ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Основи здоров'я. 8 клас

 

Читати онлайн або завантажити підручникможна за посиланням 📗



💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 35. Інформаційна безпека.
Робота з підручником - § 30, с.139-141.
📝Створіть плакат "Інформаційна безпека".📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

Урок 34. Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму.
Робота з підручником - § 29, с.133-138.
Причини потрапляння молоді до небезпечних соціальних угруповань
👇



Прийоми залучення людини до деструктивних організацій


Терор, тероризм (від латинського слова terror — «страх», «жах») — це політика залякування, придушення насильницькими діями політичних супротивників чи конкурентів, нав’язування певних правил поведінки тощо.

📝Ситуаційні завдання на с.138 підручника.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

Урок 33. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.


Робота з підручником - § 28, с.128-132.




800-500-33-50 — Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей (усі дзвінки в межах України безкоштовні);

800-500-21-80 — Всеукраїнська дитяча лінія «Телефон довіри»;

(044) 254-93-01 — телефон Управління кримінальної міліції у справах дітей МВС України;

166000 — безкоштовна «гаряча лінія» «Служби розшуку дітей» Всеукраїнської громадської організації «Магнолія», офіційний сайт: http://www.missingchildren.org.ua/

Бездоглядні діти — це діти, які не мають сприятливих умов для фізичного, соціального, психічного і духовного розвитку. Такі діти можуть підтримувати стосунки з близькими, однак через відсутність належного нагляду більшість часу проводять на вулиці.

Безпритульні діти — це діти, покинуті батьками, а також діти, які самі залишили родину або дитячі заклади і не мають місця проживання.

📝Ситуаційні завдання на с.132 підручника.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

Урок 32. Захист від кримінальних небезпек.


Робота з підручником - § 27, с.125-127.


Самозахист — це застосування людиною засобів протидії, які не заборонені законом, без втручання відповідних державних та інших органів.

📝Ситуаційні завдання на с.127 підручника.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

Урок 31. Правова відповідальність і закони України.
Робота з підручником - § 26, с.119-124.


Правила — це норми суспільного життя, що визначають дії людей, організацій, колективів у різних життєвих ситуаціях.

Закони — це нормативно-правові документи, які регулюють найважливіші питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру і організацію державної влади, закріплюють правове становище фізичних і юридичних осіб, відносини між ними.

Відповідальність — визначені законом дії, що застосовуються до порушників законів.

📝Визначте вид правопорушення і правову відповідальність учасників подій у наведених ситуаціях.
1. 14-річний хлопець керує мотоциклом на дорозі з інтенсивним рухом.
2. 14-річна дівчина під час гри ненавмисно пошкодила одяг іншого гравця.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
22.04.25.
Урок 30. Проект "Чисте довкілля".

📝Виконайте проект «Чисте довкілля».

1. Визначте об’єкти, що забруднюють навколишнє середовище в місцевості вашого проживання.
2. Знайдіть інформацію про заходи, що вживає держава, місцева влада, щоб зменшити негативний вплив забруднення на довкілля і здоров’я людей.
3. Визначте, що можете зробити ви, щоб довкілля було чистішим.
4. Оформіть результати проекту у вигляді плаката, буклета, газети тощо.
5. Результати роботи презентуйте у класі.


Під час роботи скористайтеся матеріалами § 23-25 підручника, матеріалами попередніх класів, засобів масової інформації, мережі Інтернет.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

15.04.25.
Урок 29. Вплив стану ґрунтів на здоров’я.

Робота з підручником - § 25, с.116-118.




📝Розгляньте малюнки Герлуфа Бідструпа. Як діятимете ви в наведеній ситуації? Яких правил додержуватиметеся, щоб зберегти здоров’я? Чому?



📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

08.04.25.
Урок 28. Вплив забрудненого повітря на здоров’я.
Робота з підручником - § 24, с.112-115.
Склад повітря впливає на здоров’я людей.

📝Розгляньте фотоілюстрації. Як діятимете ви в наведених ситуаціях? Яких правил додержуватиметеся, щоб зберегти здоров’я? Чому?

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒


01.04.25.
Урок 27. Вплив стану води на здоров’я.

Робота з підручником - § 23, с.107-111.

📝Розгляньте фотоілюстрації. Яких правил додержуватиметеся, щоб зберегти здоров’я?
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
18.03.25. 
Урок 26. Мотоцикл і безпека.

Робота з підручником - § 22, с.102-106.



Словничок

Мотоцикл
(від латинського слова motor — «рушій» і грецького слова κύκλος — «коло», «колесо») — двоколісний механічний транспортний засіб із боковим причепом або без нього.


📝Розгляньте фотоілюстрації. Які правила для мотоциклістів і пасажирів мотоцикла порушено? Як діяли б ви?

