ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я, ЕТИКА, МИСТЕЦТВО, ПРАВОЗНАВСТВО, ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Образотворче мистецтво. 5 клас













💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

Урок 12. Скульптура-мистецтво пластичних форм.

Робота з підручником - с.102-105.
Посилання на Інтернет-джерело
Віртуальна екскурсія:

Завітайте на сайт Музею сакральної скульптури, щоб дізнатися більше про твори І. Г. Пінзеля - "українського Мікеланджело".

Мистецька скарбничка

Рельєф (від фр. relief, італ. relevo — піднімаю) — скульптурне зображення на площині.

Скульптура (від лат. sculpo — вирізаю, відсікаю) — вид образотворчого мистецтва, твори якого мають тривимірну об’ємну форму.

📝Д/з: Виліпи шахові фігурки «Король і Королева на новорічному карнавалі».

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗
Урок 11. Колорит у живописі.

Посилання на Інтернет-джерело

Робота з підручником - с.94-97.

Мистецька скарбничка

Колорит — гармонійне поєднання кольорів у художньому творі відповідно до задуму художника.

📝Д/з: Намалюй рибку — Морську Царівну (гуаш). Застосуй у колірній гамі нюанс або контраст.

Для натхнення:
Посилання на Інтернет-джерело

📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

Урок 10. Живопис: кольорова гармонія.

Робота з підручником - с.86-89.
Посилання на Інтернет-джерело

Мистецька скарбничка

Живопис — вид образотворчого мистецтва, основним виражальним засобом якого є колір.

📝Д/з: Створи живописну композицію «Старий замок» (гуаш) в одному чи у двох варіантах (розділи аркуш навпіл):
Варіант 1. У сутінках надвечір’я (ахроматична гама).

Варіант 2. У сонячний день (хроматична гама).

Для натхнення:


📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

Урок 9. Види графіки.

Робота з підручником - с.78-81.

Мистецька скарбничка

Гравюра — твір, виконаний шляхом друкування з дошки, на якій попередньо вирізано або прошкрябано зображення.

Ілюстрація — зображення, яке наочно пояснює або доповнює текст.

Силует — однотонне площинне зображення фігур і предметів, форма яких окреслена контуром.

📝Д/з: Виконати серію графічних ілюстрацій до твору Астрід Ліндгренд «Пеппі Довгапанчоха» (кольорові олівці).

Для натхнення:
Посилання на Інтернет-джерело

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘

25.10.24.
Урок 8. Графіка: мелодії виразних ліній.

Робота з підручником - с.70-73.

Мистецька скарбничка

Графіка — вид образотворчого мистецтва, основними засобами виразності якого є лінія, штрих, точка і пляма.

Світлотінь — передача світла й тіні на зображенні.

Силует — площинне однотонне зображення фігур і предметів, форма яких окреслюється контуром.

📝Д/з: Намалювати «Котика-вусатика» різними графічними засобами: лінійний портрет (кулькова ручка) або кольоровий портрет (кольорові олівці).

Для натхнення:

Посилання на Інтернет-джерело

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
18.10.24.
Урок 7. Чарівні арабески.

Робота з підручником - с.62-65.

 📝Д/з: Намалювати арабеску для східного килима Аладіна (кольорові олівці, фломастери).


📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙📙

11.10.24.
Урок 6. Народна іграшка.

Робота з підручником - с.54-57.



📝Д/з: Придумай і зроби фантастичну тваринку (пластилін або природні матеріали чи продукти — сир, тісто).

Імовірно, тебе надихатимуть твори Ольги Отнякіної-Бердник — 1, 2 та Роксолани Дудик — 3.

Для натхнення:

Посилання на Інтернет-джерело

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
04.10.24.
Урок 5. Декоративно-ужиткове мистецтво.

Робота з підручником - с.46-49.



Мистецька скарбничка.

Витинанка — вирізана з паперу прикраса.

Декоративно-ужиткове мистецтво — різновид мистецтва, пов’язаний зі створенням і декоруванням виробів побуту.

Кераміка — вироби з обпаленої глини.

📝Д/з: Виготовити витинанку «Чарівні птахи» або "Зайчики-побігайчики". Запропонуй різні варіанти складання з неї візерунків на склі вікна.



📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

27.09.24.
Урок 4. Барвиста магія народного малярства.

Різновидом народного малярства, популярним способом декоративного оздоблення предметів побуту та житла є народний розпис. Здавна українці розмальовували печі в хатах, різні вжиткові речі — скрині, посуд.


Робота з підручником - с.36-41.

Мистецька скарбничка.

Декоративний розпис — спосіб декорування предметів ужитку, інтер’єрів та екстер’єрів в архітектурі.

Симетрія — розміщення однакових частин цілого щодо центру, середини. Відсутність симетрії — це асиметрія.

Д/з: Намалювати квіткову композицію у Петриківському стилі.

Для натхнення:

Посилання на Інтернет-джерело

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
20.09.24.
Урок 3. Орнаментальні мотиви.

Робота з підручником - с.28-37.

Мистецька скарбничка

Орнамент — візерунок, побудований на ритмічному чергуванні й поєднанні елементів.

Рапорт — повторюваний у незміненому вигляді фрагмент орнаменту.


Д/з: Виконай рослинний орнамент у стрічці (кольорові олівці, фломастери).


📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗📗

13.09.24.
Урок 2. Образотворче мистецтво стародавніх цивілізацій.

В цивілізаціях стародавнього світу представлені різні види образотворчого мистецтва, які мають свої власні канони зображення. Щоб дізнатися про це, продовжимо наші мистецькі подорожі в уже знайомі нам Єгипет і Грецію - с.20-23 підручника.


Посилання на Інтернет-джерело


Д/З: Намалювати грецьку вазу-амфору.

                                                                                 

📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘📘
06.09.24.
Урок 1. Вступ. Як виникло образотворче мистецтво?

Зародження живопису, графіки, скульптури, архітектури має свою історію. Про це можна дізнатися на с.12-15 підручника.


Д/З: Намалювати тварину, яка мчить у далечінь.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Українська освіта продовжує працювати навіть у найскладніших умовах і вже втретє розпочинає новий навчальний рік в умовах воєнного стану. З...