💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 35. Перевіряємо свої досягнення.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Урок 34. Перевір себе. Добробут і особисте здоров'я.
Добробут і підприємливість.
📝Виконайте завдання на с.158-162 підручника.
Урок 33. Моє майбутнє.
Робота з підручником - с.154-157.
Успіх — позитивний, бажаний результат людської діяльності або зусиль.
Щастя — стан задоволення, велика втіха. Людина, яка відчуває щастя, сповнена позитивними емоціями, енергією та радістю.
Професія — знання, уміння та навички, набуті людиною завдяки освіті, самоосвіті та досвіду, які дають можливість самореалізовуватися, працювати й отримувати за роботу гроші.
📝На основі аналізу свого життєвого досвіду сформулюй власне життєве кредо.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Фінансові ресурси — це кошти, які має людина, родина, підприємство, спільнота тощо для задоволення своїх потреб і бажань.
Доходи, або надходження — гроші, які людина, родина, спільнота отримує з різних джерел: заробляє, одержує в подарунок тощо.
Витрати, або видатки — усе, що людина витрачає на будь-які потреби і бажання.
Обов’язкові витрати — кошти на задоволення потреб, на необхідне для життя і діяльності.
Бюджет — розрахунок, план доходів і витрат людини, родини, громади, країни.
Прибуток — це сума, на яку доходи перевищують витрати.
Заощадження — це частина доходу, яка не витрачається, а зберігається для задоволення потреб у майбутньому.
Урок 32. Гроші та бюджет.
Робота з підручником - с.149-153.
Словничок
Витрати, або видатки — усе, що людина витрачає на будь-які потреби і бажання.
Необов’язкові витрати — кошти на задоволення бажань.
Бюджет — розрахунок, план доходів і витрат людини, родини, громади, країни.
Прибуток — це сума, на яку доходи перевищують витрати.
Заощадження — це частина доходу, яка не витрачається, а зберігається для задоволення потреб у майбутньому.
📝Заповни таблицю в зошиті (завд.5 на с.143).
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Ресурси — це все, що ми можемо використати для життєдіяльності й добробуту.
Організація Об’єднаних Націй (ООН) — міжнародна організація, членами якої є 193 держави світу. Метою її діяльності є підтримання й зміцнення миру, міжнародної безпеки, розвиток співробітництва між державами.
Апсайклінг — перетворювання старих речей на нові: одяг, аксесуари, оригінальні предмети побуту і навіть витвори мистецтва.
29.04.25.
Урок 31. Ресурси.
Робота з підручником - с.144-148.
Подивись відео про апсайклінг.
Словничок
Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) — установа Організації Об’єднаних Націй, яка опікується проблемами охорони здоров’я у світовому масштабі. Членами ВООЗ є 194 країни.
📝Чи є в тебе речі, яким можна дати нове життя? Як саме? Запропонуй свої ідеї.
📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕
Метод — спосіб досягнення будь-якої мети. Методом називають прийоми, які ми застосовуємо, виконуючи певне завдання чи ухвалюючи рішення.
📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕
22.04.25.
Урок 30. Ідеї та можливості.
Робота з підручником - с.139-143.
Перегляньте відео та дізнайтеся більше про гроші.
Словничок
Мем — фраза, зображення, фрагмент відео тощо, що поширюється в інтернеті та стає популярним.
Фанфік — вигадана історія (твір, комікс тощо), створена шанувальниками (фанами) за мотивами книжки, фільму або гри.
📝Обери один із напрямів (завд. 7 на с.143) і запиши, що ти можеш зробити для того, аби втілити в життя свої ідеї.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Стиль життя — це сукупність цінностей і норм, якими людина керується у своїй поведінці. Наприклад, екологічний стиль життя орієнтований на збереження природи та сприяння зменшенню використання природних ресурсів.
Підприємливість — це здатність людини використовувати можливості та ідеї, втілюючи їх у цінність для себе та інших. Така цінність може бути фінансовою, культурною або соціальною.
15.04.25.
Урок 29. Підприємливість.
Робота з підручником - с.134-138.
Перегляньте жартівливий мультфільм.
Словничок
Мотивація — це те, що спонукає до дії, сприяє виникненню або зміцненню бажання займатися тією чи іншою справою.
Творчість, або креативність - уміння шукати, знаходити, висловлювати та застосовувати винахідницькі ідеї, робити щось у новий спосіб, створювати щось нове, інноваційне.
Інновація — ідея, винахід, нова технологія, що поліпшує добробут людини, компанії чи всього суспільства.
