ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Мистецтво. 8 клас

 

Читати онлайн або завантажити підручник можна за посиланням 📗



💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 35. Перевіряємо свої досягнення.

📌ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ📌

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

Уроки 33-34. Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка.
Робота з підручником - с.182-192.






Мистецька скарбничка

Офорт (від фр. eau-forte — букв. азотна кислота) — вид гравюри на металі, де заглиблені елементи друкарської форми утворюють за допомогою «травлення» металу кислотою.


📝Практичне завдання: 
Створи ескіз для оформлення диска «Шевченко і музика» (матеріали на вибір, за бажанням застосуй комп’ютерну графіку).


📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Урок 32. Реалістичний стиль у музичному мистецтві.

Робота з підручником - с.176-181.


Дж. Верді. Опера «Ріголетто». Арія Джільди. 




Мистецька скарбничка

Дивертисмент (від фр. divertissement — «звеселяння», «розвага») — музичний жанр, вставна або заключна частина драматичної чи музичної вистави, що складається зі співу, танців, комічних сценок, пародій та інших номерів розважального характеру, зазвичай не пов’язаних із сюжетом.

Опера (від «праця, твір») — синтетичний вид музичного мистецтва, зміст якого втілено в сценічних музично-поетичних образах. В опері поєднано музику, драматургію, образотворче мистецтво, хореографію.


📝Практичне завдання:  
Підготуйте презентацію фрагмента одного з українських народних обрядів.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙


30.04.25.
Урок 31. Принципи реалізму у творчості українських митців.
Робота з підручником - с.167-175.
Мистецька скарбничка

Карикатура (від італ. «перевантажувати», «перебільшувати») — навмисне смішне або спотворене зображення предмета або особи. Комічного ефекту досягають за допомогою перебільшення характерних рис образу.

📝Практичне завдання: 
Придумай і намалюй сатиричну картину, карикатуру чи шарж на тему мистецтва або життя сучасного підлітка (кольорові олівці, фломастери).






📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

25.04.25.
Урок 30. Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві.
Робота з підручником - с.164-167.
 

Мистецька скарбничка

Реалізм (з фр. realisme — дійсний) — художній напрям, який передбачає правдиве, історично достовірне, об’єктивне і всебічне відображення дійсності специфічними засобами художньої творчості.


📝
Практичне завдання: Намалюй реалістичну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів (кольорові олівці, пастель, крейда; тонований папір).






📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
16.04.25.
Урок 29. Творчість видатних композиторів-романтиків: 
 Р. Шумана, Ф. Шуберта, М. Калачевського.


Робота з підручником - с.160-163.







Мистецька скарбничка

Романс — сольна, переважно лірична пісня (рідше дует або тріо), що виконують зазвичай із інструментальним супроводом, найчастіше фортепіано або гітари.

📝Практичне завдання: Мистецький проект на тему «Національні школи в музиці епохи романтизму». Оберіть представників національних композиторських шкіл і підготуйте презентації про їхню творчість (з музичними фрагментами).

📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔

02.04.-11.04.25.
Уроки 27-28. Музика романтиків. Ф. Шопен, А. Дворжак, Н. Паганіні, Ф. Ліст.
Робота з підручником - с.156-160. Ф. Шопен. Ноктюрн мі мінор.А. Дворжак. «Слов’янські танці» (№2 «Думка»).




📝Практичне завдання: Мистецький проект на тему «Національні школи в музиці епохи романтизму». Оберіть представників національних композиторських шкіл і підготуйте презентації про їхню творчість (з музичними фрагментами).

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

21.03.25. 
Урок 26. Творчість українських художників-романтиків.

Робота з підручником - с.150-155.

📝Практичне завдання: Намалюй марину, в якій передай романтичну атмосферу морської стихії (акварель або гуаш, пензлі). Орієнтовні теми: «Захід сонця: штиль», «Серед бурхливих хвиль», «Білокрилі вітрильники на морських просторах», «Скелі на Кримському узбережжі», «Морська баталія».

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

12.03.25. 
Урок 25. Романтизм в образотворчому мистецтві.

Робота з підручником - с.146-150.


Мистецька скарбничка

Романтизм (фр. romantisme — від «роман», що буквально означає «романський», дивне, неймовірне) — художній напрям, протилежний класицизму, з переважанням емоційного, фантастичного; відображає конфлікт між ідеалом і реальністю.



