Читати онлайн або завантажити підручникможна за посиланням 📗
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 19. Спілкування хлопців і дівчат.
Робота з підручником - § 16, с.81-84.
СловничокСтать — поняття біологічне, тобто визначає, ким є людина: чоловіком чи жінкою.
Гендер (від англійського слова gender — «стать», від латинського genus — «рід») — це поняття соціальне і культурне. Це слово характеризує соціальну поведінку жінок і чоловіків.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Урок 18. Перевіряємо свої досягнення.
Урок 17. Розвиток пам’яті та уваги.
Робота з підручником - § 15, с.72-79.
24.12.24.
Урок 16. Складові уміння вчитися.
СловничокЛогічне мислення — здатність мислити послідовно та не допускати протиріч у своїх міркуваннях.
📝Складіть власний план розвитку та вдосконалення вміння вчитися.📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Краса людини — це сукупність моральних і фізичних якостей, що викликає позитивні емоції.
Пірсинг (від англійського слова piercing — «проколювати», «пронизувати») — проколювання різних частин обличчя і тіла.
Татуювання (запозичено з полінезійської мови, слово тата означає «малюнок») — введення чорнила (фарби) в дерму — середній шар шкіри.
17.12.24.
Урок 15. Краса і здоров'я. Вплив модних тенденцій на здоров'я.
Робота з підручником - § 13, с.64-67.
Словничок
Пірсинг (від англійського слова piercing — «проколювати», «пронизувати») — проколювання різних частин обличчя і тіла.
Татуювання (запозичено з полінезійської мови, слово тата означає «малюнок») — введення чорнила (фарби) в дерму — середній шар шкіри.
📝За матеріалами періодичних видань, інформацією з мережі Інтернет (на вибір) наведіть приклади можливих небезпечних наслідків пластичної хірургії.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Словничок
Мораль (від латинських слів mores — «звичаї», «традиції»; moralitas — «мораль») — це система норм і оцінок, правила поведінки людини в суспільстві.
Духовність — це насамперед моральні якості людини, додержання людиною загальнолюдських цінностей.
Особа – конкретна людина, яка є учасником суспільних відносин, тобто членом суспільства й свідомої діяльності.
03.12.24.-10.12.24.
Уроки 13-14. Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Моральний розвиток особистості. Планування майбутніх потреб.
Робота з підручником - § 12, с.58-63.
Словничок
Мораль (від латинських слів mores — «звичаї», «традиції»; moralitas — «мораль») — це система норм і оцінок, правила поведінки людини в суспільстві.
Духовність — це насамперед моральні якості людини, додержання людиною загальнолюдських цінностей.
📝Складіть план досягнення мети. Скористайтеся матеріалами параграфа. З матеріалів попередніх класів пригадайте кроки формування адекватної самооцінки, алгоритм прийняття зважених рішень, план самовдосконалення.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
26.11.24.
Урок 12. Біосоціальний характер особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці.
Робота з підручником - § 11, с.55-57.
Словничок
Особистість – це конкретний індивід, що вирізняється неповторною сукупністю соціально значущих рис, які знаходять свій прояв у його відносинах з іншими людьми.
📝Завдання: Пригадайте відомих особистостей, художні твори, кінофільми чи мультфільми (на вибір), герої яких досягли успіху в житті попри складні життєві ситуації. Підготуйте невелике повідомлення про це.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
19.11.24.
Урок 11. Отруйні рослини і гриби. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях.
Робота з підручником - § 10, с.50-53.
📝Завдання: Наведіть приклади отруйних рослин і грибів місцевості, де ви живете. Обговоріть, чому необхідно додержуватися правил збору грибів і рослин. На який ризик наражається людина, яка нехтує цими правилами? Назвіть вид ризику і оцініть його рівень.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
12.11.24.
Урок 10. Профілактика харчових отруєнь і кишкових інфекцій.
Робота з підручником - § 10, с.47-49.
Домедична допомога в разі харчових отруєнь та кишкових інфекцій
📝Завдання: Моделюйте — набувайте життєвих навичок. Спекотного літнього дня збираєтеся відпочити на природі.
