Читати онлайн або завантажити підручник можна за посиланням 📗
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 17. Значення досвіду в житті людини.
Урок 16. Життєві цілі, плани та перспективи.
Робота з підручником - с.128-134.Граматика етики
📝Заведи щоденник і кожного дня записуй до нього свої успіхи і невдачі.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Самостійність - це здатність людини самій вирішувати те, хто вона, і те, яка вона.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Граматика етики
Інтереси - це те, що найбільше цікавить людину, що становить зміст її думок і турбот; прагнення, потреби.
Хобі - це захоплення, улюблене заняття на дозвіллі, уподоба.
📝Підготуй повідомлення про успішну людину зі свого оточення. Розкажи, чому ти вважаєш її успішною, як вона досягла успіху.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Урок 15. Становлення і дорослішання людини.
Робота з підручником - с.118-127.Граматика етики
📝Напиши есе, поділися роздумами, чи вважаєш ти себе самостійною людиною, поясни чому.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
07.04.25.
Урок 14. Роль навчання та хобі у житті людини.
Робота з підручником - с.110-117.
Інтереси - це те, що найбільше цікавить людину, що становить зміст її думок і турбот; прагнення, потреби.
Хобі - це захоплення, улюблене заняття на дозвіллі, уподоба.
📝Підготуй повідомлення про успішну людину зі свого оточення. Розкажи, чому ти вважаєш її успішною, як вона досягла успіху.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
📝Виконуємо проект «Уявна подорож у країну емоцій», створюємо «Атлас емоцій». Оберіть одну з 10 найпоширеніших емоцій. Дайте їй визначення, намалюйте символ емоції, колір, приклади її прояву у житті.
Граматика етики
Позитивні емоції — це позитивна оцінка об'єкта, явища (радість, любов, захоплення тощо).
Негативні емоції — протилежні позитивним (страх, тривога, гнів тощо).
📝Розглянь схему. Використовуючи матеріал схеми, склади власну шкалу емоцій. Розташуй свої емоції від найнеприємніших до найприємніших. Пам'ятай, що ти маєш орієнтуватися тільки на свої почуття та переживання.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
Граматика етики
Емпатія — це здатність розуміти емоційний стан іншої людини та співпереживати їй.
Граматика етики
Почуття — це стійке емоційне ставлення людини до того, що відбувається в її житті, що вона пізнає, як діє. Наприклад, любов, ненависть, гордість.
Емоції — це стани і переживання людини, які визначаються обставинами, настроями або стосунками з іншими людьми. Наприклад, радість, гнів, сум.
17.03.25.
Урок 13. Керування власними емоціями.
Робота з підручником - с.100-108.📝Виконуємо проект «Уявна подорож у країну емоцій», створюємо «Атлас емоцій». Оберіть одну з 10 найпоширеніших емоцій. Дайте їй визначення, намалюйте символ емоції, колір, приклади її прояву у житті.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
03.03.25.
Урок 12. Позитивні і негативні емоції в житті людини.
Робота з підручником - с.90-99.Подивися мультфільм «Подарунок» (реж. Я. Фрей, 2014, Німеччина).
Позитивні емоції — це позитивна оцінка об'єкта, явища (радість, любов, захоплення тощо).
Негативні емоції — протилежні позитивним (страх, тривога, гнів тощо).
📝Розглянь схему. Використовуючи матеріал схеми, склади власну шкалу емоцій. Розташуй свої емоції від найнеприємніших до найприємніших. Пам'ятай, що ти маєш орієнтуватися тільки на свої почуття та переживання.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
17.02.25.
Урок 11. Емпатія. Як зважати на почуття та емоції інших людей.
Робота з підручником - с.82-89.Подивися мультфільм «Що за Різдво без любові?» (2018, Австрія, ErsteGroup).
Граматика етики
Емпатія — це здатність розуміти емоційний стан іншої людини та співпереживати їй.
📝Напиши синквейн до слова ЕМПАТІЯ.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
03.02.25.
Урок 10. Емоції та почуття, їх значення в житті людини.
Робота з підручником - с.73-81.Подивися мультфільм «Жив собі чорний кіт» (реж. Ю. Марченко, 2006, Україна).
