Читати онлайн або завантажити підручникможна за посиланням 📗
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
27.05.25.
Урок 35. Перевіряємо свої досягнення.
📌ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ📌
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘20.05.25.
Урок 34. Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України.
Робота з підручником - §31.Словничок
Екологічне законодавство України — це норми регулювання екологічних правових відношень, що виникають у галузі використання природних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки.
Інформаційне суспільство — це суспільство, у якому більшість працівників зайняті створенням, зберіганням, переробкою й реалізацією інформації, насамперед знань.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Глобальні загрози, породжені діяльністю людини, — це сукупність загроз, що ставлять на межу знищення всього людства.
Національна безпека — це захищеність життєво важливих інтересів людини й громадянина, суспільства й держави.
📝Виконати практичне завдання № 13 "Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні" (с.149 підручника).
13.05.25.
Урок 33. Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я.
Робота з підручником - §30.
Словничок
📝Виконати практичне завдання № 14 "Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади" (с.153 підручника).
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
06.05.25.
Урок 32. Взаємозв'язок особистої, національної та глобальної безпеки. Концепція національної безпеки України.
Робота з підручником - §29.Словничок
📝Виконати практичне завдання № 13 "Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні" (с.149 підручника).
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Безпека – це стан, за якого життю та здоров’ю людини, навколишньому середовищу ніхто або ніщо не загрожує.
29.04.25.
Урок 31. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки.
Робота з підручником - §28.
Словничок
Небезпека – явища або чиїсь дії, внаслідок яких створюється загроза життю та здоров’ю людини, довкіллю.
📝Доведіть, що потреба в безпеці є однією з базових потреб людини.
📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔
Психоактивними називають будь-які речовини природного або штучного походження, що впливають на роботу центральної нервової системи, призводячи до зміни психічного стану. Уродженою вадою розвитку називають будь-яке анатомічне відхилення в розвитку плода в період вагітності.
📝Виконати практичне завдання № 12 "Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання" (с.142 підручника).
22.04.25.
Урок 30. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я. Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді.
Робота з підручником - §27.
СловничокПсихоактивними називають будь-які речовини природного або штучного походження, що впливають на роботу центральної нервової системи, призводячи до зміни психічного стану. Уродженою вадою розвитку називають будь-яке анатомічне відхилення в розвитку плода в період вагітності.
Мамологія (від латин. mamma — молочна залоза та грец. logos — наука) — це розділ медицини, що займається діагностикою, лікуванням і профілактикою захворювань молочних залоз.
📝Виконати практичне завдання № 12 "Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання" (с.142 підручника).
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Дискримінація — це обмеження прав частини населення за певною ознакою.
15.04.25.
Урок 29. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. ВІЛ/СНІД: проблема людини і проблема людства.
Робота з підручником - §26.
Словничок
Імунодефіцитом називають такий стан організму людини, за якого імунна система втрачає можливість боротися з інфекцією і здійснювати оновлення власних органів.
📝Виконати практичне завдання № 11 "Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей" (с.135 підручника).📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Контрацепція — це методи запобігання вагітності.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
Сім’я — це духовний і соціальний простір, у якому народжуються й ростуть діти, у якому дружно живуть різні покоління, розуміючи та допомагаючи одне одному.📝Скласти таблицю "Ознаки міцної родини" (слайд 13 презентації).📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
📝Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками.
08.04.25.
Урок 28. Запобігання захворюванням, що передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції.
Робота з підручником - §25.
Словничок
📝Виконати практичне завдання № 10 “Відпрацювання навичок отримання достовірної інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання у своєму середовищі” (с.131 підручника).
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
01.04.25.
Урок 27. Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків.
Робота з підручником - §24.
18.03.25.
Урок 26. Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя.
Робота з підручником - §23.Словничок
11.03.25.
Урок 25. Стосунки з дорослими і однолітками.