Що візьмете із собою, щоб убезпечитися від харчового отруєння?
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
📝Завдання: Угадайте за описом українську національну страву та поясніть, чим вона корисна. Наведіть свої приклади.Одна з 12 традиційних страв на Святвечір, яку готують із пшениці та заправляють маком, медом і горіхами.Солодка рідка страва, яку готують із сушених яблук, груш і слив.📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
Виконайте проект «Юний пожежник». У засобах масової інформації, мережі Інтернет знайдіть і проаналізуйте повідомлення про порятунок людей чи майна під час пожежі вашими однолітками або молодшими дітьми. Оформіть у вигляді буклета, плаката або на окремих аркушах паперу за власним бажанням.
05.11.24.
Урок 9. Безпека харчування. Вибір харчових продуктів.
Робота з підручником - § 9, с.40-46. Негативні наслідки незбалансованого харчування
📝Завдання: Угадайте за описом українську національну страву та поясніть, чим вона корисна. Наведіть свої приклади.Одна з 12 традиційних страв на Святвечір, яку готують із пшениці та заправляють маком, медом і горіхами.Солодка рідка страва, яку готують із сушених яблук, груш і слив.📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
22.10.24.
Урок 8. Фізична активність і здоров'я.
Вплив фізичної активності на здоров’я
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 8, с.35-39.
📝Завдання:
Розробіть індивідуальну програму вдосконалення фізичних якостей. Обговоріть її з учителем фізкультури, лікарем і близькими дорослими. Систематично додержуйтеся розробленої програми. Через три місяці зробіть висновки щодо результативності розробленого комплексу вправ. За потреби внесіть корективи.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
15.10.24.
Урок 7. Поняття про оздоровчі системи.
Оздоровчі системи (ОС) — це комплекс спеціальних заходів і дій, спрямованих на збереження, зміцнення і відновлення здоров’я. Це теоретичні і практичні поради для тих, хто прагне вести здоровий спосіб життя.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 7, с.31-34.
📝Завдання:
Складіть перелік індивідуальних оздоровчих заходів, яких будете дотримуватися протягом року.📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙08.10.24.Урок 6. Порятунок людей під час пожежі.
Алгоритм порятунку під час пожежі.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 6, с.26-29.
📝Завдання:
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
01.10.24.
01.10.24.
Урок 5.
Домедична допомога в разі надзвичайних ситуацій.
Домедична допомога — це комплекс простих медичних заходів, які виконуються на місці. Основна мета — врятувати життя потерпілого.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 5, с.22-25.
📝Завдання:
Пригадайте літературні твори, художні фільми-катастрофи, у яких учасники подій потрапляють у надзвичайні ситуації. Обговоріть, як вони діяли, щоб зберегти здоров’я і життя.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗17.09.-24.09.24.
Уроки 3-4. Надзвичайні ситуації.
Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях. Законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 3-4, с.12-21.
📝Завдання:
Скласти рекомендований список фільмів, сюжети яких показують НС та дії рятувальних служб.📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
10.09.24.
Урок 2. Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником - § 2, с.8-11.
📝Завдання: Поміркуйте та запишіть у зошиті: 1. Які соціальні ролі ви виконуєте?
2. Яка з ваших соціальних ролей подобається вам більше за інші? Чому саме вона?📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
У процесі свого індивідуального розвитку кожна людина проходить певні етапи: грудний вік, дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість, довгожительство. Кожний етап відзначається своїми особливостями й відіграє в нашому житті певну роль.
2. Яка з ваших соціальних ролей подобається вам більше за інші? Чому саме вона?📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
03.09.24.
Урок 1. На порозі дорослого життя.
Вправа "Мої гідності, мої недоліки"
Заповніть таблицю, враховуючи свої переваги і недоліки, а також запишіть можливості, які є у вас завдяки вашим чеснотам, і ті обмеження, які випливають із ваших недоліків.
Мої гідності:
Мої недоліки:
Мої можливості:
Обмеження:
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником - § 1, с.5-7.
Немає коментарів:
Дописати коментар