ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Етика. 6 клас

 

Читати онлайн або завантажити підручник можна за посиланням 📗



💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠Урок 19. Перевіряємо свої досягнення.📌ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА📌📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Урок 18. Підсумки. Моральність і Я.

Робота з підручником - с.136-141.



📝Домашня сторінка: Придумай два продовження історії «Пес на ім'я Мані, або Абетка грошей»: одне, в якому дівчинка і мама поводяться морально, друге, в якому — аморально.

📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔📔

28.04.25.
Урок 17. Волонтерство: суть, види, можливості.
Робота з підручником - с.128-135.



Граматика етики

Волонтерство — добровільна, активна, безкорислива суспільно важлива діяльність.

Волонтер — людина, яка добровільно, безкорисливо бере участь у суспільно важливій діяльності.

📝Домашня сторінка: Сформулюй 5 причин, чому варто вивчати етику. Оформи їх у вигляді мотиваційного плаката.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

14.04.25.
Урок 16. Доброчинність і благодійність.

Робота з підручником - с.120-128.




Граматика етики

Доброчинність — зроблене добро; корисний вчинок.

Благодійність — безкорисливе надання матеріальної допомоги тим, хто її потребує.


Меценат — багатий покровитель наук і мистецтв; особа, що безкорисливо матеріально підтримує розвиток культури, освіти тощо.

Філантроп — будь-яка людина, яка займається благодійністю, незалежно від того, жертвує вона на благо людей великі суми грошей або незначні кошти.


📝Домашня сторінка: Напиши есе на тему «Благодійність — це обмін добром».

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

31.03.25. 
Урок 15. Альтруїзм. Увага до людей з особливими потребами.

Робота з підручником - с.112-120.

Граматика етики

Альтруїзм — безкорисливе ставлення людини до інших людей, здатність поступатися власними інтересами задля допомоги тим, хто її потребує.

Егоїзм — надмірна зосередженість на собі, самозакоханість, ігнорування інтересів інших людей; протилежність альтруїзму.

Народ скаже, як зав'яже

📝Домашня сторінка: Намалюй символічне зображення альтруїстичної та егоїстичної людини. Які кольори ти вибереш для свого малюнка?

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

10.03.25. 
Урок 14. Милосердя і співчуття.

Робота з підручником - с.104-112.




Граматика етики

Співчуття — чуйне ставлення до чужого горя, до чужих переживань.

Милосердя — діяльне прагнення допомогти кожному, хто має в цьому потребу.

Чуйність — уважність і сердечне ставлення до людей.

Народ скаже, як зав'яже

📝Домашня сторінка: Склади акрослово до слова милосердя. Вибери колір або кольори для акрослова. Поясни свій вибір.

📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒

24.02.25. 
Урок 13. Конфлікти у житті людей.
Робота з підручником - с.95-102.



Граматика етики

Конфлікт — зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів; серйозні розбіжності; гостра суперечка.

Народ скаже, як зав'яже

📝Домашня сторінка: Створи плакат «Як діяти в конфліктній ситуації».📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
10.02.25. 
Урок 12. Секрети успіху групової і командної роботи.

Робота з підручником - с.87-94.Граматика етикиКомандна робота — діяльність групи людей, яка зосереджена на вирішенні конкретної задачі.

Народ скаже, як зав'яже

📝Домашня сторінка: Спираючись на свій досвід і на вивчене на уроках, склади два переліки: 1) чинники успішної командної роботи; 2) причини, що заважають якісній роботі команди.

📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

27.01.25. 
Урок 11. Відповідальна і безпечна поведінка.

Робота з підручником - с.79-86.

Граматика етики

Відповідальна поведінка — здатність людини усвідомлювати свої дії та вчинки, розуміти їх наслідки.

Безпечна поведінка — це вчинки, які характеризують ставлення людини до власної безпеки, життя і здоров'я та до безпеки, життя і здоров'я оточуючих.

Авторитет — загальновизнане значення, вплив, поважність (особи, організації, колективу тощо).

Переконання — спрямований вплив на людину за допомогою аргументів.

Примус — непрямий, прикрий, опосередкований тиск.

Народ скаже, як зав'яже

📝Домашня сторінка: 
Склади хмарку слів до поняття «поведінка людини». Прокоментуй включення до неї кожного слова чи словосполучення.

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

13.01.25.
Урок 10. Людина в соціумі.
Робота з підручником - с.71-78.Граматика етикиСоціум (від лат. «соціо» — з'єднати, поєднати, розпочинати спільну працю) — форма життєдіяльності людей, їхні зв'язки, взаємодії та взаємовідносини, норми і цінності.

Народ скаже, як зав'яже

Послухай  урок від Фагота (лідера українського музичного гурту ТНМК — «Танок на майдані Конґо»)та Івана Шепелева (співробітника ДСНС — Державної служби надзвичайних ситуацій) про безпеку на природі.

📝Домашня сторінка: 
Склади хмарку слів на тему «Соціум».📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
30.12.24.
Урок 9. ПЕРЕВІРЯЄМО СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ.
ТЕМАТИЧНЕ ТЕСТУВАННЯ.Для повторення теми виконай інтерактивні завдання 👇    📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
16.12.24. 
Урок 8. Приязнь. Порозуміння між людьми.
Робота з підручником - с.62-69.Граматика етикиПриязнь — дружня прихильність до кого-небудь, привітне ставлення до когось.

Порозуміння — взаєморозуміння, взаємодомовленість, узгодженість чиїхось дій, учинків.

Жертовність — здатність людини віддавати щось, що необхідне їй самій, для блага іншої людини або для якоїсь справи.