📝
Практичне завдання: Намалюй фантастичний живописний пейзаж (акварель, пензлі).







📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

07.03.25. 
Урок 24. Видатні українські композитори-класики: М.Березовський, А.Ведель, Д.Бортнянський.

Робота з підручником - с.141-144.







Мистецька скарбничка

Каденція (від лат. «падаю») — віртуозне соло в інструментальному концерті або вокальній п’єсі (наприклад, оперній арії), що імпровізував виконавець. 

Кант (від лат. «спів», «пісня») — вокальний жанр, триголосна побутова пісня куплетної будови духовної та світської тематики.

Концерт (з лат. «змагання», з іт. «злагодженість») — музичний жанр, твір для виконання солістом (або кількома солістами) і симфонічним оркестром.

Лейтмотив (з нім. «основна думка») — основний мотив, тема, що повторюють у музичному творі кілька разів.

Симфонія (з грец. «співзвучність», «злагодженість») — жанр симфонічної музики, монументальний циклічний твір для симфонічного оркестру.

Соната (з італ. sonare — звучати) — жанр камерно-інструментальної музики, твір, що складається переважно з трьох частин, перша з яких написана в сонатній формі.

Херувимська — урочистий церковний піснеспів у православному та греко-католицькому обряді, що входить до Літургії; назва походить від початкових слів «Іже херувими».


📝Практичне завдання: Складіть кросворд до теми «Класицизм».

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

26.02. 25. 
Урок 23. Музика класицизму. Творчість представників віденської класичної школи: Й. Гайдна, В.-А. Моцарта, Л. ван Бетховена.
Робота з підручником - с.134-140.


Й. Гайдн, В.-А. Моцарт, Л. ван Бетховен. Сонати для фортепіано (на вибір).






Мистецька скарбничка

Соната — циклічний твір, у якому частини об’єднані спільним задумом, а їхня послідовність зумовлена образним змістом, єдиною ідеєю.

Експозиція — експонування основних тем, «зав’язка»;

Розробка — розвиток основних тем;

Реприза — видозмінене повторення тем, завершення дії, «розв’язка».

Фортепіано — музичний інструмент, який виник у період класицизму на основі вдосконалення конструкції клавесина.

📝Практичне завдання:  Спробуйте створити невеликий шарж на образ Фігаро (В.А. Моцарт.«Опера «Весілля Фігаро»). Техніка виконання — олівець.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

21.02.25.
Урок 22. Видатні художники- класики.

Робота з підручником - с.128-133. 📝Практичне завдання: Придумай і намалюй вигляд класичного парку з висоти пташиного лету (кольорові олівці, фломастери). Роздивись фото архітектурно-паркового ансамблю Герренхімзеє (Німеччина).

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
12.02.25.
Урок 21. Класицизм: архітектура, скульптура.

Робота з підручником - с.122-127.
Мистецька скарбничкаАльтанка — невеликий павільйон з колонами або арками, що увінчує будинок. Призначений для оглядання краєвидів.Барельєф (з фр. bas-relief — низький рельєф) — рельєф, де опукле зображення виступає над площиною фону не більш ніж на половину свого об’єму. Горельєф (з фр. haut-relief — високий рельєф) — напівкругла скульптура, коли фігури виступають над площиною фону більш ніж на половину свого об’єму.Грот (з італ. grotta — печера) — паркова споруда у вигляді невеликої і неглибокої печери, з широким входом і склепінчастим перекриттям.Класицизм (з лат. «зразковий») — стиль мистецтва, який досяг найбільшого розквіту у Франції у XVII ст., орієнтувався на античні зразки.Портик — галерея з відкритою колонадою, що завершується фронтоном.📝Практичне завдання:  Намалюй архітектурний пейзаж із класичною будівлею (графітний олівець, гелева ручка, фломастери).

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
07.02.25.
Урок 20. Галантне рококо.

Робота з підручником - с.114-121.








Мистецька скарбничка

Клавесин — клавішний музичний інструмент, попередник фортепіано, не мав технічних можливостей для поступової зміни динаміки звучання.

Мелізми (з грец. melisma — пісня, мелодія) — прикраси мелодії, музична орнаментика.

