ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Образотворче мистецтво. 7 клас


                                         
                                Читати онлайн 

або завантажити підручникможна за посиланням 📗


💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 34. Презентації мистецьких проєктів. Перевіряємо свої досягнення.

Виконайте завдання на с.240-241 підручника.


📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

Уроки 32-33. Світ дитинства в образотворчому мистецтві.


Робота з підручником - с. 232-237.

Мистецька скарбничка


📝Творче завдання: Створи власний начерк-парафраз композиції Д. Веласкеса «Меніни», наприклад, у стилі П. Пікасо (1) або С. Далі (2).


📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

30.04.25.
Урок 31. Мистецтво і біологія: на шляху до діалогу.

Робота з підручником - с. 222-227.


Мистецька скарбничка

Біоніка (від грец. bios — життя) — наука про застосування конструкцій, форм, функцій, властивостей живої природи в архітектурі, дизайні, техніці.

📝Творче завдання: Створіть ескізи транспорту для комп’ютерної відеогри: автомобіль, автобус, вантажівка, поїзд, корабель, літак, ракета, дрон тощо на основі біонічних форм (крокодил, черепаха, жук, птах, риба, рослина).


📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

23.04.25.
Урок 30. Мистецький проект "Карта України".

📝Творче завдання: Створіть мистецьку карту України (кольоровий папір, фломастери, клей). Придумайте символічні зображення пам’яток мистецтва для піктограм, які намалюйте фломастерами на кольоровому папері в однаковому дизайні (розмір 2x2 см), виріжте і наклейте на контурну карту.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
16.04.25.
Урок 29. Образотворче мистецтво і географія.

Робота з підручником - с. 214-217.

📝Творче завдання: Створи пейзаж «Шацькі озера» для туристичної листівки. Поєднай різні художні техніки й матеріали (акварель, монотипія, малювання на фользі, крупи, природні матеріали).

Майстер-клас "Шацькі озера".

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
09.04.25.
Урок 28. Мистецькими шляхами крізь віки.

Робота з підручником - с. 204-207.



📝Творче завдання: Виготов гру для дітей «Скарб археолога»: допоможи археологу склеїти розбиту таріль. Намалюй таріль за мотивами трипільської культури та довільно розріж її (акварель).

Майстер-клас "Розбита таріль".

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

02.04.25. 
Урок 27. Ілюстрація і комікс - візуалізація літературних творів.

Робота з підручником - с. 196-199.

 
Мистецька скарбничка

Ілюстрація (лат. illustratio — освітлення, наочне зображення) — зображення, що супроводжує текстову інформацію для полегшення її сприймання.

Комікс (англ. comic — комедійний, комічний, смішний) — серія зображень у смисловій послідовності.

📝Творче завдання: Розкажи про цікаву подію свого вихідного дня у коміксі (кольорові олівці, фломастери). Спочатку коротко послідовно опиши перебіг події. Це і будуть сюжети для малюнків. Розділи аркуш на кількість сюжетів — віконець для послідовного розміщення малюнків. За потреби доповни зображення «словесними бульбашками».


Корисні сервіси для створення коміксів:


📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

12.03.-19.03.25. 
Уроки 25-26. Візуальні образи в єдності з мовою і літературою.

Робота з підручником - с. 188-191.Мистецька скарбничка

Екслібрис (лат. ex libris — із книг) — книжковий знак, мініатюрне графічне зображення (етикетка-наліпка або печатка), що вказує на належність книжки певній особі або книгозбірні.


📝Творче завдання: Придумай і намалюй (або виріж із гумки) екслібрис для книжок своєї бібліотеки (матеріали на вибір).

Майстер-клас "Екслібрис".

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

05.03.25. 
Урок 24. Презентації мистецьких проєктів. Перевіряємо свої досягнення.







📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

26.02.25. 
Урок 23. Сучасні артпрактики, художні техніки, інсталяції.

Робота з підручником - с. 178-183.
Мистецька скарбничка

Інсталяція (від англійського installation — монтаж, установка, устрій) — просторова композиція, що створюється художником з різних елементів — побутових предметів, промислових виробів, природних об’єктів, фрагментів текстової та візуальної інформації.

Мобіль
(від лат. мobilis — рухливий) — рухливий витвірмистецтва, споруда з легкого металу і пластику, що змінює свою форму під час руху повітря або за допомогою механіч-них пристроїв.

📝Творче завдання: Створіть сувенірні вироби у вигляді скульптурних артоб’єктів, застосуйте різні нетрадиційні художні техніки.
Майстер-клас "Квіти в техніці відтиск кулькою".Інсталяції з довільних форм - 1,  2, 3, 4, 5.📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
19.02.25. 
Урок 22. Дизайн масових заходів, подій.


