ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Основи здоров'я. 8 клас

 

Читати онлайн або завантажити підручникможна за посиланням 📗



💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Урок 19. Спілкування хлопців і дівчат.

Робота з підручником - § 16, с.81-84.


СловничокСтать — поняття біологічне, тобто визначає, ким є людина: чоловіком чи жінкою.

Гендер (від англійського слова gender — «стать», від латинського genus — «рід») — це поняття соціальне і культурне. Це слово характеризує соціальну поведінку жінок і чоловіків.

📝Пригадайте художні твори, кінофільми чи мультфільми (на вибір), у яких ідеться про дружбу хлопців і дівчат. Які риси характеру їм властиві? Як їхні стосунки допомагають їм долати труднощі, розв’язувати життєві ситуації?

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

Урок 18. Перевіряємо свої досягнення.

📌ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ📌📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
Урок 17. Розвиток пам’яті та уваги.

Робота з підручником - § 15, с.72-79.





📝Складіть карту пам’яті до § 15.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

24.12.24.
Урок 16. Складові уміння вчитися.

Робота з підручником - § 14, с.68-72.

СловничокЛогічне мислення — здатність мислити послідовно та не допускати протиріч у своїх міркуваннях.

📝Складіть власний план розвитку та вдосконалення вміння вчитися.📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
17.12.24.
Урок 15. Краса і здоров'я. Вплив модних тенденцій на здоров'я.
Робота з підручником - § 13, с.64-67.

Словничок

Краса людини
— це сукупність моральних і фізичних якостей, що викликає позитивні емоції.

Пірсинг (від англійського слова piercing — «проколювати», «пронизувати») — проколювання різних частин обличчя і тіла.

Татуювання (запозичено з полінезійської мови, слово тата означає «малюнок») — введення чорнила (фарби) в дерму — середній шар шкіри.

📝За матеріалами періодичних видань, інформацією з мережі Інтернет (на вибір) наведіть приклади можливих небезпечних наслідків пластичної хірургії.📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
03.12.24.-10.12.24.
Уроки 13-14. Складові духовного розвитку особистості. Формування системи цінностей. Моральний розвиток особистості. Планування майбутніх потреб.
Робота з підручником  - § 12, с.58-63. 

Словничок

Мораль (від латинських слів mores — «звичаї», «традиції»; moralitas — «мораль») — це система норм і оцінок, правила поведінки людини в суспільстві.

Духовність — це насамперед моральні якості людини, додержання людиною загальнолюдських цінностей.

📝Складіть план досягнення мети. Скористайтеся матеріалами параграфа. З матеріалів попередніх класів пригадайте кроки формування адекватної самооцінки, алгоритм прийняття зважених рішень, план самовдосконалення.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

26.11.24.
Урок 12. Біосоціальний характер особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці.

Робота з підручником  - § 11, с.55-57. 


Словничок

Особа – конкретна людина, яка є учасником суспільних відносин, тобто членом суспільства й свідомої діяльності.

 Особистість – це конкретний індивід, що вирізняється неповторною сукупністю соціально значущих рис, які знаходять свій прояв у його відносинах з іншими людьми.

📝Завдання: Пригадайте відомих особистостей, художні твори, кінофільми чи мультфільми (на вибір), герої яких досягли успіху в житті попри складні життєві ситуації. Підготуйте невелике повідомлення про це.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

19.11.24. 
Урок 11. Отруйні рослини і гриби. Перша допомога при харчових отруєннях та кишкових інфекціях.

Робота з підручником  - § 10, с.50-53. 




📝Завдання: Наведіть приклади отруйних рослин і грибів місцевості, де ви живете. Обговоріть, чому необхідно додержуватися правил збору грибів і рослин. На який ризик наражається людина, яка нехтує цими правилами? Назвіть вид ризику і оцініть його рівень.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

12.11.24.
Урок 10. Профілактика харчових отруєнь і кишкових інфекцій.

Робота з підручником  - § 10, с.47-49. 
Симптоми харчового отруєння
Домедична допомога в разі харчових отруєнь та кишкових інфекцій
📝Завдання: 
Моделюйте — набувайте життєвих навичок.