📝Практичне завдання: Виготов овальну рамку для фотографій, придумай для неї декор у стилі рококо (паперопластика).

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

29.01.25.
Урок 19. Українське бароко.

Робота з підручником - с.104-113.


Мистецька скарбничка

Вертеп (від «печера») — народний ляльковий театр, назва якого походить від печери поблизу Віфлеєма, де народився Ісус Христос.

Гравюра (з фр. gravure) — вид графічного мистецтва, створення тиражованих зображень шляхом контрастного друку з рельєфних поверхонь або через трафарет.

Іконостас (з грец. «ікона» та «місце стояння») — вівтарна перегородка з розміщеними в певному порядку на ній іконами.

Інтермедія (від лат. «проміжний, середній») — невелика п’єса комедійного характеру, що виконують між актами спектаклю.

Парсуна (від лат. «персона») — жанр українського портретного живопису кінця XVI — XVII ст., що використовував прийоми іконопису.

Партесний концерт — вокально-хоровий жанр епохи бароко.

📝Практичне завдання: Створи живописну композицію «Козак Мамай» у стилі народного малярства (гуаш або акварель, пензлі).

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

24.01.25.
Урок 18. Стихія музики бароко.

Робота з підручником - с.98-103.




Віртуальна подорож до Музею скрипки.


Мистецька скарбничка

Аранжування (з фр. arranger — упорядковувати) — перекладання музичного твору для іншого складу виконавців, обробка мелодії для виконання на музичному інструменті або для голосу із супроводом.

Фуга (з лат. «біг») — жанр поліфонічної музики, у якому основою розвитку теми є імітація, яка звучить послідовно в різних голосах.


📝
Практичне завдання: Самостійно дослідіть теми на вибір: “ Історія виникнення і поширення органу “ або “ Таємниці скрипок Страдіварі “ .

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

15.01.25.
Урок 17. Майстри живопису бароко.
Робота з підручником - с.92-97.Мистецька скарбничка

Перспектива — система зображення предметів на площині відповідно до зорового сприйняття предметів людиною.

Пропорції — співвідношення між цілим та частинами, між окремими частинами та їхніми елементами.

📝Практичне завдання: Намалюй натюрморт з атрибутами мистецтва у стилі «малих голландців» (акварель, пензлі).

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
27.12.24.
Урок 16. Бароко: архітектура, скульптура.

Робота з підручником - с.88-92.


Мистецька скарбничка

Алегорія (з грец. allegoria — іносказання) — образ, у якому зображення має переносне значення, вираження ідеї у предметному образі.

Бароко (з італ. «дивний, химерний») — напрям в європейському мистецтві XVI-XVIII ст., започаткований в Італії. Основні риси стилю: пишна декоративність, динамічність, урочистість.

Колонада — ряд або кілька паралельних рядів колон із загальним горизонтальним накриттям.

Консоль — різновид столу, що приставляють до площини стіни.

Практичне завдання: Створіть замальовки меблів, дзеркал, світильників тощо для оформлення вітальні у стилі бароко (кольорові олівці).

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

18.12.24. 
Урок 15. Шедеври Північного Відродження.
Робота з підручником - с.74-83.



Мистецька скарбничка

Колорування (від нім. «розфарбовувати») — прикрашування вокальної партії віртуозними пасажами, трелями, руладами тощо.

Практичне завдання:  Орієнтуючись на ідеї картини Брейгеля Старшого «Фламандські прислів’я», вигадайте символічні сюжети до українських прислів’їв і приказок. Намалюйте кілька таких ілюстрацій.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
04.12.24.-13.12.24. 
Уроки 13-14. Ідеали й образи Ренесансу.

Робота з підручником - с.64-73.



Мистецька скарбничка

Антифонний спів — спів-перегук двох хорів або частин хору.

Відродження, або Ренесанс (фр. Renaissance — Відродження) — епоха в розвитку культури та відповідний стиль мистецтва, що зародився в Італії в XIV ст. і поширився іншими країнами Європи в XV-XVI ст.; ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності.

Меса — циклічний жанр духовної хорової поліфонічної музики.

Пілястра (від лат. pila — колона, стовп) — прямокутний у плані плаский вертикальний виступ на стіні будівлі.