Робота з підручником - с. 170-173.


Мистецька скарбничка

Дизайн подій
(англ. еvent design) — проєктна діяльність дизайнера з художнього оформлення різноманітних заходів.

Карвінг кулінарний — мистецтво художнього різання овочів і фруктів та створення з них об’ємних композицій.

📝Творче завдання: Створи макет фотозони до дня народження або ескіз сервірування святкового столу.



📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

12.02.25. 
Урок 21. Ландшафтний дизайн.
Робота з підручником - с. 162-165. Мистецька скарбничка

Ландшафтний дизайн – це мистецтво та технологія облаштування зелених зон. 

Топіарі — фігурне стриження крони дерев і чагарників для надання їм геометричних форм, створення реалістичних і фантастичних образів.

Парклет — це унікальний вид громадського простору, який має вигляд невеликої зони відпочинку.

📝Творче завдання: Створи макет парклета або ескіз паркового місточка (матеріали на вибір).

Майстер-клас "Макет парклета".
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

05.02.25. 
Урок 20. Дизайн інтер'єру та екстер'єру.
Робота з підручником - с. 154-157. Віртуальна екскурсія-    Музей Івана Гончара

Мистецька скарбничка

Інтер’єр (від фр. іnterieur — внутрішній) — 1) архітектурно й художньо оформлений внутрішній простір будівлі; 2) жанр образотворчого мистецтва (картина, малюнок) із зображенням внутрішнього вигляду приміщення.

Екстер’єр — зовнішнє оформлення будівлі.

📝Творче завдання: Створіть ескізи екстер’єру й інтер’єру бібліотеки для дітей з українськими мотивами (фломастери, маркери, кольорові олівці).



📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

29.01.25.
Урок 19. Фірмовий стиль.

Робота з підручником - с. 146-149.

Мистецька скарбничка

Фірмовий (корпоративний) стиль — це засоби формування іміджу фірми; поєднання однакових за стилем візуальних і словесних елементів, які роблять фірму впізнаваною.

Фірмовий (товарний) знак — зареєстроване позначення, за яким продукція одних виробників відрізняється від схожої продукції інших виробників.


 📝Творче завдання:
Розроби ескіз фірмового знака для зоомагазину. Орієнтовні назви: «Котик», «Папуга», «Пухнастик», «Рибка». Добери фірмові кольори, придумай гасло. Оціни виразність створеного тобою фірмового знака.





📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

22.01.25.
Урок 18. Графічний дизайн.
Робота з підручником - с. 138-141. Мистецька скарбничкаГрафічний дизайн — художньо-проєктна діяльність зі створення гармонійного й ефективного візуально-комуніка-тивного середовища.

Етикетка — бирка, ярлик, що містить малюнки чи написи, із зазначенням назви, виробника, дати виробництва тощо.

Моушндизайн (англ. motion — рух) — процес створення анімаційної графіки на принципах графічного дизайну.

📝Творче завдання: Розроби кілька піктограм для магазину спортивних то-
варів (кольорові олівці, маркери).
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
15.01.25.
Урок 17. Секрети промислового дизайну.
Робота з підручником - с. 128-131.Мистецька скарбничкаПромисловий дизайн — вид творчої діяльності, художнє конструювання промислових об’єктів і виробів побутового призначення.

Модуль (у дизайні) — елемент певної конфігурації, що може повторюватися, суміщатися з такими самими чи іншими елементами й утворювати в поєднанні різні варіанти композицій.

📝Творче завдання:  Розробіть ескізи дизайну для «Музичного центру»: меблі, одяг для співробітників, аксесуари, сувеніри, музичні іграшки тощо (матеріали на вибір).

Майстер-класи для натхнення: Парасолька, футболка, фартух.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒


25.12.24. 
Урок 16. Дизайн і його види.

Робота з підручником - с. 120-123.
Мистецька скарбничкаДизайн
(англ. design — задум, план, креслення) — процес і результат художньо-технічного проєктування гармонійно-го предметно-просторового середовища з метою задоволення матеріальних і духовно-естетичних потреб людини.
Композиція — побудова, конструкція художнього твору, об’єднання його частин у цілісність відповідно до задуму; та-кож наука, теорія творчості, що має відповідні закони, прийоми, засоби компонування і побудови художньої форми. 📝Творче завдання:  Створи пам’ятний сувенір джазфесту: виріб на булавці, брелок, значок, скульптурну мініатюру (пластилін, пластика).
📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕📕
18.12.24. 
Урок 15. Презентації мистецьких проєктів. Перевіряємо свої досягнення.
Розгадай кросворд про медіа.Онлайн-вікторина "Мистецтво і медіа".


📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗


11.12.24. 
Урок 14. Медіабезпека. Авторське право.

Робота з підручником - с. 108-111.

Мистецька скарбничка

Авторське право — право особи на результат її інтелектуальної / творчої діяльності, яке охороняється законом.

Монограма — графічний знак, що складається з перших літер імені та прізвища особи, рідше по батькові, чи лише імені, які з’єднані, переплетені або стоять поруч.

Плагіат (від лат. plagiarius — викрадач) — привласнення авторства на чужий твір, винахід, відкриття; використання чужих ідей у своїх працях без посилання на автора.

Римейк, або ремейк (від англ. remake — перероблення), —інтерпретація раніше виданого твору в кінематографії, музиці; оновлена і перевидана версія відеогри тощо.

📝Творче завдання:  Придумай і намалюй власний підпис у вигляді монограми або малюнка (фломастери, маркери). Тепер ти можеш підписувати ним свої роботи.

Майстер-клас "Авторський знак".

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

04.12.24. 
Урок 13. Відеоігри.

Робота з підручником - с. 98-101.


Мистецька скарбничка

Відеогра — гра, що відбувається через керування візуальними образами на моніторі.

Геймдизайн — процес розроблення відеогри, її правил і візуального оформлення.

Текстура — зображення, яке відтворює візуальні властивості будь-яких поверхонь, наприклад каменю, дерева, металу тощо.

📝Творче завдання:  Розроби персонажів (не менше 5) для відеогри виду «Три в ряд» (графічні матеріали або Paint). Фігури або ігрові персонажі мають вписуватися в квадрат або круг.


📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒


27.11.24. 
Урок 12. Цифрове мистецтво.

Робота з підручником - с. 90-93.

Мистецька скарбничка

Цифрове мистецтво (англ. digital art) — напрям медіамистецтва, заснований на використанні комп’ютерних технологій, результатом якого є художній твір у цифровій формі.

📝Творче завдання:  Пофантазуй і створи образ персонажа за мотивами української міфології для пітчингу анімаційного фільму (пластилін, бриколаж).

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

20.11.24. 

Робота з підручником - с. 82-85.


Мистецька скарбничка

Телебачення - засіб масової інформації, вид динамічних медіа з виробництва й поширення аудіовізуальних програм і передач.

Телепрограма - об'єднана творчою ідеєю сукупність передач, яка має постійну назву і транслюється в ефірі з певною періодичністю.

Телепередача - змістовно завершена частина телепрограми, що має відповідну назву, обсяг трансляції.

Ток-шоу - телепередача розмовного жанру, де кілька запрошених учасників обговорюють запропоновану тему за участі глядачів у студії.

📝Творче завдання: Створи ескіз телестудії для телепередачі за вибраною темою: про спорт, світ природи, подорожі тощо (колаж).


📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
13.11.24. 
Урок 10. Реклама.

Робота з підручником - с. 74-77.
Мистецька скарбничка

Реклама — елемент культури, спосіб впливу на споживача з метою донесення інформації про предмет рекламування та формування відповідних потреб.
📝Творче завдання: Придумай ідею реклами українських товарів та створи ескіз рекламної листівки (матеріали на вибір).

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

06.11.24.
Урок 9. Статичні візуальні медіа. Фотомистецтво.

Посилання на інтернет-джерело
Робота з підручником - с. 66-69.

Мистецька скарбничка

Білборд, рекламний щит (англ. billboard) — вид зовнішньої реклами у вигляді щита, що встановлюється зазвичай уздовж вулиць, трас; дошка оголошень.

Постери - графічні зображення, створені для рекламування фільмів, зазвичай розміщують на стінах.

Ракурс - це точка зйомки відносно положення об'єкта, який фотографується.

📝Творче завдання: Сфотографуй натюрморт з предметів на вибір. Скористайся налаштуваннями Word, щоб застосувати різні художні ефекти.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

23.10.24.
Урок 8. Презентації мистецьких проєктів. Перевіряємо свої досягнення.




📝📌ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔
16.10.24.
Урок 7. Синтез мистецтв у храмі: культова архітектура.

Посилання на інтернет-джерело

Робота з підручником - с. 58-61.

Мистецька скарбничка

Базиліка (від грец. — дім базилевса, царський дім) — римо-католицький храм, тип будови прямокутної форми, яка складається з непарного числа (1, 3, 5) різних за висотою нефів.

Костел (від лат. castellum — укріплене місце, замок) — назва релігійної споруди християн-католиків.

Мечеть — мусульманська архітектурна споруда.

Пагода (від санскриту бхагават — священний) — культова буддійська споруда.

