ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Музичне мистецтво. 5 клас



💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

Урок 4. Магічна стихія народних танців.

Запальні чи граціозні народні танці, як і пісні, різняться між собою залежно від країни, у якій вони народилися. Та об’єднує їх ритм, завдяки якому розкривається багатий емоційний світ людини.

Посилання на Інтернет-джерело.


Робота з підручником - с.32-35.


СЛУХАЄМО МУЗИКУ👂👇


Мистецький проект «Танці народів світу».
Вибери країну, танці якої бажаєш вивчити й презентувати їх у слайд-шоу, відеоролику.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

Урок 3. Пісенна скарбниця.

Ритм — начебто звичне і просте слово... А в ньому — безліч смислів.

Посилання на Інтернет-джерело.

Робота з підручником - с.24-27.


СЛУХАЄМО МУЗИКУ👂

Знайдіть в Інтернеті записи українських пісень у сучасній обробці (наприклад, гуртів «ДахаБраха», «ONUKA» та ін.).

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
12.09.24.
Урок 2. Музика і театр стародавніх цивілізацій.
Що саме грали чи співали у стародавніх цивілізаціях — залишається загадкою, адже сама музика майже не збереглася. Проте можна уявити, як звучали зображені інструменти. Для цього треба здійснити музичну подорож крізь тисячоліття.

Робота з підручником - с.16-19.

Перейди за посиланням і зіграй у гру "Народження музики"!




Грою на лірі греки супроводжували виконання поетичних творів (звідси походить слово лірика). Зображення ліри в наш час стало символом мистецтва.



Кіфара застосовувалась як сольний інструмент і для акомпанементу під час співу.








СЛУХАЄМО МУЗИКУ👂



Мистецька скарбничка

Агон — мистецьке змагання (хорів, інструменталістів, танцюристів).

Символ (з грец. — знак) — умовне позначення предметів чи явищ певним знаком (словом, цифрою, зображенням); художній образ, що відтворює думку, ідею, почуття.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Самостійне дослідження, медіа пошук 👀👇

За допомогою додаткової літератури або Інтернету самостійно дізнайся та ознайомся з творами музичного або образотворчого мистецтва за сюжетами грецьких міфів. Віднайди і переглянь мультфільми за цією тематикою.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

05.09.24.
Урок 1. Як виникла музика?

Наші предки захоплювалися величчю і багатогранністю довкілля. Вони помічали красу природи, певну повторюваність звуків, що линули звідусіль, виразність рухів тварин і поступово починали відчувати, що в усьому панує злагодженість - г а р м о н і я.


Робота з підручником - с.8-11.

Відтвори ритмічні послідовності оплесками 
під звучання "Танцю дикунів" Йосінао Накади" 👂👇

 

СЛУХАЄМО МУЗИКУ👂

Які музичні інструменти імітують спів птахів?

Які відчуття та уявлення викликає тембр свирілі на звуковому тлі навколишньої природи?

РОЗУЧУЄМО ПІСНЮ 🎵


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...