Фронтон (від лат. frons — передня сторона) — завершення фасаду будівлі, що утворюють горизонтальні та похилі карнизи.

Практичне завдання: Намалюй парний портрет літературних героїв доби Відродження (Ромео і Джульетта, Дон Кіхот і Санчо Панса та ін.) (кольорові олівці; акварель або гуаш, пензлі).

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

29.11.24. 
Урок 12. Готичне мистецтво у живописі та музиці.

Робота з підручником - с.59-63.






Перевірте свої знання за темою, пройшовши ТЕСТ.


Мистецька скарбничка

Григоріанський хорал (лат. cantus gregorianus) — традиційний спів католицької церкви, який вперше ввів папа Григорій І Великий (590-604 рр.).

Практичне завдання: Знайдіть у мережі Інтернет ілюстрації із зображенням меблів та дизайну кімнат у готичному стилі. Створіть начерк фрагмента інтер’єру сучасної вітальні у стилі готики. Зверніть особливу увагу на кольори та стильову єдність елементів дизайну. Техніка виконання — кольорові олівці.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

20.11.24. 
Урок 11. Готика в середньовічній архітектурі.

Робота з підручником - с.56-59.




Онлайн вправа "Готичний стиль"

Мистецька скарбничка

Го́тика (італ. gotico, від назви германського племені готів), готичний стиль — художній стиль середньовічної культури країн Західної Європи (між серединами XII і XVI століть). Термін «готика» запроваджений у добу Відродження як зневажливе позначення всього середньовічного мистецтва, що вважалося «варварським».

Практичне завдання: Створи ескіз вітража за геометричними або рослинними мотивами для вікна певної форми — круглого, прямокутного або стрілчастого (на вибір) (графітні і кольорові олівці, фломастери).

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

15.11.24.
Урок 10. Лицарський кодекс честі.

Робота з підручником - с.51-55.





Мистецька скарбничка

Герб — символічний знак, що виражає коло ідей політичного та історичного характеру, природні особливості роду тощо.

Практичне завдання: Поміркуйте, який «кодекс лицарської честі» потрібен сучаснику. Обговоріть цю тему в класі, створіть такий кодекс.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

06.11.24. 
Урок 9. Романський стиль архітектури.

Робота з підручником - с.46-51.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.




Мистецька скарбничка

Романський стиль (з лат. romanus — римський) — художній стиль, що набув поширення в середньовічному мистецтві (XI—XII ст.) у країнах Західної, Центральної і частково Східної Європи.

Базиліка (з грец. «будинок базилевса, царський будинок») — один з основних типів християнських храмів; прямокутна в плані споруда (у вигляді латинського хреста).

Практичне завдання: Зобрази середньовічний замок-фортецю в романському стилі (графітні, кольорові олівці, вугіль, сангіна; тонований папір).

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

25.10.24.
Урок 8. Мистецтво Київської держави.
Робота з підручником - с.38-43.Мистецька скарбничка

Кувикли (кувички, кугикли) — багатоствольний духовий інструмент, подібний до флейти Пана.

Літургія (з грец. «всенародна справа, служіння») — найважливіша церковна відправа у православній християнській церкві, аналогічна католицькій і протестантській месі.

Накри — стародавні парні барабани, які нагадують подвійні литаври.

Тулумбас — давньоруський ударний інструмент, великий військовий барабан.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.


Практичне завдання: Виконай замальовки візантійського орнаменту. Поміркуй і запропонуй, як його можна використати в дизайні сучасного одягу та аксесуарів (графітні і кольорові олівці, фломастери).

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
16.10.24.
Урок 7. Мистецькі перлини Візантії.

Робота з підручником - с.36-37.
Мистецька скарбничка

А капела (від лат. «каплиця») — хоровий спів без інструментального супроводу.

Ікона (від грец. «зображення») — живописне, мозаїчне або рельєфне зображення Бога, святих, біблійних сюжетів; предмет ритуалу, призначений для поклоніння.

Літургія (з грец. «всенародна справа, служіння») — найважливіша церковна відправа у православній християнській церкві, аналогічна католицькій і протестантській месі.

Неф (від фр. «корабель») — приміщення у вигляді галереї, відокремлене від інших рядом арок або колон.
 Матеріали з Інтернету у вільному доступі.