📝Творче завдання: Намалюй або зроби аплікацію «Силует храму» (акварель або чорний і кольоровий папір).

Для натхнення: майстер-клас.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

09.10.24.
Урок 6. Синтез мистецтв в архітектурному ансамблі.

Посилання на інтернет-джерело

                                                 Робота з підручником - с. 50-53.


👈Лінійна (фронтальна) перспектива


                        Лінійна (кутова) перспектива👉







Мистецька скарбничка

Лінійна перспектива — спосіб зображення об’ємних предметів на площині, що передбачає зміни форми, розмірів, ліній контуру віддалених предметів.

Перспектива (фр. perspective, від лат. perspicio — ясно бачу) — система зображення простору та об’ємних предметів на площині, що враховує їх розташування, віддалене від спостерігача.

Повітряна перспектива — спосіб зображення простору, заснований на зоровому сприйнятті, що передбачає зміну кольору і тону віддалених предметів.

Точка сходження — уявна точка на лінії горизонту, у якій сходяться при подовженні паралельні горизонтальні лінії об’єктів.

📝Творче завдання: Намалюй проєкт святково прикрашеної вулиці у фронтальній перспективі (техніка на вибір).

Для натхнення: майстер-клас.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒


02.10.24.
Урок 5. Як народжуються архітектурні образи.

Посилання на інтернет-джерело.
Робота з підручником - с. 42-45.

Віртуальна екскурсія: Національний музей народної архітектури та побуту України.

Мистецька скарбничка

Архітектура або зодчество (від грец. architekton — будівник) — мистецтво проектування і будівництва споруд та комплексів.

Ландшафт (від нім. landschaft — краєвид, де land — земля, територія, простір і schaft — суфікс, що означає взаємодію, взаємний зв’язок) — простір із характерним виглядом.

📝Творче завдання: Створи ескіз «Архітектурна фантазія». Передай оригінальний образ будинку (графічні матеріали на вибір). Орієнтовні теми: «Будинок-спіраль”,«Міст-хвиля», «Фортеця-черепаха», «Вежа-кипарис».

Для натхнення:

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

25.09.24.
Урок 4. Витвори народних майстрів.


Робота з підручником - с. 34-37.

МИСТЕЦЬКА СКАРБНИЧКА

Різьблення по дереву - це художнє вирізання зображень чи візерунків, які виконуються на дерев’яних виробах.
Витинанка (від «витинати», тобто «вирізувати») — вид декоративно-прикладного мистецтва, твори якого вирізують із паперу; композиція витинанки буває орнаментальною або сюжетною, симетричною чи несиметричною.

📝Творче завдання: Створи ескіз орнаменту в техніці витинанки для комірця або інтер’єру.

Для натхнення 👀👇


📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

18.09.24.
Урок 3. «І рушник вишиваний на щастя, на долю дала…»

Найпоширенішим і найулюбленішим видом декоративно-прикладного мистецтва в Україні з давніх часів і понині є вишивка. Це не тільки художнє оформлення речей, а й мистецтво оригінального бачення світу, скарбниця вірувань, звичаїв, обрядів нашого народу.


Робота з підручником - с. 26-29.

МИСТЕЦЬКА СКАРБНИЧКА

Вишивка — широко поширений вид декоративно-ужиткового мистецтва, у якому візерунок і зображення виконують вручну (зазвичай голкою) або за допомогою вишивальної машини на різних тканинах, шкірі, повсті та інших матеріалах лляними, бавовняними, вовняними, шовковими (частіше кольоровими), металевими (золотими, срібними) нитками, а також волосом, бісером, перлами, блискітками, іноді в поєднанні з нашитими дорогоцінними каменями, монетами.

Килимарство — традиційне, поширене в усіх місцевостях України народне ремесло, галузь ткацтва.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Творче завдання: Створи ескіз вишивки для прикрашення власних речей (рюкзак, сумка, кепка, футболка тощо) (кольорові олівці, фломастери, маркери або витинанка).

Для натхнення: майстер-клас.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
11.09.24.
Урок 2. Народна творчість, що вражає світ.


Робота з підручником - с.18-21

Творче завдання: Виконати розпис предмета за мотивами петриківського розпису або орнаменту орьнек для себе або на подарунок.

Для натхнення 👀👇

Посилання на Інтернет-джерело
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
04.09.24.
Урок 1. Візуальні символи України.


Робота з підручником - с.10-13

Творче завдання: Виготовити рекламний просвітницький плакат «Візуальні мистецькі символи України» (колаж із різних матеріалів: власних малюнків, написів, текстів, вирізок із журналів, роздруківок).

Для натхнення 👀👇

Посилання на Інтернет-джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...