до пізнання та самопізнання. Важливо прагнути до гармонії з собою, займатися тим, що нам до душі.

📝А чи дбаєш ти про своє здоров'я? Як саме? Що є у твоїх планах? Запиши або намалюй у зошиті.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

17.12.24.
Урок 15. Перевіряємо свої досягнення.

Робота з підручником - дай відповіді на запитання на с.70-73.


📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓

10.12.24.
Урок 14. Допомога в небезпечних ситуаціях.

Робота з підручником - с.67-73.




📝Застосовуючи знання, які ви мали до уроку, а також ті, які отримали на уроці. Заповніть графічний органайзер “Фішбоун” 👇
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒


03.12.24.
Урок 13. Безпека відпочинку.

Робота з підручником - с.62-66.



Словничок:

Активний відпочинок — спосіб проведення вільного часу, різновид хобі, під час якого людина займається діяльністю, що потребує фізичного навантаження: роботи м’язів, всього тіла.




📝Склади список речей, які потрібні для катання на ковзанах, лижах або санчатах. Що ще треба передбачити та підготувати для безпечного та дружнього до довкілля зимового відпочинку на природі? Запиши або намалюй.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

26.11.24. 
Урок 12. Безпека в побуті.

Робота з підручником - с.56-61.

Подивіться відео і спробуйте відчути, як це — бути пожежниками.


Перегляньте відео і дізнайтеся про трикутник вогню.

Перегляньте мультфільм про поведінку під час пожежі.👀👇


Словничок:

Вогонь — це результат хімічної реакції (тобто взаємодії речовин), яка супроводжується значним виділенням тепла й світла.

📝Обстеж свою кімнату або всю квартиру. Заповни таблицю в зошиті.
Елементи приміщенняЩо може спричинити небезпеку?Як уникнути небезпеки?

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

19.11.24. 
Урок 11. Безпека на дорозі.

Робота з підручником - с.50-55.



Виготовте світловідбивач за покроковою інструкцією у відео та користуйтеся ним. Безпечних мандрівок!


📝Склади вірш або сенкан про безпеку на дорозі.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

12.11.24.
Урок 10. Безпечний простір.

Робота з підручником - с.45-49.

Перегляньте Казку про золоті правила безпечного інтернету і визначте, про який небезпечний простір йдеться в казці.

Словничок:

Безпека — відсутність загроз або захищеність від загроз, що існують у середовищі.

Відчуття безпеки — упевненість людини у своїй безпеці, відчуття захищеності від загроз.

Небезпека — наявність загроз здоров’ю, життю й добробуту людини.

Відчуття небезпеки — відчуття тривоги та страху через очікування загроз.

Алгоритм — це чітко визначена послідовність дій, спрямованих на досягнення певного результату.


📝Намалюй свій шлях із дому до школи та познач об'єкти з поданого нижче списку відповідними числами. Небезпечні місця виділи кольором. 
1. Світлофори
2. Нерегульовані пішохідні переходи ("зебри")
3. Підземні переходи
4. Надземні переходи
5. Перехрестя без позначення переходу
6. Довгий шлях без пішохідних переходів
7. Велосипедні доріжки
                                                       8. Транспортні зупинки
                                               9. Проїжджа частина дороги з трьома і більше смугами руху
                                                      10. Залізничні переїзди
                                                      11. Трамвайні колії
                                                      12. Ями на дорогах
                                                      13. Ремонтні роботи на дорогах

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

05.11.24.
Урок 9. Дбаємо про безпеку.

Робота з підручником - с.42-44.

Пригадайте, що таке соціальна реклама, та подивіться відео.





Словничок:

Особиста безпека — стан захищеності від загроз життю, здоров’ю та добробуту людини.

📝Склади в зошиті мапу думок "ДЕ та ЯК я дбаю про свою безпеку".

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

22.10.24.
Урок 8. Менеджмент навчання – керування часом.


Робота з підручником - с.37-36.

Подивіться відео та дізнайтеся більше про оптичні ілюзії.

Онлайн-завдання “Упорядковуємо розпорядок дня”:



Впіймайте / складіть слова, зі значенням яких ви ознайомилися сьогодні:


📝Склади свій погодинний розклад на день.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

15.10.24.
Урок 7. Цілі та їх досягнення.

Робота з підручником - с.33-36.

Подивіться мультфільм “Промінь мрій” та поміркуйте, що таке мрія.👀👇




📝Напишіть невелике есе «Моя ціль у житті - …»

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

08.10.24.
Урок 6. Мої інтереси та захоплення.

Робота з підручником - с.29-32.

Подивіться яскраві сюжети про незвичайні хобі і, можливо, вигадаєте собі ще одне цікавенне захоплення.👀👇

Відео 1.                         Відео 2.                  Відео 3.

📝Заповни в зошиті таблицю інтересів "Мої захоплення — мої помічники" за зразком. Поміркуй, чи можуть твої захоплення допомогти тобі в навчанні та спілкуванні.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

01.10.24.
Урок 5. Мої сильні та слабкі сторони.

Робота з підручником - с.23-28.


Подивіться два відео — стрибки у висоту української легкоатлетки Ярослави Магучіх та виступ дванадцятирічної балеринки Yerin Na на міжнародному конкурсі.
Поміркуйте, які сильні сторони у спортсменки та балеринки? Чи є спільні? Що допомагає дівчатам розвивати їх?

📝Склади план свого розвитку: які свої сильні сторони та хочеш розвивати та що для цього потрібно.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

24.09.24.
Урок 4. Мої знання та вміння.



Робота з підручником - с.18-22.

Ми здобуваємо нові знання і вміння не лише коли навчаємось самі, а й коли спостерігаємо за іншими. Тобто ми можемо вчитися в інших людей. 
Подивіться мультфільм про креативних панд 👇


📝Поміркуй, які "тверді" та "м'які" навички можуть знадобитися тобі в майбутній професії. Заповни таблицю в зошиті 👇

Моя майбутня професія

Hard skills (тверді вміння)

Soft skills (м'які вміння)


📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
17.09.24.
Урок 3. Навчаємося впродовж життя.

Ми навчаємося не лише щоб уміти читати, писати й рахувати. Навчання — це постійне дослідження й пізнання світу. Уміння вчитися — це здатність самовдосконалюватися, розвивати свої здібності та світогляд.

Робота з підручником - с.12-17.





Прочитай прислів'я про знання 👇

• Знання збираються по краплині, як вода в долині.

• Мудрий ніхто не вродився, а навчився.

• До булави треба голови.

• Вік живи — вік учись.

• Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь!


📝За одним із прислів'їв напиши есе. У ньому дай відповіді на подані запитання:

• Чи погоджуєшся ти зі змістом прислів'я?
• Які приклади з твого досвіду або з життя інших людей підтверджують чи спростовують зміст обраного прислів'я?
• Чи варто керуватися цим прислів'ям у житті?

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

10.09.24.
Урок 2. Добробут людини і суспільства.


Робота з підручником - с.8-7



Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

📝Створіть плакат ідей для покращення добробуту вашого класу. Скористайтеся ідеями у завд.6 на с.10 підручника. Поставтеся до них творчо — можете щось змінити та додати власні.

📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚

03.09.24. 
Урок 1. Добробут — добре буття.

Пригадуємо вивчені поняття 👇

Онлайн-вправа “Що таке здоров’я?”

Робота з підручником - с.8-11


Кожна людина лишає свій слід на планеті Земля. Заповни ці "сліди" 👇



Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

📝Виконайте в зошиті завдання 5 на с.7 підручника.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...