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

11.03.25. 
Урок 25. Організація, регулювання і пріоритети дорожнього руху.
Робота з підручником - § 21, с.98-101.

Словничок

Пріоритетом у дорожньому русі називають право на першочерговий рух одного з учасників дорожнього руху перед іншими.
📝Розгляньте малюнки. Визначте пріоритетність дорожнього руху в кожній наведеній ситуації.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
04.03.25.
Урок 24. Узагальнення знань з теми «Соціальне благополуччя».
📌ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ📌📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
25.02.25. 
Урок 23. Провокаційна поведінка.
Робота з підручником - § 20, с.93-97.

СловничокПровокаційна (віктимна) поведінка — це свідомі чи несвідомі вчинки або дії людини, які привертають увагу і провокують злочинця на вчинення злочину.
📝Розгляньте фотоілюстрації та малюнки. Чи є в поведінці підлітків ознаки провокаційної поведінки? Чому так думаєте? Як діяли б ви в наведених ситуаціях?

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
18.02.25. 
Урок 22. Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ).
Робота з підручником - § 19, с.90-92.




📝Складіть пам’ятку «Як убезпечитися від інфікування ІПСШ». Скористайтеся матеріалами параграфа, інформацією з Інтернету, порадами близьких дорослих, учителя, шкільного психолога. Оформіть пам’ятку за власним бажанням. 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
11.02.25. 
Урок 21. Наслідки ранніх статевих стосунків.
Робота з підручником - § 18, с.87-89.

📝Розгляньте фотоілюстрації. Чи можна назвати виявом симпатії наведені ситуації? Чому?

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

04.02.25.
Урок 20. Вплив на здоров’я куріння, алкоголю і наркотиків.
Робота з підручником - § 17, с.85-86.



📝Розгляньте малюнки. Як діяти підліткам у наведених ситуаціях? Відповідь обґрунтуйте.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
28.01.25.
Урок 19. Спілкування хлопців і дівчат.

Робота з підручником - § 16, с.81-84.


СловничокСтать — поняття біологічне, тобто визначає, ким є людина: чоловіком чи жінкою.

Гендер (від англійського слова gender — «стать», від латинського genus — «рід») — це поняття соціальне і культурне. Це слово характеризує соціальну поведінку жінок і чоловіків.

📝Пригадайте художні твори, кінофільми чи мультфільми (на вибір), у яких ідеться про дружбу хлопців і дівчат. Які риси характеру їм властиві? Як їхні стосунки допомагають їм долати труднощі, розв’язувати життєві ситуації?

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

21.01.25.
Урок 18. Перевіряємо свої досягнення.

📌ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ📌📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
14.01.25.
Урок 17. Розвиток пам’яті та уваги.

Робота з підручником - § 15, с.72-79.





📝Складіть карту пам’яті до § 15.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

24.12.24.
Урок 16. Складові уміння вчитися.

Робота з підручником - § 14, с.68-72.

СловничокЛогічне мислення — здатність мислити послідовно та не допускати протиріч у своїх міркуваннях.

📝Складіть власний план розвитку та вдосконалення вміння вчитися.📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
17.12.24.
Урок 15. Краса і здоров'я. Вплив модних тенденцій на здоров'я.
Робота з підручником - § 13, с.64-67.

Словничок

Краса людини
— це сукупність моральних і фізичних якостей, що викликає позитивні емоції.

Пірсинг (від англійського слова piercing — «проколювати», «пронизувати») — проколювання різних частин обличчя і тіла.

Татуювання (запозичено з полінезійської мови, слово тата означає «малюнок») — введення чорнила (фарби) в дерму — середній шар шкіри.

📝За матеріалами періодичних видань, інформацією з мережі Інтернет (на вибір) наведіть приклади можливих небезпечних наслідків пластичної хірургії.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
03.12.24.-10.12.24.
Уроки 13-14. Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Моральний розвиток особистості. Планування майбутніх потреб.
Робота з підручником  - § 12, с.58-63. 

Словничок

Мораль (від латинських слів mores — «звичаї», «традиції»; moralitas — «мораль») — це система норм і оцінок, правила поведінки людини в суспільстві.

Духовність — це насамперед моральні якості людини, додержання людиною загальнолюдських цінностей.

📝Складіть план досягнення мети. Скористайтеся матеріалами параграфа. З матеріалів попередніх класів пригадайте кроки формування адекватної самооцінки, алгоритм прийняття зважених рішень, план самовдосконалення.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

26.11.24.
Урок 12. Біосоціальний характер особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці.

Робота з підручником  - § 11, с.55-57. 


Словничок

Особа – конкретна людина, яка є учасником суспільних відносин, тобто членом суспільства й свідомої діяльності.

 Особистість – це конкретний індивід, що вирізняється неповторною сукупністю соціально значущих рис, які знаходять свій прояв у його відносинах з іншими людьми.