📝Обери одне зі своїх улюблених занять і дізнайся, які професії воно допоможе тобі здобути в майбутньому. Яка з цих професій тебе найбільше приваблює? Запиши свої роздуми.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
Принципи — переконання, норми, правила, якими людина керується в житті, те, що є основою діяльності.
Цінність — те, що є важливим, значущим.
Доброчесність — це готовність і здатність особистості свідомо, неухильно орієнтуватися у своїх діях та поведінці на принципи добра і справедливості.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Словничок
Команда — це група людей, які об’єднуються задля досягнення спільної мети.
Девіз (лозунг, слоган) — коротке, стисле формулювання головної ідеї, яке легко запам’ятовується.
Логотип — знак, емблема або символ, що позначає певну команду компанію, бренд тощо.
08.04.25.
Урок 28. Перевіряємо свої досягнення.
01.04.25.
Урок 27. Етична поведінка.
Робота з підручником - с.130-133.
Подивіться відео "Кожна людина – неповторна особистість".
Перегляньте мультфільм.
Словничок
Цінність — те, що є важливим, значущим.
📝Пригадай свої доброчесні вчинки та напиши в зошиті про один або кілька з них.
18.03.25.
Урок 26. Взаємодія і співпраця.
Робота з підручником - с.126-129.
Перегляньте мультфільм про силу команди,
Подивіться відео "Як стати лідером".
Словничок
Команда — це група людей, які об’єднуються задля досягнення спільної мети.
Девіз (лозунг, слоган) — коротке, стисле формулювання головної ідеї, яке легко запам’ятовується.
Логотип — знак, емблема або символ, що позначає певну команду компанію, бренд тощо.
📝Придумайте назву для своєї команди, девіз і створіть логотип.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Віртуальний простір - простір, створений за допомогою інформаційних технологій.
Віртуальне спілкування — спілкування в мережі Інтернет.
📝У багатьох професіях дуже важливими є емпатія та вміння ефективно спілкуватися. Особливо це стосується професій групи "людина — людина". Поміркуй, які це професії, і запиши.
11.03.25.
Урок 25. Ефективне спілкування.
Робота з підручником - с.119-125.
Перегляньте фільм “Спілкування”.
Перегляньте відео про віртуальне спілкування.
Словничок
Віртуальне спілкування — спілкування в мережі Інтернет.
📝У багатьох професіях дуже важливими є емпатія та вміння ефективно спілкуватися. Особливо це стосується професій групи "людина — людина". Поміркуй, які це професії, і запиши.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Емпатія — здатність відчувати й розуміти емоції іншої людини, співпереживати та надавати підтримку.
Індивідуальність — неповторна своєрідність людини, її особливі риси, думки, інтереси, потреби, здібності, тобто те, що відрізняє її від інших людей.
Почуття — це стійке переживання людини, тривале ставлення до інших людей і явищ.
04.03.25.
Урок 24. Емоційний стан та емоційне здоров’я.
Робота з підручником - с.110-118.
Подивись відео "Школа Мері Поппінс. Емоції".
Перегляньте відео та дізнайтеся більше про емпатію.
Перегляньте відео та дізнайтеся як боротися з булінгом.
Словничок
Індивідуальність — неповторна своєрідність людини, її особливі риси, думки, інтереси, потреби, здібності, тобто те, що відрізняє її від інших людей.
Почуття — це стійке переживання людини, тривале ставлення до інших людей і явищ.
Булінг, або цькування — свідома агресивна поведінка людини або групи людей щодо іншої людини, що супроводжується регулярним психологічним або фізичним тиском.
📝Простеж за своїми емоціями впродовж дня. Запиши, що ти відчуваєш.
• У школі
• Удома
• На гурткових заняттях
• На прогулянці
• Коли виконуєш домашнє завдання
• Коли відпочиваєш
Неінфекційні захворювання (НІЗ) — такі, що не передаються від людини до людини.
Інфекційні захворювання (ІЗ) — ті, що різними шляхами можуть передаватися від хворої людини до здорової.
Спадкові хвороби є наслідком порушень у спадковій інформації, яка передається від батьків до дитини. Людина з ними народжується, але вони можуть проявитися не одразу.
• У школі
• Удома
• На гурткових заняттях
• На прогулянці
• Коли виконуєш домашнє завдання
• Коли відпочиваєш
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
25.02.25.
Урок 23. Захворювання. Чинники ризику.
Робота з підручником - с.104-103.
Перегляньте відео "Як запобігти неінфекційним захворюванням".
Перегляньте відео та дізнайтеся, як працює імунна система.