Практичне завдання: 
Намалюйте ескіз мозаїки на тему: "Птахи" або "Квіти" у візантійському стилі технікою "штампування" (Творчі матеріали: аркуш паперу, фарби, гумові штампи або звичайні "вушні палочки").

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
11.10.24. 
Урок 6. Мистецтво Північного Причорномор’я.

Робота з підручником - с.29-35.




Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Практичне завдання: 
Створи ілюстрацію до пісні «Ольвія» у вигляді колажу із зображенням фрагментів античних споруд на тлі морського пейзажу (графітні олівці; кольоровий папір, різнофактурні матеріали).


📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

02.10.24.
Урок 5. Пам’ятки мистецтва Скіфії.

Робота з підручником - с.26-28.



Мистецька скарбничка

Звіриний або тваринний стиль — назва стилю, поширеного в стародавньому мистецтві, зокрема скіфів; характеризується особливою манерою зображення тварин.

Інкрустація — вид декорування виробів і будинків (фасадів, інтер’єрів) способом врізування в поверхню візерунків із шматочків дерева, кераміки, перламутру.

Пектораль — нагрудна прикраса.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Практичне завдання: Намалювати фантастичну істоту - «Грифона» (або гіпогрифа).
Грифони в стародавній Скіфії уособлювали Сонце, силу, пильність та за легендами оберігали скіфські скарби. Грифони це крилаті створіння, з тілом лева та з головою та крилами орла (або іншого хижого птаха), що символізують дві сфери буття: землю (лев) і повітря (орел).
(Творчі матеріали: Аркуш паперу, графічні техніки : олівці, фломастери, маркери, фарби на вибір).
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

27.09.24.
Урок 4. Мистецтво античності: Римська імперія.




Робота з підручником - с.22-25.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Мистецька скарбничка

Форум — комплекс будов на центральній площі міста, призначений для громадських потреб і спілкування.

Практичне завдання: Скласти кросворд "Античний".

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
18.09.24.
Урок 3. Мистецтво античності: стародавня Греція.

Художня культура Греції — одна з наймогутніших у стародавньому світі. Цю античну країну, яку прославив Гомер у всесвітньо відомих шедеврах «Іліаді» та «Одіссеї», називають колискою європейської цивілізації, джерелом її величі.


Робота з підручником - с.18-21.


Мистецька скарбничка

Агон — змагання (спортивні, поетичні, музичні, театральні) у Стародавній Греції.

Меандр — грецький орнамент у вигляді безперервної ламаної під прямим кутом лінії.

Ордер — художня система оформлення конструкцій, зокрема верхівок колон — капітелей.

Фаюмські портрети — поховальні портрети, створені в техніці енкаустики (живопис восковими фарбами по деревині) або темпери (фарби на яєчних жовтках). Назва походить від місця першої знахідки поблизу Фаюма (Єгипет).

Практичне завдання: Намалюй давньогрецьку вазу, декоровану орнаментами (графітні і кольорові олівці, фломастери, гелева ручка; тонований папір).
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.


📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

13.09.24.
Урок 2. Живопис та музика Стародавнього Єгипту.


Робота з підручником - с.14-17.

Музика давніх єгиптян не збереглася до нашого часу. Натомість виникло чимало авторських творів, навіяних образами країни фараонів. Однією з найвідоміших у світі опер про добу Стародавнього Єгипту є «Аїда», створена Джузеппе Верді.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Практичне завдання: Створи ескіз декорації для опери «Аїда». Використай зображення давньоєгипетських колон, храмів (графітні і кольорові олівці, фломастери).


📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
04.09.24.
Урок 1. Архітектурні пам’ятки Стародавнього Єгипту.

У Стародавньому Єгипті мистецтво було тісно пов’язане з релігією, царською владою і загробним життям. Творами сакрального мистецтва були піраміди, храми, гробниці, настінний живопис і статуї.


Робота з підручником - с.10-13.

Таємниці мистецтва Стародавнього Єгипту.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Практичне завдання: Намалюй пейзаж із пірамідами. За бажанням застосуй стафаж. Орієнтовні теми: «Караван у пустелі», «Сфінкс — охоронець пірамід» (графітні олівці, сангіна, фломастери; білий або тонований папір).



Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...