Читати онлайн або завантажити підручникможна за посиланням 📗
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 35. Інформаційна безпека.
Робота з підручником - § 30, с.139-141.📝Створіть плакат "Інформаційна безпека".📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒Урок 34. Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму.
Робота з підручником - § 29, с.133-138.
Причини потрапляння молоді до небезпечних соціальних угруповань
👇
Прийоми залучення людини до деструктивних організацій
📝Ситуаційні завдання на с.138 підручника.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Урок 33. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.
Робота з підручником - § 28, с.128-132.
800-500-21-80 — Всеукраїнська дитяча лінія «Телефон довіри»;
(044) 254-93-01 — телефон Управління кримінальної міліції у справах дітей МВС України;
166000 — безкоштовна «гаряча лінія» «Служби розшуку дітей» Всеукраїнської громадської організації «Магнолія», офіційний сайт: http://www.missingchildren.org.ua/
Безпритульні діти — це діти, покинуті батьками, а також діти, які самі залишили родину або дитячі заклади і не мають місця проживання.
📝Ситуаційні завдання на с.132 підручника.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Самозахист — це застосування людиною засобів протидії, які не заборонені законом, без втручання відповідних державних та інших органів.
Правила — це норми суспільного життя, що визначають дії людей, організацій, колективів у різних життєвих ситуаціях.
Урок 32. Захист від кримінальних небезпек.
Робота з підручником - § 27, с.125-127.
📝Ситуаційні завдання на с.127 підручника.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Урок 31. Правова відповідальність і закони України.
Робота з підручником - § 26, с.119-124.Правила — це норми суспільного життя, що визначають дії людей, організацій, колективів у різних життєвих ситуаціях.
Закони — це нормативно-правові документи, які регулюють найважливіші питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру і організацію державної влади, закріплюють правове становище фізичних і юридичних осіб, відносини між ними.
Відповідальність — визначені законом дії, що застосовуються до порушників законів.
📝Визначте вид правопорушення і правову відповідальність учасників подій у наведених ситуаціях.
1. 14-річний хлопець керує мотоциклом на дорозі з інтенсивним рухом.
2. 14-річна дівчина під час гри ненавмисно пошкодила одяг іншого гравця.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
📝Виконайте проект «Чисте довкілля».
📝Розгляньте малюнки Герлуфа Бідструпа. Як діятимете ви в наведеній ситуації? Яких правил додержуватиметеся, щоб зберегти здоров’я? Чому?
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
📝Розгляньте фотоілюстрації. Як діятимете ви в наведених ситуаціях? Яких правил додержуватиметеся, щоб зберегти здоров’я? Чому?
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
📝Розгляньте фотоілюстрації. Яких правил додержуватиметеся, щоб зберегти здоров’я?📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Мотоцикл (від латинського слова motor — «рушій» і грецького слова κύκλος — «коло», «колесо») — двоколісний механічний транспортний засіб із боковим причепом або без нього.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
Пріоритетом у дорожньому русі називають право на першочерговий рух одного з учасників дорожнього руху перед іншими.📝Розгляньте малюнки. Визначте пріоритетність дорожнього руху в кожній наведеній ситуації.📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
СловничокПровокаційна (віктимна) поведінка — це свідомі чи несвідомі вчинки або дії людини, які привертають увагу і провокують злочинця на вчинення злочину.📝Розгляньте фотоілюстрації та малюнки. Чи є в поведінці підлітків ознаки провокаційної поведінки? Чому так думаєте? Як діяли б ви в наведених ситуаціях?
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
📝Складіть пам’ятку «Як убезпечитися від інфікування ІПСШ». Скористайтеся матеріалами параграфа, інформацією з Інтернету, порадами близьких дорослих, учителя, шкільного психолога. Оформіть пам’ятку за власним бажанням. 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
📝Розгляньте фотоілюстрації. Чи можна назвати виявом симпатії наведені ситуації? Чому?
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
📝Розгляньте малюнки. Як діяти підліткам у наведених ситуаціях? Відповідь обґрунтуйте.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
Робота з підручником - § 16, с.81-84.