Робота з підручником - с.118-119.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Стосунки — це різноманітні зв’язки між людьми, що передбачають різні рівні спілкування: духовний, діловий, ігровий, маніпулятивний, примітивний.
04.03.25.
Урок 24. Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування.
Робота з підручником - §22.
📝Порівняйте діловий і духовний рівні спілкування. Що в них є спільного? Чим вони відрізняються?
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Самовиховання характеру — це свідома діяльність, спрямована на формування позитивних рис свого характеру.
📝Cкладіть перелік тверджень (10 не можна) щодо самовиховання характеру, які б починалися словами “Не можна…”
25.02.25.
Урок 23. Практичне завдання: Самооцінка характеру. Проект самовиховання.
Виконайте завдання на с.111-112 підручника.
📌ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ📌📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗18.02.25.
Урок 22. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру.
Робота з підручником - §21.
Періоди морального розвитку
Мораль — це сукупність норм поведінки, що ґрунтуються на уявленні про добро і зло, хороше й погане, правильне й неправильне.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Робота з підручником - §20.
Словничок
Життєві цінності — це внутрішні зобов’язання людини перед собою, вона не може їх порушити, бо при цьому перестає існувати як особистість.Якість життя — це ступінь задоволення матеріальних, культурних і духовних потреб людини.Розробити міні-проект «Цінності та якість життя».📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Словничок
Характер — це сукупність стійких психічних властивостей людини, що впливають на її поведінку та стосунки з іншими людьми.
11.02.25.
Урок 21. Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінності і якість життя.
Життєві цінності — це внутрішні зобов’язання людини перед собою, вона не може їх порушити, бо при цьому перестає існувати як особистість.Якість життя — це ступінь задоволення матеріальних, культурних і духовних потреб людини.Розробити міні-проект «Цінності та якість життя».📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
04.02.25.
Урок 20. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини.
Робота з підручником - §19.
📝Інколи говорять: «Як легко бути людиною з важким характером!». Проте «важкий характер» людини, тобто наявність у неї великої кількості негативних рис, є не тільки проблемою її оточення, але і її особистою проблемою. Як ви вважаєте, кому складніше в цьому разі — самій людині чи її оточенню? І як можна змінити важкий характер?
- Складіть власні правила самовиховання.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Робота з підручником - §17. 📝Практичне завдання:
Визначення індивідуального стилю навчання за опитувальником А.Реана (презентація).📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Робота з підручником - §16.
Піраміда ефективності навчання, % — середній відсоток засвоєння👇
📝Практичне завдання: Складіть таблицю “Чим відрізняються активне й пасивне навчання?”📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
28.01.25.
Урок 19. Планування часу.
Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів.
Робота з підручником - §18.Поради щодо успішної підготовки👇
Словничок:
Пріоритет (від латин. prior — перший) — це поняття, що визначає важливість, першість. Терміни — це слова, що визначають поняття, а поняття — це думка або система думок.
📝Практичне завдання:
Виконати практичне завдання “Відпрацювання навичок раціонального планування часу й підготовки до Державної підсумкової атестації” на с.98 підручника.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
21.01.25.
Урок 18. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання.
Робота з підручником - §17. 📝Практичне завдання:
Визначення індивідуального стилю навчання за опитувальником А.Реана (презентація).📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
14.01.25.
Урок 17. Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання.
Робота з підручником - §16.
Піраміда ефективності навчання, % — середній відсоток засвоєння👇
📝Практичне завдання: Складіть таблицю “Чим відрізняються активне й пасивне навчання?”📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
24.12.24.
Урок 16. Саморегуляція. Методи самоконтролю.
Робота з підручником - §15.Словничок:Саморегуляція — це здатність людини керувати собою на основі знань про свої психологічні особливості.Самоконтроль — це сукупність властивостей, пов’язаних з усвідомленням людиною самої себе та здатністю себе контролювати.
Практичне завдання:
Напишіть есе на тему: Які методи саморегуляції необхідні спортсменам під час тренувань і змагань?
📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔
📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔
17.12.24.
Урок 15. Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій.
Поняття емоційної зрілості.
Робота з підручником - §14.Словничок:
Емоції — це особистісний стан людини, вони пов’язані з фізіологічними особливостями, певним життєвим досвідом, культурним рівнем та іншими характеристиками кожної людини.Емоційна зрілість — це вміння керувати своїми емоціями та виявляти їх у тій формі, що прийнятна в суспільстві.
Практичне завдання:
Знайдіть необхідну інформацію і дайте відповідь на запитання. Арістотель уважав, що емоції — це особлива форма пізнання світу. Чи згодні ви з ним? Поясніть свою думку.
Здібності — це саме ті ваші особливості, що свідчать про готовність до оволодіння бажаною професією.
Профорієнтація, тобто орієнтація на професію, — це процес виявлення в людини схильностей до певного виду діяльності.
Професіограма — це перелік ознак, що описують ту чи іншу професію, а також перелік норм і вимог цієї професії до працівника.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
10.12.24.
Урок 14. Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація.
Робота з підручником - §13.
Здібності — це саме ті ваші особливості, що свідчать про готовність до оволодіння бажаною професією.
Профорієнтація, тобто орієнтація на професію, — це процес виявлення в людини схильностей до певного виду діяльності.
Професіограма — це перелік ознак, що описують ту чи іншу професію, а також перелік норм і вимог цієї професії до працівника.
Практичне завдання:
Виявлення професійних схильностей (с.72-75 підручника).📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Самовизначення — це розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень, розуміння свого місця в суспільстві й свого призначення в житті.
Самопізнання — це засіб набуття власного досвіду, початковий етап самовиховання особистості, вивчення своїх властивостей, системи цінностей, життєвих намірів, характеру.
Самооцінка — це оцінка людиною власних можливостей, якостей, переваг і недоліків.
Референтна група — це люди, думка яких для нас важлива і є основою для самооцінки або для формування власних стандартів поведінки, думок.
Самоідентифікація — це стійке ототожнення себе з будь-якою соціальною групою, прийняття її цілей, інтересів, цінностей і норм спілкування, усвідомлення себе її частиною.
Особистість — це сукупність соціальних властивостей людини, що формується та видозмінюється внаслідок взаємодії внутрішніх та зовнішніх чинників.
03.12.24.
Урок 13. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення.
Робота з підручником - §12.Словничок:
Практичне завдання:
Міні-проект: Дослідження ринку праці за матеріалами.📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒26.11.24.
Урок 12. Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки.
Робота з підручником - §11.
Словничок:
Самооцінка — це оцінка людиною власних можливостей, якостей, переваг і недоліків.
Референтна група — це люди, думка яких для нас важлива і є основою для самооцінки або для формування власних стандартів поведінки, думок.
Самоідентифікація — це стійке ототожнення себе з будь-якою соціальною групою, прийняття її цілей, інтересів, цінностей і норм спілкування, усвідомлення себе її частиною.
Практичне завдання:
Пригадайте казку Ганса Крістіана Андерсена «Гидке каченя». Як у головного героя казки формувалася самооцінка? Яка вона в нього була спочатку? Як і чому змінилася наприкінці казки?19.11.24.
Урок 11. Самореалізація особистості.
Робота з підручником - §10. Словничок:
Самореалізація — це максимальне розкриття своїх творчих здібностей і талантів, відчуття повноти й осмисленості життя.
Практичне завдання:
Знайдіть необхідну інформацію і дайте відповідь на запитання. Давньоримський філософ Сенека писав: «Найсильнішим є той, хто має владу над самим собою». Як ви вважаєте, що мав на увазі Сенека?
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Моніторинг — це систематичне одержання й обробка інформації. Моніторинг може бути корисним під час здійснення контролю за станом фізичного здоров’я.
Фізичний розвиток — це процес вашого зростання: збільшення зросту, маси тіла, дозрівання фізіологічних систем організму.