 Спекотного літнього дня збираєтеся відпочити на природі.
Що візьмете із собою, щоб убезпечитися від харчового отруєння?

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

05.11.24.
Урок 9. Безпека харчування. Вибір харчових продуктів.
Робота з підручником  - § 9, с.40-46. 


Негативні наслідки незбалансованого харчування

📝Завдання:  Угадайте за описом українську національну страву та поясніть, чим вона корисна. Наведіть свої приклади.Одна з 12 традиційних страв на Святвечір, яку готують із пшениці та заправляють маком, медом і горіхами.Солодка рідка страва, яку готують із сушених яблук, груш і слив.📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
22.10.24.
Урок 8. Фізична активність і здоров'я.

Вплив фізичної активності на здоров’я
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником  - § 8, с.35-39. 
📝Завдання: 
Розробіть індивідуальну програму вдосконалення фізичних якостей. Обговоріть її з учителем фізкультури, лікарем і близькими дорослими. Систематично додержуйтеся розробленої програми. Через три місяці зробіть висновки щодо результативності розробленого комплексу вправ. За потреби внесіть корективи.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

15.10.24.

Урок 7. Поняття про оздоровчі системи.
Оздоровчі системи (ОС) — це комплекс спеціальних заходів і дій, спрямованих на збереження, зміцнення і відновлення здоров’я. Це теоретичні і практичні поради для тих, хто прагне вести здоровий спосіб життя.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником  - § 7, с.31-34. 
📝Завдання: 
Складіть перелік індивідуальних оздоровчих заходів, яких будете дотримуватися протягом року.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙08.10.24.
Урок 6. Порятунок людей під час пожежі.

Алгоритм порятунку під час пожежі.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником  - § 6, с.26-29. 
📝Завдання: 
Виконайте проект «Юний пожежник». У засобах масової інформації, мережі Інтернет знайдіть і проаналізуйте повідомлення про порятунок людей чи майна під час пожежі вашими однолітками або молодшими дітьми. Оформіть у вигляді буклета, плаката або на окремих аркушах паперу за власним бажанням.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
01.10.24.
Урок 5.
Домедична допомога в разі надзвичайних ситуацій.
Домедична допомога — це комплекс простих медичних заходів, які виконуються на місці. Основна мета — врятувати життя потерпілого.
Матеріали з Інтернету у вільному доступі
Робота з підручником  - § 5, с.22-25. 
📝Завдання: 
Пригадайте літературні твори, художні фільми-катастрофи, у яких учасники подій потрапляють у надзвичайні ситуації. Обговоріть, як вони діяли, щоб зберегти здоров’я і життя.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
17.09.-24.09.24.
Уроки 3-4. Надзвичайні ситуації. 
Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях. Законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях.


Матеріали з Інтернету у вільному доступі

Робота з підручником  - § 3-4, с.12-21. 


📝Завдання: 
Скласти рекомендований список фільмів, сюжети яких показують НС та дії рятувальних служб.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

10.09.24.
Урок 2. Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі.



Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником  - § 2, с.8-11. 
📝Завдання: 
Поміркуйте та запишіть у зошиті: 1. Які соціальні ролі ви виконуєте?
2. Яка з ваших соціальних ролей подобається вам більше за інші? Чому саме вона?
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
03.09.24.
Урок 1. На порозі дорослого життя.

У процесі свого індивідуального розвитку кожна людина проходить певні етапи: грудний вік, дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість, довгожительство. Кожний етап відзначається своїми особливостями й відіграє в нашому житті певну роль.



Вправа "Мої гідності, мої недоліки"

Заповніть таблицю, враховуючи свої переваги і недоліки, а також запишіть можливості, які є у вас завдяки вашим чеснотам, і ті обмеження, які випливають із ваших недоліків.
Мої гідності:

2.3.
Мої недоліки:
1.2.3.
Мої можливості:
1.2.3.
Обмеження:
1.2.3.

Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
Робота з підручником  - § 1, с.5-7.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...