СловничокСтать — поняття біологічне, тобто визначає, ким є людина: чоловіком чи жінкою.
Гендер (від англійського слова gender — «стать», від латинського genus — «рід») — це поняття соціальне і культурне. Це слово характеризує соціальну поведінку жінок і чоловіків.
📝Пригадайте художні твори, кінофільми чи мультфільми (на вибір), у яких ідеться про дружбу хлопців і дівчат. Які риси характеру їм властиві? Як їхні стосунки допомагають їм долати труднощі, розв’язувати життєві ситуації?
📌ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ📌📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Робота з підручником - § 14, с.68-72.
СловничокЛогічне мислення — здатність мислити послідовно та не допускати протиріч у своїх міркуваннях.
2. 14-річна дівчина під час гри ненавмисно пошкодила одяг іншого гравця.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
22.04.25.
Урок 30. Проект "Чисте довкілля".
📝Виконайте проект «Чисте довкілля».
1. Визначте об’єкти, що забруднюють навколишнє середовище в місцевості вашого проживання.
2. Знайдіть інформацію про заходи, що вживає держава, місцева влада, щоб зменшити негативний вплив забруднення на довкілля і здоров’я людей.
3. Визначте, що можете зробити ви, щоб довкілля було чистішим.
4. Оформіть результати проекту у вигляді плаката, буклета, газети тощо.
5. Результати роботи презентуйте у класі.
Під час роботи скористайтеся матеріалами § 23-25 підручника, матеріалами попередніх класів, засобів масової інформації, мережі Інтернет.
2. Знайдіть інформацію про заходи, що вживає держава, місцева влада, щоб зменшити негативний вплив забруднення на довкілля і здоров’я людей.
3. Визначте, що можете зробити ви, щоб довкілля було чистішим.
4. Оформіть результати проекту у вигляді плаката, буклета, газети тощо.
5. Результати роботи презентуйте у класі.
Під час роботи скористайтеся матеріалами § 23-25 підручника, матеріалами попередніх класів, засобів масової інформації, мережі Інтернет.
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
15.04.25.
Урок 29. Вплив стану ґрунтів на здоров’я.
Робота з підручником - § 25, с.116-118.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
08.04.25.
Урок 28. Вплив забрудненого повітря на здоров’я.
Робота з підручником - § 24, с.112-115.Склад повітря впливає на здоров’я людей.📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
01.04.25.
Урок 27. Вплив стану води на здоров’я.
Робота з підручником - § 23, с.107-111.
18.03.25.
Урок 26. Мотоцикл і безпека.
Робота з підручником - § 22, с.102-106.
Словничок
📝Розгляньте фотоілюстрації. Які правила для мотоциклістів і пасажирів мотоцикла порушено? Як діяли б ви?
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
11.03.25.
Урок 25. Організація, регулювання і пріоритети дорожнього руху.
Робота з підручником - § 21, с.98-101.
Словничок
04.03.25.
Урок 24. Узагальнення знань з теми «Соціальне благополуччя».
📌ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ📌📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒25.02.25.
Урок 23. Провокаційна поведінка.
Робота з підручником - § 20, с.93-97.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
18.02.25.
Урок 22. Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ).
Робота з підручником - § 19, с.90-92.
📝Складіть пам’ятку «Як убезпечитися від інфікування ІПСШ». Скористайтеся матеріалами параграфа, інформацією з Інтернету, порадами близьких дорослих, учителя, шкільного психолога. Оформіть пам’ятку за власним бажанням. 📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
11.02.25.
Урок 21. Наслідки ранніх статевих стосунків.
Робота з підручником - § 18, с.87-89.
📝Розгляньте фотоілюстрації. Чи можна назвати виявом симпатії наведені ситуації? Чому?
📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
04.02.25.
Урок 20. Вплив на здоров’я куріння, алкоголю і наркотиків.
Робота з підручником - § 17, с.85-86.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
28.01.25.
Урок 19. Спілкування хлопців і дівчат.
Робота з підручником - § 16, с.81-84.
