ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Основи здоров'я. 9 клас

 

Читати онлайн або завантажити підручникможна за посиланням 📗



💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
24.12.24.
Урок 16. Саморегуляція. Методи самоконтролю.
Робота з підручником - §15.
Словничок:
Саморегуляція — це здатність людини керувати собою на основі знань про свої психологічні особливості.

Самоконтроль — це сукупність властивостей, пов’язаних з усвідомленням людиною самої себе та здатністю себе контролювати.


Практичне завдання: 
Напишіть есе на тему: Які методи саморегуляції необхідні спортсменам під час тренувань і змагань?
📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔
17.12.24.
Урок 15. Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. 
Поняття емоційної зрілості.
Робота з підручником - §14.
Словничок:
Емоції — це особистісний стан людини, вони пов’язані з фізіологічними особливостями, певним життєвим досвідом, культурним рівнем та іншими характеристиками кожної людини.

Емоційна зрілість — це вміння керувати своїми емоціями та виявляти їх у тій формі, що прийнятна в суспільстві.

Практичне завдання: 
Знайдіть необхідну інформацію і дайте відповідь на запитання. Арістотель уважав, що емоції — це особлива форма пізнання світу. Чи згодні ви з ним? Поясніть свою думку.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
10.12.24.
Урок 14. Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація.

Робота з підручником - §13.


Словничок:

Мотив — це те, що змушує вас діяти.

Здібності — це саме ті ваші особливості, що свідчать про готовність до оволодіння бажаною професією.

Профорієнтація, тобто орієнтація на професію, — це процес виявлення в людини схильностей до певного виду діяльності.

Професіограма — це перелік ознак, що описують ту чи іншу професію, а також перелік норм і вимог цієї професії до працівника.

Практичне завдання: 
Виявлення професійних схильностей (с.72-75 підручника).

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

03.12.24.
Урок 13. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення.
Робота з підручником - §12.
Словничок:

Самовизначення — це розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень, розуміння свого місця в суспільстві й свого призначення в житті.

Практичне завдання: 
Міні-проект: Дослідження ринку праці за матеріалами.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
26.11.24. 
Урок 12. Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки.

Робота з підручником - §11.


Словничок:

Самопізнання — це засіб набуття власного досвіду, початковий етап самовиховання особистості, вивчення своїх властивостей, системи цінностей, життєвих намірів, характеру.

Самооцінка — це оцінка людиною власних можливостей, якостей, переваг і недоліків.

Референтна група — це люди, думка яких для нас важлива і є основою для самооцінки або для формування власних стандартів поведінки, думок.

Самоідентифікація — це стійке ототожнення себе з будь-якою соціальною групою, прийняття її цілей, інтересів, цінностей і норм спілкування, усвідомлення себе її частиною.

Практичне завдання: 
Пригадайте казку Ганса Крістіана Андерсена «Гидке каченя». Як у головного героя казки формувалася самооцінка? Яка вона в нього була спочатку? Як і чому змінилася наприкінці казки?

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

19.11.24. 
Урок 11. Самореалізація особистості.
Робота з підручником - §10.
Словничок:

Особистість — це сукупність соціальних властивостей людини, що формується та видозмінюється внаслідок взаємодії внутрішніх та зовнішніх чинників.

Самореалізація — це максимальне розкриття своїх творчих здібностей і талантів, відчуття повноти й осмисленості життя.

Практичне завдання: 
Знайдіть необхідну інформацію і дайте відповідь на запитання. Давньоримський філософ Сенека писав: «Найсильнішим є той, хто має владу над самим собою». Як ви вважаєте, що мав на увазі Сенека?
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
12.11.24.
Урок 10. Перевіряємо свої досягнення з теми «Фізична складова здоров’я».








📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔

05.11.24. 
Урок 9 . Моніторинг здоров’я. Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я.

Робота з підручником - §9.

Словничок:

Моніторинг — це систематичне одержання й обробка інформації. Моніторинг може бути корисним під час здійснення контролю за станом фізичного здоров’я.

Фізичний розвиток — це процес вашого зростання: збільшення зросту, маси тіла, дозрівання фізіологічних систем організму.


Аеробна витривалість — здатність тривалий час виконувати роботу середньої потужності й протистояти втомі.

Силова витривалість — здатність протистояти втомі за достатньо тривалих силових навантажень.

Гнучкість — здатність людини виконувати рухи з великою амплітудою завдяки еластичності м’язів, сухожиль і зв’язок.

Спритність — здатність виконувати координаційно складні рухи.

Постава — це звична поза людини, що характеризується здатністю без особливої напруги тримати прямо тулуб і голову. Іншими словами, постава — це невимушена поза людини, яка стоїть.

Практичне завдання: 
Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я (с.55-56 підручника).

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

22.10.24.
Урок 8. Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником - §8.

Практичне завдання:
Виконати практичне завдання №3 на с.47 підручника.
Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.47 підручника.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

15.10.24.
Урок 7. Біологічні ритми і здоров’я. 
Значення сну в юнацькому віці.


Робота з підручником - §7.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Практичне завдання:

Знайдіть необхідну інформацію і дайте відповідь на запитання. Відомо, що імператор Наполеон спав не більше за 4-6 годин на добу, а фізик Альберт Ейнштейн, навпаки, спав довго — до 10-12 годин. Чому тривалість сну в різних людей може бути різною?
Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.43 підручника.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

08.10.24.
Урок 6. Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Робота з підручником - §6.

Практичне завдання:
Проаналізуйте маркування засобів гігієни, якими ви користуєтесь вдома.
Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.37 підручника.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
01.10.24.
Урок 5. Види рухової активності. 
Вплив рухової активності на добробут людини.

Вплив фізичної активності на здоров’я
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Робота з підручником - §5.

Практичне завдання:
Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.33 підручника.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

24.09.24.
Урок 4. Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я. Взаємозв'язок складових фізичного здоров'я.


Робота з підручником - §4.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Практичне завдання:
Для закріплення знань дайте відповіді на запитання на с.28 підручника.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
17.09.24.
Урок 3. Сфери життя людини.


Робота з підручником - §3.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Практичне завдання:
Створіть щоденник для довгострокового планування власного життя з урахуванням важливих сфер життя. Для цього сформулюйте власні цілі і завдання, яких плануєте досягти найближчим часом та в перспективі.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
10.09.24.
Урок 2. Взаємозв'язок складових здоров'я. Чинники, що впливають на показники здоров'я.

Слово «чинник» у перекладі з латини означає «той, що робить». Чинник — це причина якихось змін. Коли говорять про чинники здоров’я, мають на увазі ті причини, що можуть змінити стан здоров’я.




Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Робота з підручником- §2.

Практичне завдання:
Запишіть кілька порад підліткам, як збалансувати розвиток свого фізичного та інтелектуального здоров’я?

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
03.09.24.
Урок 1. Сучасне уявлення про здоров'я. Дотримання здорового способу життя.

Поняття «здоров’я» спочатку пов’язували лише з фізичним станом людини. Розвиток суспільства й успіхи багатьох наук зумовили те, що поняття «здоров’я» набуло нового змісту. До поняття «здоров’я» додали моральну, інтелектуальну, емоційну, соціальну та інші складові, що разом утворюють єдиний комплекс здоров’я людини.



Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Робота з підручником- §1. 

Практичне завдання: 
Аналіз свого способу життя та особистих цілей (с.12 підручника).

Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...