Аеробна витривалість — здатність тривалий час виконувати роботу середньої потужності й протистояти втомі.
Силова витривалість — здатність протистояти втомі за достатньо тривалих силових навантажень.
Гнучкість — здатність людини виконувати рухи з великою амплітудою завдяки еластичності м’язів, сухожиль і зв’язок.
Спритність — здатність виконувати координаційно складні рухи.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
12.11.24.
Урок 10. Перевіряємо свої досягнення з теми «Фізична складова здоров’я».
📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔
05.11.24.
Урок 9 . Моніторинг здоров’я. Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я.
Робота з підручником - §9.
Словничок:
Фізичний розвиток — це процес вашого зростання: збільшення зросту, маси тіла, дозрівання фізіологічних систем організму.
Аеробна витривалість — здатність тривалий час виконувати роботу середньої потужності й протистояти втомі.
Силова витривалість — здатність протистояти втомі за достатньо тривалих силових навантажень.
Гнучкість — здатність людини виконувати рухи з великою амплітудою завдяки еластичності м’язів, сухожиль і зв’язок.
Спритність — здатність виконувати координаційно складні рухи.
Постава — це звична поза людини, що характеризується здатністю без особливої напруги тримати прямо тулуб і голову. Іншими словами, постава — це невимушена поза людини, яка стоїть.
Практичне завдання:
Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я (с.55-56 підручника).📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
22.10.24.
Урок 8. Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником - §8.
Практичне завдання:
Виконати практичне завдання №3 на с.47 підручника.
Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.47 підручника.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
15.10.24.
Урок 7. Біологічні ритми і здоров’я.
Значення сну в юнацькому віці.
Робота з підручником - §7.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Практичне завдання:
Знайдіть необхідну інформацію і дайте відповідь на запитання. Відомо, що імператор Наполеон спав не більше за 4-6 годин на добу, а фізик Альберт Ейнштейн, навпаки, спав довго — до 10-12 годин. Чому тривалість сну в різних людей може бути різною?
Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.43 підручника.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
08.10.24.
Урок 6. Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником - §6.
Практичне завдання:Проаналізуйте маркування засобів гігієни, якими ви користуєтесь вдома.
Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.37 підручника.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
01.10.24.
Урок 5. Види рухової активності.
Вплив рухової активності на добробут людини.
Вплив фізичної активності на здоров’я
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником - §5.
Практичне завдання:Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.33 підручника.
Робота з підручником - §3.
Практичне завдання:Створіть щоденник для довгострокового планування власного життя з урахуванням важливих сфер життя. Для цього сформулюйте власні цілі і завдання, яких плануєте досягти найближчим часом та в перспективі.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Запишіть кілька порад підліткам, як збалансувати розвиток свого фізичного та інтелектуального здоров’я?
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Поняття «здоров’я» спочатку пов’язували лише з фізичним станом людини. Розвиток суспільства й успіхи багатьох наук зумовили те, що поняття «здоров’я» набуло нового змісту. До поняття «здоров’я» додали моральну, інтелектуальну, емоційну, соціальну та інші складові, що разом утворюють єдиний комплекс здоров’я людини.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
24.09.24.
Урок 4. Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я. Взаємозв'язок складових фізичного здоров'я.
Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.28 підручника.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙17.09.24.
Урок 3. Сфери життя людини.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
10.09.24.
Урок 2. Взаємозв'язок складових здоров'я. Чинники, що впливають на показники здоров'я.
Слово «чинник» у перекладі з латини означає «той, що робить». Чинник — це причина якихось змін. Коли говорять про чинники здоров’я, мають на увазі ті причини, що можуть змінити стан здоров’я.
03.09.24.
Урок 1. Сучасне уявлення про здоров'я. Дотримання здорового способу життя.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником- §1.
Практичне завдання:
Аналіз свого способу життя та особистих цілей (с.12 підручника).
Немає коментарів:
Дописати коментар