📝Завдання: Пригадайте відомих особистостей, художні твори, кінофільми чи мультфільми (на вибір), герої яких досягли успіху в житті попри складні життєві ситуації. Підготуйте невелике повідомлення про це.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

19.11.24. 
Урок 11. Отруйні рослини і гриби. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях.

Робота з підручником  - § 10, с.50-53. 




📝Завдання: Наведіть приклади отруйних рослин і грибів місцевості, де ви живете. Обговоріть, чому необхідно додержуватися правил збору грибів і рослин. На який ризик наражається людина, яка нехтує цими правилами? Назвіть вид ризику і оцініть його рівень.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

12.11.24.
Урок 10. Профілактика харчових отруєнь і кишкових інфекцій.

Робота з підручником  - § 10, с.47-49. 
Симптоми харчового отруєння
Домедична допомога в разі харчових отруєнь та кишкових інфекцій
📝Завдання: 
Моделюйте — набувайте життєвих навичок.

 Спекотного літнього дня збираєтеся відпочити на природі.
Що візьмете із собою, щоб убезпечитися від харчового отруєння?

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

05.11.24.
Урок 9. Безпека харчування. Вибір харчових продуктів.
Робота з підручником  - § 9, с.40-46. 


Негативні наслідки незбалансованого харчування

📝Завдання:  Угадайте за описом українську національну страву та поясніть, чим вона корисна. Наведіть свої приклади.Одна з 12 традиційних страв на Святвечір, яку готують із пшениці та заправляють маком, медом і горіхами.Солодка рідка страва, яку готують із сушених яблук, груш і слив.📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
22.10.24.
Урок 8. Фізична активність і здоров'я.

Вплив фізичної активності на здоров’я
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником  - § 8, с.35-39. 
📝Завдання: 
Розробіть індивідуальну програму вдосконалення фізичних якостей. Обговоріть її з учителем фізкультури, лікарем і близькими дорослими. Систематично додержуйтеся розробленої програми. Через три місяці зробіть висновки щодо результативності розробленого комплексу вправ. За потреби внесіть корективи.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

15.10.24.

Урок 7. Поняття про оздоровчі системи.
Оздоровчі системи (ОС) — це комплекс спеціальних заходів і дій, спрямованих на збереження, зміцнення і відновлення здоров’я. Це теоретичні і практичні поради для тих, хто прагне вести здоровий спосіб життя.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником  - § 7, с.31-34. 
📝Завдання: 
Складіть перелік індивідуальних оздоровчих заходів, яких будете дотримуватися протягом року.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙08.10.24.
Урок 6. Порятунок людей під час пожежі.

Алгоритм порятунку під час пожежі.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником  - § 6, с.26-29. 
📝Завдання: 
Виконайте проект «Юний пожежник». У засобах масової інформації, мережі Інтернет знайдіть і проаналізуйте повідомлення про порятунок людей чи майна під час пожежі вашими однолітками або молодшими дітьми. Оформіть у вигляді буклета, плаката або на окремих аркушах паперу за власним бажанням.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
01.10.24.
Урок 5.
Домедична допомога в разі надзвичайних ситуацій.
Домедична допомога — це комплекс простих медичних заходів, які виконуються на місці. Основна мета — врятувати життя потерпілого.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником  - § 5, с.22-25. 
📝Завдання: 
Пригадайте літературні твори, художні фільми-катастрофи, у яких учасники подій потрапляють у надзвичайні ситуації. Обговоріть, як вони діяли, щоб зберегти здоров’я і життя.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
17.09.-24.09.24.
Уроки 3-4. Надзвичайні ситуації. 
Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях. Законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі

Робота з підручником  - § 3-4, с.12-21. 


📝Завдання: 
Скласти рекомендований список фільмів, сюжети яких показують НС та дії рятувальних служб.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

10.09.24.
Урок 2. Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі.



Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником  - § 2, с.8-11. 
📝Завдання: 
Поміркуйте та запишіть у зошиті: 1. Які соціальні ролі ви виконуєте?
2. Яка з ваших соціальних ролей подобається вам більше за інші? Чому саме вона?
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
03.09.24.
Урок 1. На порозі дорослого життя.

У процесі свого індивідуального розвитку кожна людина проходить певні етапи: грудний вік, дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість, довгожительство. Кожний етап відзначається своїми особливостями й відіграє в нашому житті певну роль.



Вправа "Мої гідності, мої недоліки"

Заповніть таблицю, враховуючи свої переваги і недоліки, а також запишіть можливості, які є у вас завдяки вашим чеснотам, і ті обмеження, які випливають із ваших недоліків.
Мої гідності:

2.3.
Мої недоліки:
1.2.3.
Мої можливості:
1.2.3.
Обмеження:
1.2.3.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником  - § 1, с.5-7.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...