Народ скаже, як зав'яже

Подивися мультфільм «Брекстон» (реж. Бред Уоррен). 
Як старший брат підтримував молодшого? Поміркуй, як у твоїй родині підтримують одне одного.
Домашня сторінка:

 Складіть повідомлення, які могли б стати постами для однієї із соціальних мереж, на тему «Взаєморозуміння між людьми» (завд.13 на с.69).







📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒
02.12.24.
Урок 7. Толерантність.
Робота з підручником - с.54-62.

Подивися мультфільм про толерантність 👀👇


Граматика етики

Толерантність — терпимість до іншого світогляду, способу життя, поведінки і звичаїв. Протилежністю толерантності є нетерпимість.

Нетерпимість — відсутність поваги до вчинків та переконань, що відрізняються від власних.

Утиск — небажана для особи (групи осіб) поведінка, метою або наслідком якої є приниження її (їх) людської гідності за певними ознаками або створення стосовно такої особи (групи осіб) напруженої, ворожої, образливої або зневажливої атмосфери.
Народ скаже, як зав'яже

Прочитай оповідання Катерини Бабкіної «Мсьє Жак та квітнева риба». Про що це оповідання? Як виявлялася приязнь учителя до дітей? Чого мсьє Жак навчив їх?

Домашня сторінка:

Виконайте завдання 14 на с.61.

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
18.11.24.
Урок 6. Взаємодія та співпраця в житті людини і суспільства.
Робота з підручником - с.46-53.
Прослухай  арію «Де згода в сімействі, де мир і тишина...» з опери «Наталка Полтавка» (композитор Микола Лисенко, за п'єсою Івана Котляревського).   Скільки частин можна виділити в цьому музичному творі? Про що йдеться в кожній із них? Опиши малюнки, які ти зробив би / зробила б до частин арії.Граматика етики

Взаємодія — взаємний зв'язок між людьми у дії, при якому люди впливають одне на одного, що змінює їхню поведінку.

Співпраця — спільна діяльність людей для досягнення мети.

Національні інтереси України — життєво важливі інтереси людини, суспільства і держави, реалізація яких забезпечує державний суверенітет України, її демократичний розвиток, а також безпечні умови життєдіяльності і добробут її громадян.

Народ скаже, як зав'яже

Подивися  мультиплікаційний фільм «Халабудка» (реж. М. Депоян, Україна, 2014) разом із рідними або друзями / подругами. 
Чого вчить цей мультфільм? Зроби висновок про те, що найважливіше у взаєминах людей.

Домашня сторінка:

Виконайте завдання 6 на с.48.


Склади три хмарки слів, розподіливши слова у групи: 1) кооперація; 2) конкуренція; 3) конфлікт.

Сутичка, співпраця, борня, зіткнення, співробітництво, суперечка, товаришування, суперництво, протистояння, співдія, ворожнеча, змагання, боротьба, дружба, поєдинок.




📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

04.11.24.
Урок 5. Особистий простір людини.

Робота з підручником - с.38-45.


Прочитай «Казку про коваля і гончаря» зі збірки Оксани Радушинської «День полив'яної казки». 
Поміркуй над запитаннями: Чому містянам вдавалося довгий час витримувати і відбивати напад ворожого війська? Чому містянам вдалося відстояти рідне місто? Яку роль відіграли гончар і коваль у перемозі?

Народ скаже, як зав'яже
Домашня сторінка:

Виконайте завдання 13 на с.45.

Створи хмарку слів «Мій особистий простір» у формі обкладинки щоденника.






📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒📒14.10.24.
Урок 4. Особиста честь та честь групи/колективу.


Робота з підручником - с.29-36.

Подивися  мультфільм «Командна робота» (анімаційна студія «Pixar», 2014) 👇
 Чи можна вважати героїв різних епізодів колективом, командою? Аргументуй свою думку. 


                                                                     Перевірте здобуті знання.

Домашня сторінка:



Запиши в зошиті відповіді на питання, які ставить блогер наприкінці відео.








📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

30.09.24.
Урок 3. Відповідальність як моральна риса. 
Почуття обов’язку.


Подивися  мультфільм, в основі якого сучасна притча «Що прикрашає людину»👇
 Як ти думаєш, чому король призначив своїм наступником молодшого сина?


Подивися відеоролик «Я — відповідальність», герої та героїні якого — молоді люди з різних сфер діяльності 👇
У чому вбачає свою відповідальність кожен / кожна з них?


Робота з підручником - с.21-29.

Народ скаже, як зав'яже

Домашня сторінка:

Створи самостійно або разом із рідними / друзями / подругами свій плакат «Я — відповідальність», у якому розкрий одну зі сторін своєї відповідальності.








Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙
16.09.24.
Урок 2. Добро і зло. Людяність. 
Справедливість та моральний вибір.


Послухай східну притчу «Все в твоїх руках» 👇
Поміркуй, що мав на увазі майстер, коли так відповів учневі?



Подивись епізод «Холод» із мультфільму «Гілка оливи» (реж. Джошуа Селіг, США, 2010) 👇 
Перед яким моральним вибором постали герої мультфільму?


Робота з підручником - с.13-20.

Народ скаже, як зав'яже
Домашня сторінка:



Склади та запиши в зошиті список своїх обов'язків.







Матеріали з Інтернету у вільному доступі.
📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

02.09.24.
Урок 1. Вступ. Моральність-основа поведінки людини.




Раз добром нагріте серце вік не прохолоне.

Тарас Шевченко





Послухайте духовний гімн України «Молитва за Україну» (слова Олександра Кониського в обробці Олександра Кошиця, музика Миколи Лисенка) у виконанні DZIDZIO. Які почуття викликала у вас ця пісня?👇


Робота з підручником - с.4-11.

Домашня сторінка:




Створіть і запишіть у зошитах кластер «Моральні вчинки».


Матеріали з Інтернету у вільному доступі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...