Перегляньте відео та дізнайтеся, як запобігти зараженню коронавірусом та ГРВІ.
Дізнайтеся з відео як вакцинація захищає від хвороби.
Перегляньте відео та дізнайтеся, як правильно одягати та знімати захисну маску.
Словничок
Інфекційні захворювання (ІЗ) — ті, що різними шляхами можуть передаватися від хворої людини до здорової.
Спадкові хвороби є наслідком порушень у спадковій інформації, яка передається від батьків до дитини. Людина з ними народжується, але вони можуть проявитися не одразу.
📝Виконайте завдання 9 на с. 109 підручника.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Самопочуття — це фізичний і моральний стан людини, який залежить від її здоров’я та настрою в певний момент.
📝Напиши коротке есе про те, що для тебе означає поняття "добре самопочуття". Опиши своє самопочуття під час виконання цього завдання. Запиши дату і час.
18.02.25.
Урок 22. Самопочуття.
Робота з підручником - с.101-103.
Перегляньте мультфільм “Корисні підказки. Школа гарного настрою”.
Словничок
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Режим харчування – це розподіл їжі протягом дня за часом, обсягом і калорійністю.
📝Підготуйте проєкт "Їдальні у школах світу" (завд.7 на с.100).
11.02.25.
Урок 21. Смачна і корисна їжа.
Робота з підручником - с.97-100.
Раціональне харчування (ratio — розумний) — достатнє й помірне в кількісному та повноцінне в якісному відношенні харчування.
📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔
Харчові звички — індивідуальні, сімейні, національні традиції в харчуванні та відповідна їм пристосованість організму до окремих харчових продуктів, способів приготування та прийому їжі.
Дієтологи, нутриціологи — спеціалісти зі здорового харчування та правильної харчової поведінки.
📝Пригадай і запиши, які продукти найчастіше споживає чи використовує для приготування страв твоя родина. Чому саме ці продукти? Порівняй раціон твоєї родини з "Тарілкою здорового харчування".
04.02.25.
Урок 20. Безпека харчування.
Робота з підручником - с.93-96.
📝За Законом України "Про захист прав споживачів", усі покупці, тобто ми, маємо право на необхідну та достовірну інформацію про продукт. Зазвичай виробник публікує таку інформацію на пакованні чи етикетці товару. Обери будь-який продукт і запиши в зошиті інформацію, надану виробником.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
28.01.25.
Урок 19. Харчування і здоров’я.
Робота з підручником - с.88-92.
Перегляньте відео "Здорові харчові звички".
Словничок
Дієтологи, нутриціологи — спеціалісти зі здорового харчування та правильної харчової поведінки.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Рухова активність — це будь-яка діяльність, що потребує руху.
📝Чи хотілося б тобі збільшити рівень своєї рухової активності? Що для цього треба зробити? Запиши в зошиті.
Здоровий спосіб життя — це дії, спрямовані на збереження та зміцнення власного здоров’я, запобігання захворюванням, піклування про всі системи організму та поліпшення загального самопочуття.
📝Поміркуй і запиши, на які ознаки фізичного розвитку позитивно впливає здоровий спосіб життя.
Здоров’я — це стан повного фізичного, психічного і соціального добробуту, а не лише відсутність хвороб чи фізичних вад.
Фізичне здоров’я — це стан організму та його систем. Важливо знати, як наш організм функціонує (працює) і як визначити, чи все гаразд.
Інтелектуальне здоров’я — здатність здобувати інформацію й застосовувати свої знання, аналізувати проблеми та ухвалювати рішення.
Емоційне здоров’я — здатність розуміти й реагувати на почуття — свої та інших. Воно пов’язане з адекватною самооцінкою та можливістю відчувати щастя.
Соціальне здоров’я — здатність до взаємодії з іншими. Важливо налагоджувати стосунки з людьми та усвідомлювати себе частинкою своєї спільноти.
Духовне здоров’я — стан, якому притаманна жага до життя, творчості, прагнення до пізнання та самопізнання. Важливо прагнути до гармонії з собою, займатися тим, що нам до душі.
📝А чи дбаєш ти про своє здоров'я? Як саме? Що є у твоїх планах? Запиши або намалюй у зошиті.
21.01.25.
Урок 18. Рухова активність і відпочинок.
Словничок
Рухова активність — це будь-яка діяльність, що потребує руху.
📝Чи хотілося б тобі збільшити рівень своєї рухової активності? Що для цього треба зробити? Запиши в зошиті.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
14.01.25.