Почуття — це стійке емоційне ставлення людини до того, що відбувається в її житті, що вона пізнає, як діє. Наприклад, любов, ненависть, гордість.
Емоції — це стани і переживання людини, які визначаються обставинами, настроями або стосунками з іншими людьми. Наприклад, радість, гнів, сум.
📝Склади і намалюй хмарку слів для доброго настрою.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Агресивність — це риса характеру, що виражається у ворожому ставленні людини до інших людей, до тварин, до навколишнього світу.
Булінг (цькування) — це прояв насилля, який має систематичний характер та спрямований на приниження людини.
Кібербулінг — це приниження, цькування за допомогою мобільних телефонів, інших електронних пристроїв, яке може відбуватися в соціальних мережах, месенджерах тощо.
Граматика етики
Віртуальне спілкування — це спілкування у віртуальному просторі за допомогою сучасних електронних засобів.
Нетикет, або мережевий етикет, — це правила поведінки, спілкування, традиції в мережі Інтернет.
📝Сформулюй і запиши правила під заголовком «Мої правила безпечної поведінки в Інтернеті», розділи їх на дві частини: «Я буду...»; «Я не буду...»
Граматика етики
Доброзичливість — бажання людям добра, вияв співчуття до них та піклування про них.
Щирість — позитивна риса особистості, яка виявляється у чесності, правдивості.
Етикет — це правила поведінки людей у суспільстві.
Вербальне (від лат. verbum — слово) спілкування — спілкування з використанням мови.
Невербальне спілкування — спілкування без використання мови, за допомогою інтонації, міміки, жестів, дій, рухів тіла та ін.
Граматика етики:
Чеснота — позитивна моральна риса в характері людини; доброчесність.
Вада — негативна риса, недолік, дефект.
20.01.25.
Урок 9. Агресивність у спілкуванні. Булінг та кібербулінг.
Робота з підручником - с.63-71.
Подивися мультфільм «Крадій печива»
(режисер Е. Каделаго, 2012, США, Канада).
Послухай байку Леоніда Глібова «Ґава і Лисиця» (читає Марія Капінус, 10 років).
Подивися мультфільм «Про пташок» (реж. Р Егглстон, 2000, США).
Граматика етикиАгресивність — це риса характеру, що виражається у ворожому ставленні людини до інших людей, до тварин, до навколишнього світу.
Маніпуляція — це вплив на людину нечесними, прихованими засобами задля отримання бажаного.
Булінг (цькування) — це прояв насилля, який має систематичний характер та спрямований на приниження людини.
Кібербулінг — це приниження, цькування за допомогою мобільних телефонів, інших електронних пристроїв, яке може відбуватися в соціальних мережах, месенджерах тощо.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
23.12.24.
Урок 8. Віртуальне спілкування.
Робота з підручником - с.54-62.
Перевір, як ти засвоїв/засвоїла правила безпечного користування Інтернетом. Пройди Інтернет-тестування.
Граматика етики
Віртуальне спілкування — це спілкування у віртуальному просторі за допомогою сучасних електронних засобів.
Нетикет, або мережевий етикет, — це правила поведінки, спілкування, традиції в мережі Інтернет.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
09.12.24.
Урок 7. Конструктивна комунікація. Етикет.
Робота з підручником - с.45-53.Доброзичливість — бажання людям добра, вияв співчуття до них та піклування про них.
Щирість — позитивна риса особистості, яка виявляється у чесності, правдивості.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
25.11.24.
Урок 6. Спілкування та його роль у житті людини.
Робота з підручником - с.37-44.
Вербальне (від лат. verbum — слово) спілкування — спілкування з використанням мови.
Невербальне спілкування — спілкування без використання мови, за допомогою інтонації, міміки, жестів, дій, рухів тіла та ін.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
11.11.24.
Урок 5. Роль світогляду в становленні особистості. Потреби, бажання, інтереси людини.
Робота з підручником - с.28-35.
Граматика етики:
Потреби — необхідність у чомусь, відчуття людиною нестачі чогось важливого для її життєдіяльності.
Інтереси — усвідомлені потреби, зацікавленість.
Бажання — прагнення, потяг до здійснення чого-небудь, хотіння.