СловничокСтать — поняття біологічне, тобто визначає, ким є людина: чоловіком чи жінкою.
Гендер (від англійського слова gender — «стать», від латинського genus — «рід») — це поняття соціальне і культурне. Це слово характеризує соціальну поведінку жінок і чоловіків.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
21.01.25.
Урок 18. Перевіряємо свої досягнення.
14.01.25.
Урок 17. Розвиток пам’яті та уваги.
Робота з підручником - § 15, с.72-79.
24.12.24.
Урок 16. Складові уміння вчитися.
СловничокЛогічне мислення — здатність мислити послідовно та не допускати протиріч у своїх міркуваннях.
📝Складіть власний план розвитку та вдосконалення вміння вчитися.📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Краса людини — це сукупність моральних і фізичних якостей, що викликає позитивні емоції.
Пірсинг (від англійського слова piercing — «проколювати», «пронизувати») — проколювання різних частин обличчя і тіла.
Татуювання (запозичено з полінезійської мови, слово тата означає «малюнок») — введення чорнила (фарби) в дерму — середній шар шкіри.
17.12.24.
Урок 15. Краса і здоров'я. Вплив модних тенденцій на здоров'я.
Робота з підручником - § 13, с.64-67.
Словничок
Пірсинг (від англійського слова piercing — «проколювати», «пронизувати») — проколювання різних частин обличчя і тіла.
Татуювання (запозичено з полінезійської мови, слово тата означає «малюнок») — введення чорнила (фарби) в дерму — середній шар шкіри.
📝За матеріалами періодичних видань, інформацією з мережі Інтернет (на вибір) наведіть приклади можливих небезпечних наслідків пластичної хірургії.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Словничок
Мораль (від латинських слів mores — «звичаї», «традиції»; moralitas — «мораль») — це система норм і оцінок, правила поведінки людини в суспільстві.
Духовність — це насамперед моральні якості людини, додержання людиною загальнолюдських цінностей.
Особа – конкретна людина, яка є учасником суспільних відносин, тобто членом суспільства й свідомої діяльності.
03.12.24.-10.12.24.
Уроки 13-14. Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Моральний розвиток особистості. Планування майбутніх потреб.
Робота з підручником - § 12, с.58-63.
Словничок
Мораль (від латинських слів mores — «звичаї», «традиції»; moralitas — «мораль») — це система норм і оцінок, правила поведінки людини в суспільстві.
Духовність — це насамперед моральні якості людини, додержання людиною загальнолюдських цінностей.
📝Складіть план досягнення мети. Скористайтеся матеріалами параграфа. З матеріалів попередніх класів пригадайте кроки формування адекватної самооцінки, алгоритм прийняття зважених рішень, план самовдосконалення.
📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
26.11.24.
Урок 12. Біосоціальний характер особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці.
Робота з підручником - § 11, с.55-57.
Словничок
Особистість – це конкретний індивід, що вирізняється неповторною сукупністю соціально значущих рис, які знаходять свій прояв у його відносинах з іншими людьми.
📝Завдання: Пригадайте відомих особистостей, художні твори, кінофільми чи мультфільми (на вибір), герої яких досягли успіху в житті попри складні життєві ситуації. Підготуйте невелике повідомлення про це.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
19.11.24.
Урок 11. Отруйні рослини і гриби. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях.
Робота з підручником - § 10, с.50-53.
📝Завдання: Наведіть приклади отруйних рослин і грибів місцевості, де ви живете. Обговоріть, чому необхідно додержуватися правил збору грибів і рослин. На який ризик наражається людина, яка нехтує цими правилами? Назвіть вид ризику і оцініть його рівень.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
12.11.24.
Урок 10. Профілактика харчових отруєнь і кишкових інфекцій.
Робота з підручником - § 10, с.47-49.
Домедична допомога в разі харчових отруєнь та кишкових інфекцій
📝Завдання: Моделюйте — набувайте життєвих навичок. Спекотного літнього дня збираєтеся відпочити на природі.