Урок 17. Спосіб життя та фізичний розвиток.
Робота з підручником - с.78-81.
Подивіться мультфільми
Словничок
📝Поміркуй і запиши, на які ознаки фізичного розвитку позитивно впливає здоровий спосіб життя.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
24.12.24.
Урок 16. Здоров’я і його складники.
Робота з підручником - с.74-77.
Фізичне здоров’я — це стан організму та його систем. Важливо знати, як наш організм функціонує (працює) і як визначити, чи все гаразд.
Інтелектуальне здоров’я — здатність здобувати інформацію й застосовувати свої знання, аналізувати проблеми та ухвалювати рішення.
Емоційне здоров’я — здатність розуміти й реагувати на почуття — свої та інших. Воно пов’язане з адекватною самооцінкою та можливістю відчувати щастя.
Соціальне здоров’я — здатність до взаємодії з іншими. Важливо налагоджувати стосунки з людьми та усвідомлювати себе частинкою своєї спільноти.
Духовне здоров’я — стан, якому притаманна жага до життя, творчості, прагнення до пізнання та самопізнання. Важливо прагнути до гармонії з собою, займатися тим, що нам до душі.
📝А чи дбаєш ти про своє здоров'я? Як саме? Що є у твоїх планах? Запиши або намалюй у зошиті.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
📝Застосовуючи знання, які ви мали до уроку, а також ті, які отримали на уроці. Заповніть графічний органайзер “Фішбоун” 👇
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Активний відпочинок — спосіб проведення вільного часу, різновид хобі, під час якого людина займається діяльністю, що потребує фізичного навантаження: роботи м’язів, всього тіла.
📝Склади список речей, які потрібні для катання на ковзанах, лижах або санчатах. Що ще треба передбачити та підготувати для безпечного та дружнього до довкілля зимового відпочинку на природі? Запиши або намалюй.
Вогонь — це результат хімічної реакції (тобто взаємодії речовин), яка супроводжується значним виділенням тепла й світла.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
📝Склади вірш або сенкан про безпеку на дорозі.
17.12.24.
Урок 15. Перевіряємо свої досягнення.
Робота з підручником - дай відповіді на запитання на с.70-73.
📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓📓
10.12.24.
Урок 14. Допомога в небезпечних ситуаціях.
Робота з підручником - с.67-73.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
03.12.24.
Урок 13. Безпека відпочинку.
Робота з підручником - с.62-66.
Перегляньте відео "Перша медична допомога при обмороженні".
Словничок:
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
26.11.24.
Урок 12. Безпека в побуті.
Робота з підручником - с.56-61.
Подивіться відео і спробуйте відчути, як це — бути пожежниками.
Перегляньте відео і дізнайтеся про трикутник вогню.
Перегляньте мультфільм про поведінку під час пожежі.👀👇
Словничок:
📝Обстеж свою кімнату або всю квартиру. Заповни таблицю в зошиті.
Елементи приміщення | Що може спричинити небезпеку? | Як уникнути небезпеки? |
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
19.11.24.
Урок 11. Безпека на дорозі.
Робота з підручником - с.50-55.
Перегляньте відео:
Виготовте світловідбивач за покроковою інструкцією у відео та користуйтеся ним. Безпечних мандрівок!
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Словничок:
Безпека — відсутність загроз або захищеність від загроз, що існують у середовищі.
Відчуття безпеки — упевненість людини у своїй безпеці, відчуття захищеності від загроз.
Небезпека — наявність загроз здоров’ю, життю й добробуту людини.
12.11.24.
Урок 10. Безпечний простір.
Робота з підручником - с.45-49.
Перегляньте Казку про золоті правила безпечного інтернету і визначте, про який небезпечний простір йдеться в казці.
Безпека — відсутність загроз або захищеність від загроз, що існують у середовищі.
Відчуття безпеки — упевненість людини у своїй безпеці, відчуття захищеності від загроз.
Небезпека — наявність загроз здоров’ю, життю й добробуту людини.
Відчуття небезпеки — відчуття тривоги та страху через очікування загроз.
📝Намалюй свій шлях із дому до школи та познач об'єкти з поданого нижче списку відповідними числами. Небезпечні місця виділи кольором.
2. Нерегульовані пішохідні переходи ("зебри")
3. Підземні переходи
4. Надземні переходи
5. Перехрестя без позначення переходу
6. Довгий шлях без пішохідних переходів
7. Велосипедні доріжки
3. Підземні переходи
4. Надземні переходи
5. Перехрестя без позначення переходу
6. Довгий шлях без пішохідних переходів
7. Велосипедні доріжки
8. Транспортні зупинки
Особиста безпека — стан захищеності від загроз життю, здоров’ю та добробуту людини.