📝Вибери прислів’я, що тобі припало до душі, і напиши невеличке есе, в якому поділися своїми роздумами за змістом прислів'я.Потреби — необхідність у чомусь, відчуття людиною нестачі чогось важливого для її життєдіяльності.
Інтереси — усвідомлені потреби, зацікавленість.
Бажання — прагнення, потяг до здійснення чого-небудь, хотіння.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
21.10.24.
Урок 4. Людські чесноти.
Робота з підручником - с.20-27.
Граматика етики:
Чеснота — позитивна моральна риса в характері людини; доброчесність.
Вада — негативна риса, недолік, дефект.
Подивися мультфільм «Той, що бажає» (реж.: Еко У, Дж. Макдональд, K. Атанассов, 2016, США).
📝 Підготуй розповідь про свої бажання «5 хочу».📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Особистість — це конкретна людина з погляду її культури, особливостей характеру, поведінки; індивідуальність.
Гідність — це самоусвідомлення та самоповага особистості, ставлення до інших людей, у якому визнається їх безумовна цінність.
Аристотель першим застосував термін «етика». Він вважав, що етика – це наука про моральність та чесноти. Він був перший, хто поставив питання: «Що таке етика?».
Граматика етики:
Етика — наука про правила поведінки в суспільстві та в особистому житті.
Мораль — норми і правила поведінки у ставленні людей одне до одного та до суспільства.
Моральні цінності — етичні поняття, що дають можливість людині оцінювати життя та орієнтуватися в ньому. Серед етичних понять розрізняють позитивні (уособлюють добро) і негативні (уособлюють зло).
Самопізнання — це вивчення людиною своїх властивостей. Воно починається в дитинстві й триває все життя. Людина пізнає себе з різних боків: як живий організм; як істоту, яка живе в суспільстві: оволодіває знаннями, вміннями, правилами поведінки; як неповторну особистість.
07.10.24.
Урок 3. Індивідуальність людини та унікальність.
Робота з підручником - с.12-19.
Граматика етики:
Гідність — це самоусвідомлення та самоповага особистості, ставлення до інших людей, у якому визнається їх безумовна цінність.
📝 Подумай, які вади і чесноти ти знаєш. Обери будь-яку чесноту або ваду і намалюй її.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
09.09.24 - 23.09.24
Уроки 1-2. Яку роль відіграє етика в житті людини? Чи потрібне нам сьогодні золоте правило моралі?
Золоте правило моралі: «Не роби іншим того, чого собі не хочеш», — основний закон людського співжиття.
Етика — наука про правила поведінки в суспільстві та в особистому житті.
Мораль — норми і правила поведінки у ставленні людей одне до одного та до суспільства.
Моральні цінності — етичні поняття, що дають можливість людині оцінювати життя та орієнтуватися в ньому. Серед етичних понять розрізняють позитивні (уособлюють добро) і негативні (уособлюють зло).
Самопізнання — це вивчення людиною своїх властивостей. Воно починається в дитинстві й триває все життя. Людина пізнає себе з різних боків: як живий організм; як істоту, яка живе в суспільстві: оволодіває знаннями, вміннями, правилами поведінки; як неповторну особистість.
📝Виконуємо проект. Створюємо «Дерево життя».
Намалюй дерево: коріння, стовбур, гілки, листочки. На корінні напиши основні принципи своєї родини, на які ти будеш спиратися все життя. На стовбурі напиши свій життєвий девіз. На світлих гілках — ті вчинки, якими ти пишаєшся, на темних — ті, яких соромишся. На листочках — свої якості: на зелених — позитивні, на жовтих — негативні; на тих, що падають на землю, — вади, з якими збираєшся боротися. На опалому листі — ті, які вже подолані тобою.
Намалюй дерево: коріння, стовбур, гілки, листочки. На корінні напиши основні принципи своєї родини, на які ти будеш спиратися все життя. На стовбурі напиши свій життєвий девіз. На світлих гілках — ті вчинки, якими ти пишаєшся, на темних — ті, яких соромишся. На листочках — свої якості: на зелених — позитивні, на жовтих — негативні; на тих, що падають на землю, — вади, з якими збираєшся боротися. На опалому листі — ті, які вже подолані тобою.
Немає коментарів:
Дописати коментар