Що візьмете із собою, щоб убезпечитися від харчового отруєння?
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
📝Завдання: Угадайте за описом українську національну страву та поясніть, чим вона корисна. Наведіть свої приклади.Одна з 12 традиційних страв на Святвечір, яку готують із пшениці та заправляють маком, медом і горіхами.Солодка рідка страва, яку готують із сушених яблук, груш і слив.📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
Виконайте проект «Юний пожежник». У засобах масової інформації, мережі Інтернет знайдіть і проаналізуйте повідомлення про порятунок людей чи майна під час пожежі вашими однолітками або молодшими дітьми. Оформіть у вигляді буклета, плаката або на окремих аркушах паперу за власним бажанням.
05.11.24.
Урок 9. Безпека харчування. Вибір харчових продуктів.
Робота з підручником - § 9, с.40-46. Негативні наслідки незбалансованого харчування
📝Завдання: Угадайте за описом українську національну страву та поясніть, чим вона корисна. Наведіть свої приклади.Одна з 12 традиційних страв на Святвечір, яку готують із пшениці та заправляють маком, медом і горіхами.Солодка рідка страва, яку готують із сушених яблук, груш і слив.📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
22.10.24.
Урок 8. Фізична активність і здоров'я.
Вплив фізичної активності на здоров’я
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 8, с.35-39.
📝Завдання:
Розробіть індивідуальну програму вдосконалення фізичних якостей. Обговоріть її з учителем фізкультури, лікарем і близькими дорослими. Систематично додержуйтеся розробленої програми. Через три місяці зробіть висновки щодо результативності розробленого комплексу вправ. За потреби внесіть корективи.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
15.10.24.
Урок 7. Поняття про оздоровчі системи.
Оздоровчі системи (ОС) — це комплекс спеціальних заходів і дій, спрямованих на збереження, зміцнення і відновлення здоров’я. Це теоретичні і практичні поради для тих, хто прагне вести здоровий спосіб життя.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 7, с.31-34.
📝Завдання:
Складіть перелік індивідуальних оздоровчих заходів, яких будете дотримуватися протягом року.📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙08.10.24.Урок 6. Порятунок людей під час пожежі.
Алгоритм порятунку під час пожежі.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 6, с.26-29.
📝Завдання:
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
01.10.24.
01.10.24.
Урок 5.
Домедична допомога в разі надзвичайних ситуацій.
Домедична допомога — це комплекс простих медичних заходів, які виконуються на місці. Основна мета — врятувати життя потерпілого.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 5, с.22-25.
📝Завдання:
Пригадайте літературні твори, художні фільми-катастрофи, у яких учасники подій потрапляють у надзвичайні ситуації. Обговоріть, як вони діяли, щоб зберегти здоров’я і життя.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗17.09.-24.09.24.
Уроки 3-4. Надзвичайні ситуації.
Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях. Законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником - § 3-4, с.12-21.
📝Завдання:
Скласти рекомендований список фільмів, сюжети яких показують НС та дії рятувальних служб.📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
10.09.24.
Урок 2. Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником - § 2, с.8-11.
📝Завдання: Поміркуйте та запишіть у зошиті: 1. Які соціальні ролі ви виконуєте?
2. Яка з ваших соціальних ролей подобається вам більше за інші? Чому саме вона?📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
У процесі свого індивідуального розвитку кожна людина проходить певні етапи: грудний вік, дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість, довгожительство. Кожний етап відзначається своїми особливостями й відіграє в нашому житті певну роль.
2. Яка з ваших соціальних ролей подобається вам більше за інші? Чому саме вона?📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
03.09.24.
Урок 1. На порозі дорослого життя.
Вправа "Мої гідності, мої недоліки"
Заповніть таблицю, враховуючи свої переваги і недоліки, а також запишіть можливості, які є у вас завдяки вашим чеснотам, і ті обмеження, які випливають із ваших недоліків.
Мої гідності:
Мої недоліки:
Мої можливості:
Обмеження:
Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником - § 1, с.5-7.
Немає коментарів:
Дописати коментар