📝Склади в зошиті мапу думок "ДЕ та ЯК я дбаю про свою безпеку".
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Подивіться відео та дізнайтеся більше про оптичні ілюзії.
📝Склади свій погодинний розклад на день.
9. Проїжджа частина дороги з трьома і більше смугами руху
10. Залізничні переїзди
11. Трамвайні колії
12. Ями на дорогах
13. Ремонтні роботи на дорогах
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
05.11.24.
Урок 9. Дбаємо про безпеку.
Словничок:
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
22.10.24.
Урок 8. Менеджмент навчання – керування часом.
Робота з підручником - с.37-36.
Онлайн-завдання “Упорядковуємо розпорядок дня”:
Впіймайте / складіть слова, зі значенням яких ви ознайомилися сьогодні:
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Подивіться яскраві сюжети про незвичайні хобі і, можливо, вигадаєте собі ще одне цікавенне захоплення.👀👇
📝Заповни в зошиті таблицю інтересів "Мої захоплення — мої помічники" за зразком. Поміркуй, чи можуть твої захоплення допомогти тобі в навчанні та спілкуванні.
Подивіться два відео — стрибки у висоту української легкоатлетки Ярослави Магучіх та виступ дванадцятирічної балеринки Yerin Na на міжнародному конкурсі.
📝Склади план свого розвитку: які свої сильні сторони та хочеш розвивати та що для цього потрібно.
Ми здобуваємо нові знання і вміння не лише коли навчаємось самі, а й коли спостерігаємо за іншими. Тобто ми можемо вчитися в інших людей.
📝Поміркуй, які "тверді" та "м'які" навички можуть знадобитися тобі в майбутній професії. Заповни таблицю в зошиті 👇
📝За одним із прислів'їв напиши есе. У ньому дай відповіді на подані запитання:
• Чи погоджуєшся ти зі змістом прислів'я?
• Які приклади з твого досвіду або з життя інших людей підтверджують чи спростовують зміст обраного прислів'я?
• Чи варто керуватися цим прислів'ям у житті?
📝Створіть плакат ідей для покращення добробуту вашого класу. Скористайтеся ідеями у завд.6 на с.10 підручника. Поставтеся до них творчо — можете щось змінити та додати власні.
Онлайн-вправа “Що таке здоров’я?”
15.10.24.
Урок 7. Цілі та їх досягнення.
Робота з підручником - с.33-36.
Подивіться мультфільм “Промінь мрій” та поміркуйте, що таке мрія.👀👇
📝Напишіть невелике есе «Моя ціль у житті - …»
📝Напишіть невелике есе «Моя ціль у житті - …»
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
08.10.24.
Урок 6. Мої інтереси та захоплення.
Робота з підручником - с.29-32.
01.10.24.
Урок 5. Мої сильні та слабкі сторони.
Робота з підручником - с.23-28.
Поміркуйте, які сильні сторони у спортсменки та балеринки? Чи є спільні? Що допомагає дівчатам розвивати їх?
24.09.24.
Урок 4. Мої знання та вміння.
Робота з підручником - с.18-22.
Подивіться мультфільм про креативних панд 👇
Моя майбутня професія | |
Hard skills (тверді вміння) | Soft skills (м'які вміння) |
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
17.09.24.
Урок 3. Навчаємося впродовж життя.
Ми навчаємося не лише щоб уміти читати, писати й рахувати. Навчання — це постійне дослідження й пізнання світу. Уміння вчитися — це здатність самовдосконалюватися, розвивати свої здібності та світогляд.
Робота з підручником - с.12-17.
Прочитай прислів'я про знання 👇
• Знання збираються по краплині, як вода в долині.
• Мудрий ніхто не вродився, а навчився.
• До булави треба голови.
• Вік живи — вік учись.
• Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь!
📝За одним із прислів'їв напиши есе. У ньому дай відповіді на подані запитання:
• Чи погоджуєшся ти зі змістом прислів'я?
• Які приклади з твого досвіду або з життя інших людей підтверджують чи спростовують зміст обраного прислів'я?
• Чи варто керуватися цим прислів'ям у житті?
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
10.09.24.
Урок 2. Добробут людини і суспільства.
Робота з підручником - с.8-7
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚
03.09.24.
Урок 1. Добробут — добре буття.
Пригадуємо вивчені поняття 👇
Робота з підручником - с.8-11
Немає коментарів:
Дописати коментар